Jeg tog chancen (Delgardo & lastbiler) {{forumTopicSubject}}
Halløj xD
Efter jeg havde trænnet lidt dressur med Delgardo bestemte jeg mig få at skridte en tur ned ad grusvejen og skridte i vejkanten, i håb om at der ikke kom nogle lastbiler (De kommer mest om morgnen ellers ikke) Delgardo er lidt bange for lastbiler og springer være eneste gang til side eller lign.
Det gik godt og han var kun opmærksom når en bil kørte forbi. Da jeg så havde redet et godt stykke opad ad vejen vendte jeg om og skridtede tilbage (stadig i vejkanten) og pludselig ser jeg en lastbil komme kørende et stykke bag os og kommer nærmere, jeg mærkede straks Delgardo blive anspændt og så hoppede jeg af ham, jeg strøg ham over halsen og snakkede blidt til ham, men han begyndte at trippe lidt rundt om mig, heldigvis satte lastbilen farten ned men dog hjalp det ikke så meget, manden i lastbilen kørte meget langsom forbi og kørte over på det andet vejspor, Delgardo dansede rundt om mig og travede lidt rundt om mig, men da lastbilen var kørt forbi os, var han ganske rolig og slappede af igen... Jeg ved simpelhent ikke hvad der er sket, for et halv år siden var han komplet trafiksikker og han var fuldstændig ligeglad med lastbiler, stadig var han opmærksom, men nu er han simpelhent skide bange for en lastbil, jeg har så ikke redet på vejen i et godt stykke tid, men aligeveller hvad dævlen skal jeg gøre? Jeg tør simpelhent ikke tage chancen igen og ride ud på vejen.. Nogen som har en idé til hvad jeg kan gøre?
- Tak på forhånd
// Nanna
jan 2007
Følger: 47 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 405 Svar: 3.607
* Ida Dalgaard - Kylle - Team Fjordlund *
- Jeg har desværre ikke mulighed for atv tage en hest med.. Da chanel ikke er trafiksikker...
jan 2007
Følger: 47 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 405 Svar: 3.607
- Tjo self.. Men nu er det sådan at min veninde har sin pony opstaldet på en rideskolen som lægger et stykke væk fra mig ...
Jeg tog chancen (Delgardo & lastbiler)