Så var den aften ødelagt! {{forumTopicSubject}}
Så blev min aften også ødelagt! hygge.
jeg har en hestepasser til Debbie, der rider og passer hende, da jeg er for stor. Hun har så selv bestemt nogle dage om ugen hun kommer og en af dagene er søndag. Men da hun skal på lejrtur i morgen kan hun ikke komme der, men LOVEDE at hun ville komme lørdag i stedet. DEt var selvfølgelig helt fint men men men! :
Glad kommer jeg hjem fra arbejde kl. 18 og så spør' jeg min mor om hvordan det var gået med Jane(Debbies passer) og Debbie i dag. Så kigger hun helt forvirret på mig og spørger om hun skulle komme i dag,? Min mor var godt nok væk en time, men ellers var hun hjemme hele dagen.
Ok, det kunne da godt være at Jane havde været her den time, men alligevel går jeg ind og ringer til Jane for at høre hvordan det gik med Debbie og hvad kl. hun var her.
Jamen hun var her fra kl 10 - 12.
Men fra 10 - 12 var min mor hjemme og der var hun ikke og passe Debbie. Så ringer min mor til Janes mor og spørger om Jane har været nede hos Debbie i formiddags.
"Nej", siger moren, "jane hjalp hendes storesøster med sine aviser hele formiddagen. Og så har hun været sammen med nogle venner. Hvorfor det da?"
Så er det man sidder som en ispind og lytter!
MIn mor fortæller janes mor at jane ikke har været her som aftalt, men at hun for lidt siden sagde til mig at hun har været her. ! Hun løj altså med fuld overlæg over for mig i telefonen.
"Tak lille frøken" tænker man, "nu kan jeg da ikke stole på dig igen. Tilliden er simpelthen væk!"
Gud, hvor bliver man egentlig ked af det, vred og skuffet, når man tror at ens elskede pony bliver passet godt, og så gør hun ikke det alligevel.
Man spekulerer da på om hun har gjort det før, hvor ingen har været hjemme, de dage som hun skulle komme, for der er tit ingen hjemme i de tidsrum hun plejer at komme?
Håber ikke at det er alt for forvirrende at læse :S
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 155 Svar: 410
Det er ledt gjort... Stakkels Debbie...
dec 2004
Følger: 51 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 79 Svar: 779
Forstår godt det er frustrende!
dec 2004
Følger: 31 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 554
jun 2005
Følger: 188 Følgere: 239 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
hvis hun bare havde sagt det istedet for at lyve...
okt 2004
Følger: 13 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 258 Svar: 601
Så var den aften ødelagt!