{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Aner ikke hvad jeg skal starte! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg skal deltage i Søhøjlandets cup for anden gang, men jeg er bare utroligt meget i tvivl om hvad jeg skal starte!

Jeg står imellem midi-cuppen (LC2 & LC3), og maxi-cuppen (LB1 & LB2).
Det der lokker mig til midi-cuppen er, at der ved jeg, at jeg er næsten sikker på at få placeringer. Sidste år var der nemlig mange ting som gjorde, at jeg havde nogle utroligt dårlige ture til stævnerne, hvilket gjorde, at jeg ikke rigtigt fik nogle placeringer. De ting er, at jeg ikke kunne slappe af, da jeg havde haft problemer med, at Diablo gerne ville prøve mig af, og derfor stak af med mig. Dermed kom jeg til at spænde vildt op, og gjorde det bare værre. Der er dog ingen problemer nu, og vi er kommet til LA, hvilket jeg regner med at vi skal debutere i, i år - TIL HJEMMESTÆVNER!
Det der lokker mig til maxi-cuppen er, at dette er mit sidste ponyår, og derfor vil jeg ikke "spilde" den på LC'er, når jeg ved, at jeg kan så meget mere. Derudover koncentrerer både Diablo og jeg, os meget mere i LB'erne, og dermed er der ikke så meget tid til at tænke over alt det der kan gå galt, så jeg kan slappe mere af. Derimod, er jeg bare bange for, at vi ikke vil få nogle placeringer, hvis nu jeg skulle spænde op igen. Vi kan nemlig sagtens programmerne til UG!

Hvad ville i gøre hvis i var mig? Starte lavt og være sikker på placeringer, men så spilde det sidste år på det, eller starte højere, og ikke være helt sikker på placeringer, men derimod være mere sikker på, at der ikke bliver problemer ligesom sidste år?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aner ikke hvad jeg skal starte!
  • #1   10. feb 2011 jeg synes at det er SÅ usportslig at ætnke "jeg starter LC cuppen, for så er jeg sikret placering"....

tag og udfordre dig selv og din pony........!

• #2   10. feb 2011 Starte højere smiley som jeg forstår det, så vil både du og hesten få en bedre tur i højere klasser.
    - Desuden gælder det ikke om at blive placeret men at udfordre sig selv og hesten igennem stævner og selvfølgelig have det sjovt smiley

• #3   10. feb 2011 Udfordre dig selv og din pony.. Det er jo også undfair overfor dem du rider imod, når du er klar til lb. men bare vil hjem med placeriing så det pynter på selvtilliden.
    Syntes det er meget federe, at sige til sig selv at men fik en udfordring -.-

• #4   10. feb 2011 Jeg hælder også mest til LB'erne.

Grunden til, at jeg er i tvivl om, jeg skal starte det lave, er fordi jeg VIRKELIGT havde nogle slemme ture sidste år. Det var ikke sådan nogle, hvor vi fik lave procenter, og det var derfor de var slemme - nej, de var slemme, fordi i programmerne stak Diablo af med mig, og jeg mistede virkeligt troen på mig selv. Der var kun 2 ud af 4 udestævner, hvor vi fik ture uden han lavede ballade, og jeg spændte utroligt meget op under hele stævnet og dagene inden, og var så nervøs, at jeg ikke kunne holde noget ud.
    Det handler overhovedet ikke om, at jeg bare vil vinde det hele - jeg vil bare være sikker på, at vi får en god tur, så jeg kan få troen på mig selv tilbage. Jeg hader selv de personer, der kun tænker på at vinde, og som kan blive skide sure, hvis de ikke gør.

• #5   10. feb 2011 At stikke af, det kunne han da lige så godt gøre i lc programmerne?

• #6   10. feb 2011 nu modsiger du jo virklig dig selv....! du starter med at skrive:

Det der lokker mig til midi-cuppen er, at der ved jeg, at jeg er næsten sikker på at få placeringer. Sidste år var der nemlig mange ting som gjorde, at jeg havde nogle utroligt dårlige ture til stævnerne, hvilket gjorde, at jeg ikke rigtigt fik nogle placeringer.

der snakker du ikke om andet end placeringer....!

Og din pony kan lige så vel stikke af med dig i et LC program som i et LB program, eller LA for den sags skyld....

