{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Ville ikke spise :( {{forumTopicSubject}}

Jeg har bestemt mig og gå på alvorlig slankekur smiley
Men jeg har slet ikke lyst til at spise, Jeg spiser en lille kiks om morgen og så spiser jeg 2 æbler og 1 gulerod, og her om aften, kan jeg slet ikke spise ;(
Jeg Kan bare ikke spise??? Jeg ved ikke hvorfor, det er efter i lørdags, hvor jeg bestemte mig at ikke at spise så meget og ikke spise usundt.. men jeg ahr slet ikek lyst til nogte.. ikke engang mit livrat, nemlig SLIK! smiley Jeg kan ikke engang få slik ned... :('

Min mave har simpelt hen opført sig mærkelig, efter jeg er holdt op med at spise.. den siger ikke mad, men den opfør sig totalt unomalt..

En som gider og fortælle hvad der er ved at ske med min mave smiley og jeg er ligesom ikke ejer af kroppen mere smiley
jeg overdrever ikke, jeg kan bare ikke spise smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville ikke spise :(
  • #1   3. mar 2008 Du skal seriøst passe på du ikke får en spiseforstyrelse..
    Det har jeg, og tro mig det er ikke sjovt..
    Men se om du ikke kan klemme noget mere ned, især om morgenen, det er kanon vigtigt du får ordenligt med morgenmad..

• #2   3. mar 2008 Du skal spise noget. Bare lidt til at starte med og ikke slik. Du har sultet dig selv nogle dage, så bliver mavesækken mindre og kroppen vænner sig til ikke at få noget mad. Det er meget usundt. Så SPIS noget og helst sund mad..

• #3   3. mar 2008 Du skal sørge for at spise også selv om du vil slanke dig.. Du slanker dig ikke ved at springe så meget mad over.. Du skal spise sundt og fedtfattig og så dyrke motion.. Men det er vigtigt at du stadigvæk spiser..

• #4   3. mar 2008 Det lyder som en spiseforstyrrelse, ja. For man kan sagtens gå på slankekur og tabe sig uden at sulte sig selv x/

• #5   3. mar 2008 Det hjælper ikke og lade være med at spise.

Man skal have lidt, men det skal bare være sundt.

• #6   3. mar 2008 Man kan ikke få gang i forbrændingen og tabe sig ved at sulte sig, så du bliver nødt til at tvinge noget sundt mad ned + man skal bruge noget fedt for at få gang i forbrændingen..

Så længe du er i god kondi er vægt o.lign. mere underordnet (rent sundhedsmæssigt), har man bevist smiley Så hellere meget motion og så lidt ekstra "vallers" end at sulte sig tynd, da man så simpelthen ikke har energi til at have en sund krop i god kondi..

• #7   3. mar 2008 Drop din slankekur. Jeg så dit indlæg forleden dag, og det er jo ikke meningen, at en 13-årig pige skal tabe sig, når hun ikke er overvægtig Ö

Det er fordi, som Marlene Ø siger, din mave har vænnet sig til ikke at spise noget.
    Det er ligesom, når man har været rigtig syg, og man ikke rigtig orker at gå igang med at spise rigtige ting igen.
    Men mit råd: Spis så meget du kan få ned. Også andet end gulerødder og æbler.
    Start i det små, spis noget ristet brød og drik noget saftevand. Men gradvis tungere og tungere mad, indtil du spiser normalt igen.
    Men hold dig fra slikket, til din mave er normal igen ..

- Det sidder ikke i kroppen, men i hovedet.

Hvis det fortsætter, ville jeg snakke med en voksen om det. Enten dine forældre, en sundhedsplejerske på solen eller sådan noget.
    Jeg ved godt, det lyder som om jeg overdriver, men sidste år startede min ene veninde på det der.
    Og det var ikke sjovt at se, hvordan hun udmagrede sig selv, fik ædeflip og derefter tog afføringspiller eller kastede det op igen s:

• #8   3. mar 2008 Derudover må man ikke gå på slankekur i en alder af 13!!!! Det er bevist, at det sætter ens forbrænding ned for livstid, så man har super svært ved at holde en fornuftig vægt som voksen - motion og god kondi + muskelmasse sætter forbrændingen op smiley

• #9   3. mar 2008 * sundhedsplejerske på skolen

Der er nok lidt langt til solen (:

• #10   3. mar 2008 i en aldre af 13 år, skal du ikke på slankekur.
    Søde pige nyd du bare at du er ung og dejlig. Elsk dig selv. og lade være med at gå på kur.

• #11   3. mar 2008 at dømme ud fra dine billeder, er du overhovedet ikke overvægtig. din krop har brug for i din alder at have et lille fedtlag, og tro mig de skal nok komme af. hvis du stopper med at spise taber du dig måske, men du taber også muskelmasse, men starter du med at spise igen normalt bagefter en voldsom fase i længere tid, vil du få større fedtdepoter end før- derfor drop den slankekur, spis sundt istedet og glem slik. så får du en sund krop- og du vil naturligt også tabe dig lidt når din krop bliver afgiftet for sukker smiley da jeg var 13 var jeg en lille prop. så begyndte jeg at vokse og rette mig ud, og tada idag er jeg 177 og vejer de 58-59 kg. så hav tålmodighed smiley det er det der er bedst for dig selv.

Kommentér på:
Ville ikke spise :(

Annonce