{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Ville ikke spise {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Først det kan godt være jeg er pivet smiley

Her er mit Dilemma.
Jeg hente min braok pinto hoppe på 8 måneder hjem i lørdags hun to alt fra trailer turen til at skulle på folden med de andre om søndagen så godt
Hun har været virket stesset haft dårlig mave eller ligne. Men nu er hun begyndt ikke at ville spise sit foder nu
Jeg kom ud til hende igår aftens og så hun ikke havde spist sit mad og er sikker på der både lå fra morgenmaden og fra aftensmaden men hun spise af sit wrap lige så stille
Jeg har igen her til aften været ude ved hende for at holde øje med hende om hun spiser og der kommer jeg ud til en besked på tavlen hvor der stå at hun havde stadig meget mad i krybben så hun havde ikke fået aftensmad

NU bliver jeg så efter hånden meget bekymret for hende
Det eneste der er ændret er at jeg aftalte med avler/ tidligere ejer af hende at fra mandag (igår) kunne jeg give hende 25% af de nye foder og så 75% af det gammel foder
Udover det er har der ikke været gulerødder i som tidligere ejer gav men har givet det i fodert nu i håb om det hjælper

Hun har os smagt på de nye foder der er kommet i og det ville hun grene spise

Hun har stadig helt almenlig afføring men hun virket en smule mere opstemt i dag da jeg kom der ud men ikke noget jeg tænkte var af betydning

Hvad kan jeg gøre i denne situation ?? håber i ville komme med tip og ideer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville ikke spise
Kommentér på:
Ville ikke spise

Annonce