Isblå øjne og Gener og avl {{forumTopicSubject}}
her er en forspørrelse til alle der er heste eksperter på fraver og gener !!
Er der noge der virklig har forstand på paint og ders avls fraver så kontakt mig endelig for nærmer samtale
jeg har måske en unik hest her ,en palomino med to blå øjne og efter hvad jeg ved kan den efter at have arvet et gen fra den far og mor ,lave en tovereo og en palomino .
og er ved at få dette testet med en dna og en frave test
men gud der er spænden at vide vad i ander tror
Jeg personligt hae ikke set en palomino intil nu ,med to
isblå blå øjne og under mig om jeg kan stille den i kåring hos palomino foreningen og hvor stor sansynlighed for at det er en hest med flere gener i sig .. og Om nogen kunne have intreasse i den som en avls tema
har nogen et bud på det spørsmål
får så er jeg mere en på for at hører jeres kommentare
venligst nat
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 67 Heste: 19 Emner: 13 Svar: 2.466
jan 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 12 Emner: 30 Svar: 109
så prøv igen at giv et bud ..
det er en paint det her og han er lidt spænde i det at han er total palominofarvet og har en hvid bramme langs hans hovede og det har en cremmelo ikke
du kan tjekke ham ud på www.gefarm.info unde salg han hede Vanilla
venligst nat
sep 2007
Følger: 59 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 289 Svar: 3.656
jan 2005
ja jeg ved udemærket om at det er en palomino fravet
men det er lidt spøjst at han har to blå øjne og i virklighede også kan Måske have et gen for at leve en tovereo spottet farve .. det er jeg så ved at få testet nu .,..
men jeg ville lige hører jer ander om i hvidste noget jeg ikke ved så meget om .. eks om man kan få optage den i palominoforeningen og om nogen har et link der til .
måske sider der en som vil handle ham og i er sørme også velkommen at tage kontakt til mig .. smil
men ja han er noget anderledes en alle de ander jeg har set og avlet smil
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 67 Heste: 19 Emner: 13 Svar: 2.466
Nu ved jeg det ikke, da jeg ikke har så meget forstand på palominoer, men eftersom de accepterer cremello, ville jeg også formode at de ville acceptere din hest..
jan 2005
ja det er jo det jeg ikke tror da min jo er lidt anderledes en bare en palomino plus at har han det gen så vil de jo ikke have tovereo ind i ders linjer
tros min kan lave fine palominoer vil jeg tro .. smil
sep 2007
jan 2005
jeg er klar på ay hører vad han mener smil
og mange sød tak
sep 2007
jan 2005
sep 2007
sep 2007
jan 2005
og vad betyder det så ... jeg få lige undskylde at jeg nogen gange ikke helt staver rigtigt men det er fordi jeg endten har for travlt eller også fordi jeg er en smule ordblind .. håber at du kan leve med det .. for det gør jeg smil ... hvad betyder Splashgen
sep 2007
jan 2005
Hvidt nej .. det kan jeg sige 100% ingen af mine avkom eller efterkommer har leveret hvide føl eller cremmelo afkom
har man forstand på det skal man sørme da vide det 100% ellers skal man ikke begynde at gette sig fram .. jeg kan sige dig at jeg er ved at sende prøver til Usa og de må om nogen da vide det med sikker hed vad han er
men det der er lidt sjovt er jo at hans far er en tovereo .. og det er det jeg under mig over at om vanilla kunne have i sig .. for de blå øjne de kan jeg jo ikke gør meget ved .. da han ´s far også har dem .. og tænkte om han var i besidels af to gener fram for kun et .. og hvordan man forklare de to blå øjne på en " Plaomino" for det syndes jeg ikke at ha set noget stæde før ... det er det der er spænde syndes jeg ..
men tak du er mere en velkomme
Isblå øjne og Gener og avl