{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

Det var så den eksamen ... {{forumTopicSubject}}

Jeg har virkelig brug for at komme ud med mine følelser lige nu.

Jeg har en svær depression, buhu for mig, hvilket i bund og grund har sine rødder i, at jeg er overbelastet af skolen. Siden 7. klasse har jeg været fuldstændig ødelagt mentalt, men først her i 2.g har jeg fået behandling. Nu hvor året ebber ud er jeg blevet så stresset, at jeg ikke kan føle noget som helst - end ikke nervøsitet, som plejer at være min mest fremtrædende følelse. I dag skulle jeg op i naturgeografi (jeg er supersproglig), som jeg hverken havde haft overskud til at læse op til eller overveje. Ja, okay, så har man ligesom lagt standarden for en god, velforberedt eksamen ... I know.

Jeg er en straight A student, medlem af Master Class og vant til en hulens masse ros - som i bund og grund er ondskabens sande ansigt i og med, at dette har skabt min depression. Jeg er så skoletræt, så træt af livet, at jeg op til flere gange har overvejet selvmord, fordi jeg slet ikke kan overskue hvilken retning, jeg skal gå i. Når det er sagt, så fik jeg godt nok noget af et wake-up call i dag.
Lærer og censor pisker mig rundt i manegen, afbryder og snakker så meget, at jeg selv ikke kan få lov til at få et ord indført. Desuden er mit eksamensspørgsmål så kringlet formuleret, at lærer knapt nok selv forstår det.

Da jeg skal ind og have min karakter, sætter læreren sig ikke ned men kigger kritiserende på mig og spørger: "Hvad gik der lige galt?" Øhhh, galt? Jeg har fremlagt, det er, hvad der gik galt.