Storesøster - igen igen ;) {{forumTopicSubject}}
Så ser man lige det.
Om 5 måneder fylder jeg 18. Har en lillesøster på 15 og en lillebror på 13. Aldrig havde jeg troet der skulle blive andre end os i vores familie, og kan stadig ikke forestille mig det ?
Mine forældre fortalte os i tirsdags at her i november får vi en lillebror/lillesøster mer' Ö
Min første reaktion var chokket, så blev jeg næsten gal fordi jeg troede de løj for mig. Brugte 10 minutter på at stå at råbe til dem at det var fandme løgn!
Og da det endelig gik op for mig det var sandt begyndte jeg bare at hyle :s?
Synes det er an mærkelig reaktion. og jeg ved stadig ikke hvorfor jeg reagerede sådan ? Og nu når folk spørger om jeg ikke glæder mig helt vildt til den lille kommer kan jeg slet ikke svare ? Jeg hverken glæder mig eller "ikke-glæder" mig. Det er stadig for underligt. Jeg føler bare intet om denne lille nye ting der kommer snart :s
Og nu, hver gang jeg ser et barn får jeg en underlig fornemmelse i maven :s
Andre der har prøvet en lignende situation ?
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
jul 2004
Følger: 176 Følgere: 180 Heste: 3 Emner: 68 Svar: 1.142
Men det er en hel normal reaktion! Det er vel fordi det stadig er meget anonymt. Man har jo ikke noget forhold til barnet endnu - ved ikke engang hvilket køn det er. Og man vel ved heller ikke helt, hvad man skal glæde sig til..
Men der er jo god tid til at vænne sig til tanken
jun 2005
Følger: 79 Følgere: 120 Heste: 10 Emner: 270 Svar: 3.642
Hader for det første børn, og har altid været enebarn. Har ikke tålmodighed, og ville heller ikke have det, selvom at det var min egen bror/søster. Puha! - Men tillykke. :o)
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
jul 2006
Følger: 59 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 462 Svar: 3.731
men Tillykke! (:
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 1.007 Svar: 4.947
Men jeg tror også bare jeg skal have noget tid til at vænne mig til det
Storesøster - igen igen ;)