484 visninger
|
Oprettet:
ville ikke spise {{forumTopicSubject}}
isabella blev igen igår behandlet for hovbyld...
og siden har hun ikke ville spise andet end hø.... og jeg har været rigtig ked af det, da hun SKAL have hendes jern tilskud for hendes sygdom....
så idag tog jeg i miljø foder, købte hende ynglings godbidder, en sæk gulerødder, en lille wrap og en sæk fodder som hedder SLOBBER MASH...
og hun var da vildt sulten.. en skam hun ikke må få ret meget i starten...
men hun spiser... dejligt
men hun har stadig meget meget ondt
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
God bedring med hende
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.037
Pingo æder alt og virkeliog alt en fra rideskolen kalder ham i spøg: hva så pingo din levende skraldespand, må du få en godbid;D
men god bedring...
maj 2006
Følger: 74 Følgere: 77 Heste: 1 Emner: 53 Svar: 718
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Filippas hovbylder er egentlig ved at være hel, eller i hvert fald så der ikke er betændelse i dem længere. Så nu bliver vi kun ved med at behandle og så håber vi på at hun kan få sko på igen i weekenden og så kan hun endelig komme ud igen.
Skal ahve kamera med derned år hun skal ud, for tror hun er pæn vild xD hah ..
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Fnit troede ikke på at hun var ligeglad med hvor meget hvidløg der var i foderet, da hendes egne heste ikke vil spise det. Så sagde jeg til hende at hun skulle prøve og give hende lidt ren hvidligsflager i hånden, og hvad gjorde mussen? Nammenam, op med overlæben, skrabe skrabe, mer' mer' mer xD haah .
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
jeg tror desværre at jeg er nød til at tilkalde dyrlægen igen i morgen... for hun skal altså smerte lindres... hun har det skidt
ville ikke spise