{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Aner ikke hvad jeg skal gøre- Hvilken? {{forumTopicSubject}}

UNDSKYLD DET ER LANGT MEN MANGLER VIRKELIG HJÆLP

Aner ikke hvad jeg skal gøre. har fundet to heste som jeg begge er faldet rigtig meget for og jamen kan ikke forklare det for der er pludser og minuser ved dem begge- MEST PLUSER
hvad ville i vælge hvis i var mig

Om min
14
Rider KUN hest
kan ride La øvelser i dressur har tilredet min ejen pony, redet flere rideskole hest op, rettet problem heste af og undervist flere rytter som rider La nu i både spring og dressur.
Jeg er SPRING ryttyer og har sprunget 140 med min gamle hest. har redet siden jeg var 3 og aldrig kommet alvorligt til skade, sætter min op på alt der kan rides eller skal rides
hmm spørg hvis i vil vide mere om mig.

Nu om den første hest.

Hun er 9 år
168cm
hoppe
brugt som avls hoppe siden hun var 6 dog kun haft 1-2 føl
redet fra hun var 3-5
GUDE SMUK
Hun var min kærlighed ved første blik. har ventet 2 måneder bare på at komme op for at se hende.
Det dejligste sind og kæmpe personlighed
hmm
ved ikke hvad hun har gået i ridning hun kan det grundlæggende dressur vides ikke om hun har sprunget.
Spørg hvis der er mere

Den anden hest
7 år
162 cm
Vallak
Gået La3 dressur og Lc spring
stået stille i 2 måneden pga manglene tid.
har mulgihed for at ride ham alt det jeg vil fra den 10juli og indtil jeg beslutter mig
har fået afvide jeg rider ham rigtig godt. hmm
dejligt sind intet ondt i ham over hovedet. hmm spørg hvis der er mere.

Nå, hvad ville i vælge Er over forelsket i Hoppen men er bange for hun bliver for stor en mundfuld og jeg køre træt i det.
Vallaken har jeg mulighed for at ride alt det jeg vil indtil jeg beslutter mig, da han ikke er til salg nogen steder før jeg har besluttet mig.

Aner ikke hvad jeg skal gøre, begge købere mener jeg skal købe deres hest og siger jeg hele tiden har muligheden for det.
ARGH aner det ikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aner ikke hvad jeg skal gøre- Hvilken?
Kommentér på:
Aner ikke hvad jeg skal gøre- Hvilken?

Annonce