{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Hvad tænker i egentlig? {{forumTopicSubject}}

Det er ang. videoer som ligger på de forskellige gallerier. Om folks egen depression, selvmordsforsøg, cutting, spiseforstyrrelse, og meget mere.

Jeg har efterhånden set mange (IKKE KUN!) negative kommentare, om at man bare ønsker opmærksomhed, og at folk skal have ondt af en.

Selv er jeg af den mening, at folk selv må bestemme, hvorvidt de vil fortælle om deres liv. Nogen har brug for at fortælle folk om deres oplevelser og generelt bare deres liv. Desuden kan det måske hjælpe nogen, og vide, at de ikke er de eneste, der ikke har det godt.
Jeg kunne selv finde på at lave en video, eller skrive noget på min profil, om en lettere vinterdepression jeg har haft. Men det ville aldrig være for at få opmærksomhed. Men for at fortælle folk min historie - og som sagt, evt. hjælp andre lidt.

Det skal så også siges, at jeg er enig i at de her gallerier ikke er til alle de ting der. Men jeg ser ikke at det er anderledes at láve en video om ens depression, selvmordstanker osv, end det er at vise en film, fra en ferie man har været på.

er jeg helt galt på den, og hvad er jeres mening?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad tænker i egentlig?
  • #1   5. jun 2009 Jeg syntes det er latterligt. Der findes psykologer som er til det samme - dette er et hestegalleri hvor små børn helt ned til 9års alderen sidder og skriver med. Det er da fuldkomment uacceptabelt at de kan se sådan noget!
    - Syntes ikke det burde være tilladt! Kun hesterelaterede emner!


  • #2   5. jun 2009 aner det ikke ser ikke de videoer med mindre det er af nogen jeg kender:)

  • #3   5. jun 2009 jeg kunne godt finde på at lave en video.

    Jeg har feks. lige lagt et indlæg ud, hvor jeg skriver at mig og min søster har været oppe og slås.
    For mange mennesker virker det meget privat, men jeg havde brug for at sige det til nogen, da min mor ikke er hjemme endnu.


  • #4   5. jun 2009 Når jeg selv har været igennem mange af tingene og jeg så kan sidde og se på andre folk der har det på samme måder.
    Så tænker jeg lidt, at det er godt jeg ved bedre nu.

    Jeg ved at man har perioder i sit liv, deciderede ting forårsaget af at være teenager som intet har med depressioner a gøre.

    Derfor mener jeg at man skal lære, men uden at klynke offentligt og udstille sig selv på den måde.
    Har man det ih så åh så slemt, jamen så sig det dog til en veninde eller sig det til skolen eller forældre der kan henvise til en psykolog.
    Det er svært, men man kommer ingen steder hvis man sidder på sin flade røv og klynker over sig selv - man skal sku sparke sig selv i røven og gør enoget ved det!

    Derfor mener jeg ikke de hører til her.


  • #5   5. jun 2009 Jeg synes det er fint at folk laver videoer.
    Men tænker som regel at de blot er teenagerer og at de tanker heldigvis nok skal gå over, når de bliver lidt ældre smiley I hvert fald hos mange af dem.


  • #6   5. jun 2009 Jeg har det helt fint med det.
    Fordi folk som evt. er blevet mishandlet, de har brug for at sige det til nogen.


Kommentér på:
Hvad tænker i egentlig?

Annonce