starten af min stil .. vil I læse? {{forumTopicSubject}}
Der var engang en skoleelev, der ville rejse ud i verden for at søge sin lykke. Han var en ung og almindelig dreng. Han vidste ikke hvad lykken var, men drog alligevel af sted til Tyskland, for at have et sted at starte.
Naturen var smuk på denne årstid, med de smukke påskeliljer og det friske grønne græs. Drengen nød den friske luft på hele turen. Da mørket var ved at falde på, søgte han ly for natten.
Han så et lille lysskær og gik hen mod det. Det var en lille gård, og der var kun få lys der brændte i stuehuset. Han bankede stille på døren. Langsomt åbnede døren sig. En gammel kone kiggede bange ud af døren.
Konens ansigt lettede op, da hun så den unge dreng. Han gav et smil til den gamle kone og spurgte, om han måtte blive natten over, og det fik han lov til. Mens de sad og snakkede, spurte konen, hvor han kom fra og hvor han var på vej hen. Drengen fortalte at han var på vej ud for at finde sin lykke.
Så snart solen stod op næste morgen og konen havde givet drengen mad med til lidt af turen, drog drengen af sted igen.
hvad synes i?
det er et eventyr hvis i ikke har gættet det q:
tager gerne imod ris og evt. ros q:
jeg har svært ved at koncentrere mig emd at skrive den og den skal afleveres på torsdag xD
okt 2004
Følger: 118 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
mar 2006
Følger: 45 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 116 Svar: 645
Du kunne jo blive forfatter? alle de detaljer?! Super godt!
5 ud af 5 stjerner
okt 2004
Følger: 118 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
ej d:
det er også bare begyndelsen, eg ødelægger den med aflsutningen
starten af min stil .. vil I læse?