{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænker i egentlig over?
  • #1   6. maj 2008 ja, nogengange, men ikke altid.

• #2   6. maj 2008 tit når jeg bliver sur på min mor eller far. Så tænker jeg li over alt det de jo gør for mig. Og så går det over igen (:

• #3   6. maj 2008 Ikke altid. Igår gjorde jeg, da jeg sad og så det der helvede tur/retur, hvor en mand var på motorcykel ferie, men bliver så stoppet på en vej af nogle mørke mænd som tager ham med op på et bjerg og fortæller at de var et eller andet.. kan ikke huske hvad det var, men der blev han hooldt, skulle slæbe på deres våben og mad hvor de gik rundt oppe på et bjerg i 8-9 timer hver dag.. De truede med at skyde ham, lod ham stå foran en grav og holdt deres 'skydere' mod ham osv. Ja han blev befriet derfra til sidst ved at sulte sig selv, skære hul i sin næse det havde noget at gøre med at han havde sagt at han havde kræft til dem, og den slags kræft tissede ham vidst blod, så han skar hu i næsen og lod det dryppe ned på hans bukser.
    - Og ja sommetider kan jeg blvie pisse sur over at jeg ikke har min egen hest. Men man glemmer bare hvor meget man har udover det? En dejlig familie, dejlige, venner, mad når man vil have det osv.

• #4   6. maj 2008 næhhh alt dte jeg har nu har jeg selv arbejdet hårdt for.. så kan vist ikek kalde det held.. jeg er selv opvokset med meget lidt i pengebeholdningen. og har altid selv betalt for de ting jeg ville havde

• #5   6. maj 2008 Nej xD

Kommentér på:
Tænker i egentlig over?

Annonce