Så du må simpelthen hanke op i dig selv, og ride som du PLEJER når du er til konkurrence...! lad være med at forvente/forhåbe noget som helst... sæt dig i hovedet "jeg rider ganske almindelig hverdags dressur, bare på en fremmed bane".... tænk ikke på dommer eller andet gejl...

for det er jo dig den er gal med, hvis du sidder og spænder og "fucker det hele op"....

Så klem balderne sammen, meld til det LB, og giv LC rytterne en chance for at starte mod folk på deres eget niveau.....!

• #7   10. feb 2011 Er helt enig med Sandie! smiley

• #8   10. feb 2011 Ja, det er rigtigt at jeg modsiger mig selv - men det er det jeg skriver i min sidste besked, som jeg mener.

Det er rigtigt, at det udelukkende er min skyld at det går galt for os, og jeg forsøger virkeligt at slappe af til stævnerne, men det er virkeligt svært for mig, med de dårlige oplevelser i baghovedet.

Grunden til at jeg siger, at det er i LC programmerne, at han stikker af med mig, og ikke i LB'erne, er af ren erfaring, Jeg har både startet LC og LB derhjemme, og ikke én gang har han stukket af med mig i LB'erne, hvilket han derimod har gjort i LC'erne - hvilket jeg tror er grundet, at både Diablo og jeg er tvunget til, at koncentrere os om programmet, og ikke om balladen,

• #9   10. feb 2011 Hvis det er sårn som du skriver, hvor rider du så ikk lb?

• #10   10. feb 2011 Jeg er virkeligt så forvirret! Jeg ved nærmest ikke hvad jeg selv mener smiley Tror bare lige jeg skal have snakket tingene igennem med min træner og håbe på, at jeg finder ud af det smiley

• #11   10. feb 2011 nej for du modsiger da godt nok dig selv helt vildt....!

synes du skal tage en snak med din træner ja

• #12   10. feb 2011 Mange tak smiley

• #13   10. feb 2011 Ville også klart anbefale en LB også udfordre dig selv :-)! held og lykke !
    Kan sagtens se hvad du mener, Sandie smiley Men pas lige på med alle de hårde ord og udråbstegn.. Please skriv det nu på en ordentlig måde så vi fortsat kan have et åbent forum med en god tone hvor folk ikke skal være bange for at blive ''jordet'' ned når det opretter et indlæg :-)!

• #14   10. feb 2011 udråbstegn er som sådan bare for at konstatere, at trådstarter ikke heeeeeelt ved hvad hun selv siger og ikke siger smiley fordi hun modsiger sig selv...

• #15   10. feb 2011 Måske tør hun (desværre) ikke at sige sin mening efter din første kommentar :-)? Kan godt se hvad du mener, men det kunne sagtens være sagt på en anden måde smiley
    Trådstarter: Tænk det som en der klarer sig godt i LB og er rimelig sikker på den. Hun kan vælge at starte LA og ''satse'' men vælger alligevel LB for der er chancerne for at vinde ''store'' smiley også har alle dem der starte LB (dig) ikke nogen chance smiley You see ? Kan godt sætte mig ind i dit sted, og man stræber jo altid efter at vinde.. Men man er nød til på et tidspunkt selv at fornemme hvornår man skal længere og i klasserne smiley
    knus

• #16   10. feb 2011 det kommer jo meget an på hvordan man tolker hvordan ting bliver skrevet... jeg har ingen steder angrebet trådstarter smiley hun beder om hjælp/kommentar, og jeg kommer med min mening (som er at det er usportsligt)... og skriver at hun skal udfordre sig selv og sin pony smiley

kunne forstå man føler sig "angrebet" hvis jeg var begyndt med nogle personlige ting og bruge grimme ord... det har jeg ikke gjort...

det er ikke altid man skal pakke alting ind i "sukker"... for så er der mange der ikke forstår, at man faktisk mener det alvorligt (og hvis personen alligevel ikke tager ens svar alvorligt, er det spild af både trådstarters tid og folk som svares tid) smiley

• #17   10. feb 2011 Allerede nu en meget behageligere tone smiley

• #18   10. feb 2011 det kan jo bare ikke passe at man skal sidde og pakke det hele ind i vat, for at folk ikke bliver stødt smiley så længe det ikke er personlige angreb, må trådstarter jo sortere i hvad hun kan bruge eller ej smiley

• #19   10. feb 2011 Jeg vi stadigvæk mene at de første kommentarer var i en hård tone. Det er ikke at pakke tingene ind. Men at skrive i en ordenligt tone :-)...Skal vi ikke bare lukke den het ?

Kommentér på:
Aner ikke hvad jeg skal starte!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce