Ville ikke spise :( {{forumTopicSubject}}
Jeg har bestemt mig og gå på alvorlig slankekur
Men jeg har slet ikke lyst til at spise, Jeg spiser en lille kiks om morgen og så spiser jeg 2 æbler og 1 gulerod, og her om aften, kan jeg slet ikke spise ;(
Jeg Kan bare ikke spise??? Jeg ved ikke hvorfor, det er efter i lørdags, hvor jeg bestemte mig at ikke at spise så meget og ikke spise usundt.. men jeg ahr slet ikek lyst til nogte.. ikke engang mit livrat, nemlig SLIK! Jeg kan ikke engang få slik ned... :('
Min mave har simpelt hen opført sig mærkelig, efter jeg er holdt op med at spise.. den siger ikke mad, men den opfør sig totalt unomalt..
En som gider og fortælle hvad der er ved at ske med min mave og jeg er ligesom ikke ejer af kroppen mere
jeg overdrever ikke, jeg kan bare ikke spise
jan 2007
Følger: 90 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 316 Svar: 2.122
Det har jeg, og tro mig det er ikke sjovt..
Men se om du ikke kan klemme noget mere ned, især om morgenen, det er kanon vigtigt du får ordenligt med morgenmad..
mar 2006
Følger: 104 Følgere: 100 Heste: 2 Emner: 23 Svar: 244
nov 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 209 Svar: 3.604
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
apr 2007
Følger: 99 Følgere: 88 Heste: 2 Emner: 63 Svar: 221
Man skal have lidt, men det skal bare være sundt.
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 1.415
Så længe du er i god kondi er vægt o.lign. mere underordnet (rent sundhedsmæssigt), har man bevist Så hellere meget motion og så lidt ekstra "vallers" end at sulte sig tynd, da man så simpelthen ikke har energi til at have en sund krop i god kondi..
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 80 Svar: 2.036
Det er fordi, som Marlene Ø siger, din mave har vænnet sig til ikke at spise noget.
Det er ligesom, når man har været rigtig syg, og man ikke rigtig orker at gå igang med at spise rigtige ting igen.
Men mit råd: Spis så meget du kan få ned. Også andet end gulerødder og æbler.
Start i det små, spis noget ristet brød og drik noget saftevand. Men gradvis tungere og tungere mad, indtil du spiser normalt igen.
Men hold dig fra slikket, til din mave er normal igen ..
- Det sidder ikke i kroppen, men i hovedet.
Hvis det fortsætter, ville jeg snakke med en voksen om det. Enten dine forældre, en sundhedsplejerske på solen eller sådan noget.
Jeg ved godt, det lyder som om jeg overdriver, men sidste år startede min ene veninde på det der.
Og det var ikke sjovt at se, hvordan hun udmagrede sig selv, fik ædeflip og derefter tog afføringspiller eller kastede det op igen s:
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 1.415
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 80 Svar: 2.036
Der er nok lidt langt til solen (:
apr 2005
Følger: 96 Følgere: 96 Heste: 8 Emner: 337 Svar: 2.514
Søde pige nyd du bare at du er ung og dejlig. Elsk dig selv. og lade være med at gå på kur.
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 190 Svar: 1.338
Ville ikke spise :(