{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Surt opstød {{forumTopicSubject}}

jeg er simpelthen nødt til at komme ud med min vrede.

For at gøre en lang historie kort:
Jeg lånte for et år siden en 4 års hoppe som jeg skulle tilride. Ejer vælger så at sætte hende til salg. Jeg vil gerne købe hende, men vi kan ikke blive enig om prisen.
Vi stopper samarbejdet,
Ejer skriver så her 26 december om jeg stadig er interesseret. Hun er nu tilredet og han er gået ned på min pris, som jeg gav for et år siden.
Vi aftaler en dag jeg skal komme og se hende. Det var så i søndags. Så skriver ejer en time før vores aftale, at den er aflyst. Hun skal igennem et dyrlæge tjek og uddannes professionelt. ??? Say whaaaaat?
Ejers argument er så, at hun viser stor talent inden for spring, og har en ren springafstamning, og skal derfor uddannes 2 måneder mere inden salg. Så nu er prisen pludselig steget på hende med over 15.000. Og det sker bare lige over natten.
Og det samme argument brugte han for et år siden. Er hun solgt? Nej det er hun ikke.
For fanden hvor det bare pisser mig af. En større arrogant, pengegrisk røvhul skal man fandme lede længe efter.....

Undskyld for mit opstød. Men skulle bare ud med det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surt opstød
  • #1   12. jan 2016 Hmm det lyder virkelig mærkeligt smiley

• #2   12. jan 2016 Jeg er heller ikke sikker på jeg selv forstår det.

• #3   12. jan 2016 Kan jeg godt forstå. Jeg syntes det lyder som om at ham ejern bare vil se om han kan få mere for hoppen. Jeg har prøvet lidt af det samme. Hvor jeg kigget på en vallak og først kostet hesten 8000 kr og pludselig ville hestehandlern have 11.000

• #4   12. jan 2016 Han har tidligere haft heste der er solgt for over 100.000. Men han får aldrig mere end max 15.000 for hende her. Hun er ikke kåret og har aldrig været vist frem.
    Og så er det fandme svinsk at skrive til mig at han går med til min pris. Og så lige i løbet af en dag stiger hun til over det dobbelte......

• #5   12. jan 2016 Jeg er virkelig engi med dig. Og jeg kan godt se det bare er øv når man er blevet så glad for hesten. Jeg syntes du skulle kigge på en anden sød hest. Der findes mange dejlige heste som søger efter et godt hjem smiley

• #6   12. jan 2016 Det er bare så røv træls, når man har haft det der helt specielle bånd med hende. Vi passede bare sammen på alle måder. Men må lige se tiden an. Måske han kommer til fornuft. smiley

• #7   12. jan 2016 Tro mig jeg kender det godt smiley ja man kan håbe. Jeg krydser finger og håber du kan købe hende smiley

• #8   13. jan 2016 Årh hvor tarveligt. Og ved normal handel ville det bud han har givet dig jo næsten skulle binde. Men ja ærgeligt hvade han solgt til dig i sin tid havde han sikkert sparet de penge i opstald smed vaccine osv smiley heste er underskud. At han har haft heste igennem der har givet overskud super for ham. Men heste er og blir aldrig en guldgrube. For hestens skyld håber jeg han får regnet på det, og i har penge og trailor med. Men for ham at lave sådan en vendekåbe, ja håber man han brænder fingrene.

smiley kan sagtens forstå du frusteret. Ikke småpenge og ikke mindst en stor ting at købe en hest. Så først næsten købe så må opgive, så få tilbudt igen, og så få at vide ah nej igen. Følelses mæssigt virkelig ikke fedt. Håber det bedste her

• #9   13. jan 2016 Hmmm uddannes proffesionelt i 2 mdr....det koster så også omkring 8-10.000 kr. at få det gjort så hvis prisen kun ændres med 15.000 så er det ikke meget mere han får i overskud på den da smiley
    Jeg tror blot han forsøger at få flere penge ud af dig istedet fordi han netop ved du er glad for den smiley

• #10   13. jan 2016 Ja det har virkelig været en følelsesmæssig tur. fandme ikke sjovt. og tror ikke den er slut endnu. Men lige nu kan jeg ikke gøre noget.

ja hans argumenter holder ikke en meter. jeg står fast på min pris. hesten er ikke mere værd.

Kommentér på:
Surt opstød

Annonce