Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergi !!
  • #1   4. feb 2008 ja det har jeg, har både allergi overfor heste,hunde og katte, samt støvallergi og høfeber,

jeg gør ingenting,. nu har jeg haft med heste at gøre i mange år, og bare jeg er sammen med dem hverdag, sker der ingen reaktion. jeg skal dog helst hjem i bag lige med det samme,. men din krop danner antistoffer overfår
    det den skulle være allergisk overfå, bare du beskæftiger dig med "stoffet" hver dag.

• #2   4. feb 2008 Jeg har rigtig rigtig rigtigt meget allergi over for græs, og så har jeg lidt birk og bynke.

• #3   4. feb 2008 min kæreste har og da vi blev kærester tålede han hverken, hund kat eller hest. og måtte dope sig selv med piller lige så snart han skulle være her, men nu er der intet. han bor her nu med alle tre slags dyr uden en eneste pille, så det handler om tilvænning.

• #4   4. feb 2008 Jeg tager øjendruber, og så har jeg fået indspøjtninger hver uge lige siden jeg var lille. Men det er jeg stoppet med nu, for der hjalp alligevel ikk' ;/

• #5   4. feb 2008 Jep, har allergi overfor 3953890 ting.
    Min mor strør for mig. Men ellers er jeg ligeglad med min allergi, selvom det er forfærdeligt >.<

• #6   4. feb 2008 Jeps... har høallergi...

Det var rigtig slemt da jeg fik Trixie, men jeg rendte bare rundt med snot i hele hovedet, stoppede bihuler og knald røde øjne som kløede af h til... Men jeg ville passe hesten lige gyldig hvad!

Nu er det heldigvis næsten ovre, det er kun i højsæsonen at jeg har det sådan ^ ellers har jeg normalt ingen symptomer, kun at mine hænder klør når jeg rør ved hø...

• #7   4. feb 2008 Ok.
    Jeg har det for græs. Så det gælder jo også hø(halm).. Jeg får rigtig tør hoste og min næse løber !
    Det er så irriterende, men jeg vil passe dyrene ordentligt, så jeg må finde på noget.
    Jeg har fået en form for nældefeber på kroppen, lignte et barn på 1 med skoldkopper over det hele smiley
    (altså på hals, og krop.)

• #8   4. feb 2008 allgergi piller. du kan få nogle billig nogle på apoteket der virker med det samme, bivirkning er dog bare at du blive søvning af dem

• #9   4. feb 2008 Jeg har allergi over for hest, støv og røg, og vi har 5 heste, en masse støv, og tre i huset der ryger XD
    Jeg tager piller, hele tiden XD

• #10   4. feb 2008 Det er jo ikke sundt at tage piller hele livet !

Kommentér på:
Allergi !!

Annonce