{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Surt opstød -.- {{forumTopicSubject}}

Årh jeg er sur nu xD!
Fik undervisning på Dianno idag. Det gik SKIDE godt! Fik afvid at det aldrig havde set så flot ud. Meget energisk, flot opstilling, hesten gik flot osv.
Han har så haft nogle små knupper som har provokeret ham lidt. Men den var så blevet kæmpe, ca. så stor som en håndbold. Og i midten af den her hævelse, var der en masse masse sårskorper. Vi prøvede at pille lidt i dem, kun meget ldit hvorefter det begyndte at bløde og væske :S Det var kun på den ene side han havde det, på den anden side var der intet. Fik afvide at dyrlægen var på vej ud til gården, så han kunne lige kigge på skubbert når han var der, og det gjorde han. Og jeg skal da lige lvoe for at han fik den helt store tur Oo Desværre var det en mandlig dyrlæge, og Dianno er utryk ved mandlige dyrlæger da han har haft dårlig oplevelser. Han blev først chippet, det brød han sig ikke om. Han fløj tilabge i boksen da han fik nålen ind i huden. Så ham dyrlægen satte sådan en mega tut på mulen af ham, som blev klemt sammen for så gjorde det ikke så ondt. Og så var der ingenting, der stod jeg så og holdt for hans øjne. Så fik jeg ellers bare sæbe, 100 sprøjter og 2 flasker et eller andet og noget han skal have i maden.. Så han skal både vaskes, sprøjtes 2 gange dagligt og have noget i sin mad. Gooood man -.- Typisk, og han må ikke rides, kun uden sadel WEEE haha xD Andre der har noget surt at fortælle?:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surt opstød -.-
Kommentér på:
Surt opstød -.-

Annonce