{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Shit hva sker der? Tror hun er haket. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg loggede på her kl. 16.. Også kiggede jeg beskeder ved valle så læse jeg først en med en x-høj til ham..
Så læse jeg den næste hun havde sendt..
DET VAR SATANS!

Undskyld men er du 21 år fordi du virker ikke som en hvad er det du skriver på anderes profiler vis jeg ser dig gøre det en gang til så andmelder jeg dig sku! du FLIPPER vis der er en der har givet lav og ved du hvad det har jeg! du taler ikke pænt til nogen jeg har set nogen dumme kommentare til andre du har sendt det er HESTEGALLERI så taler man altsår også pænt! til hende der der taler så GRIMT!

Jeg har <b>aldrig</b> skrevet jeg er 21 og jeg har ikke svinet andres profiler til.. Og ja jeg har skrevet af jeg ikke sys lav er fair til mine heste..
Så skrev jeg til hende hva hvorfor hun skrev sådan.. Så svarede hun af det ikke var hende der havde skrevet det :'/

Hva sker der.. Tror hun er blevet haket?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shit hva sker der? Tror hun er haket.
  • #1   1. jul 2008 det kan godt være. eller så vil hun ik stå ved hvad hun har skrevet

• #2   1. jul 2008 Enten hade hun et flip, var hacket, eller trængte til opmærksomhed.

• #3   1. jul 2008 Jeg kan ikke forstå hvorfor folk ikke må stemme lavt til dine heste?

Du synes ikke det er fair, for du synes de er verdens lækreste. men du kan jo ikke bestemme om jeg f. eks. synes det. Men når det så er sagt, så stemmer jeg så ikke på hesten hvis den ikke er min kop the. Bare der var nogle flere der gjorde såen, så der ikke blev alle de hævnpiskarakterer.
    Så, på din profil at du skrev du have rigtig mange x-høje. hvorfor sletter du dog det hele, bare pga. en eller 2 skide lave.

Vh.
    Maria

• #4   1. jul 2008 jeg tror hun har haft to sider fremme på skærmen og så skrevet på din og er så af en eller anden grund kommet til at skrive alt det andet på din...det virker jo mærkeligt at hun først skulle give dig x høj og en smiley og så lige bagefter skrive det ...men kan da godt se det er mærkeligt at hun så ikke kan huske hvis det er noget som var ment til en anden ;o))

• #5   1. jul 2008 Team Windswept
    Det er <b>slet, slet</b> ikke derfor..
    Grunden til jeg har slettet alle stemmer er fordi sunshine er i jylland og jeg holder pause fra valle mens hun er væk..

Mette K
    Fatter ikke hva du mener men jeg har modtaget en x-høj fra hende men har slettet den igen..

• #6   1. jul 2008 <b>Team Windswept </b>
    Tror ikke det er problemet, men mere at person forinden havde givet hendes hest Ekstra Høj, også herefter givet den lav (:

- Virker en smule sært? - Efter min mening.

<b>© Stæhr !</b>
    Tror det Mette K mener er; at hvis hun har haft for mange internet-sider fremme - så om hun evt. er blevet forvirret, og det slet ikke var meningen den kommentar skulle have landet hos din hests prolfil? (;

• #7   1. jul 2008 Pia B

Ja den har jeg fanget, men var inde og kigge Valle fordi huns skriver her at hun ikke synes lav er fair til hendes heste. Og så hun havde en lille diskution med en der havde stem lav. Så er det bare jeg siger, hverken hun eller nogen anden kan bestemme om folk synes hendes heste (eller alles for den sags skyld) ikke fortjener høj. Det er da den der stemmer, der bestemmer hvad vedkommende vil give.

• #8   1. jul 2008 Team Windswept
    Øh grunden til hun har givet mig lav var fordi jeg havde givet hendes middel..

Kommentér på:
Shit hva sker der? Tror hun er haket.

Annonce