543 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

må fortsat ride endnu :-) må fortsat ride endnu :-)

ja vi har jo haft mistanke om at jeg går med en lille diskus prolabs i nakken, og det er derfor jeg har så mange smerter

jeg var så på neurokirurgisk afdeling i aalborg idag til forundersøgelse..

lægen TROR ikke der er en diskus prolabs, men er ikke sikker... derfor skal jeg i noget der hedder en MR-scanner... der er 3-4 ugers vente tid...

indtil vi ved om jeg har prolabs eller ej, må jeg ride indtil jeg får ondt.. smiley

HVIS jeg så alligevel har en diskus prolabs, så tager vi den derfra.. men så vidt jeg har kunne læse mig til behandles det i første omgang med total ro og nogen gange operation...

så jeg har haft MANGE spekulationer her de sidste par dage angående isabella...

HVAD nu hvis jeg for eks, får afvide jeg ikke må ride i et halvt år??

hun bliver under ingen omstændigheder solgt..

Men jeg ville heller ikke kunne magte hvis hun skulle rides af en anden... at en anden person skulle gøre det, mit hjerte brænder for... at skulle sidde og se en anden person opnå MINE mål med MIN hest..

så jeg har faktisk besluttet mig for, at hvis jeg får afvide (når jeg er blevet scannet) at jeg skal holde pause med ridningen..

så bliver hun foldbums indtil jeg må ride igen.. og så må min kæreste skridte lidt på hende en gang i mellem....

Hun tager heller ikke skade af at gå og hygge sig på folden smiley

hvad ville i gøre hvis i fik afvide i ikke måtte ride????

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  må fortsat ride endnu :-)
  • #1   17. jan 2008 tja. sidde ned og tude brøle?

• #2   17. jan 2008 ville no få en til ride min, da han elsker at arbejde (:
    men stadig selv hygge med ham (:

• #3   17. jan 2008 men nitte hvis du har det må jeg nok sige /:

• #5   17. jan 2008 Træls s: Min far har haft en diskos prolabs i ryggen..

Altså, nu er Masserati jo ikke min, så han ville komme tilbage til sine ejere og alt efter hvor lang tid af mine ponyår jeg havde tilbage, ville ejg måke få ham igen så.
    Men jeg ville slet ikke have det giodt med det, jeg er fuldstændig rastløs når jeg er på ferie fx., fordi jeg ikke kan komme ud at ride (:

• #6   17. jan 2008 Mosekonen (kæft et skumelt navn du har fået egentlig ha ha)

tak for dit held og lykke smiley

det skal nok gå godt håber jeg... (men for at være ærlig, tror ikke på at jeg KAN holde mig fra ridning, med mindre de siger til mig at jeg ender i en kørestol hvis jeg rider ha ha)

• #7   17. jan 2008 Jeg ville sætte Filippa i fol eller få en anden til at ride hende. Måske sætte hende til en berider eller noget.

Hun elsker at lave noget og kan ikke tåle at stå stille i en længere periode. Hun bliver helt vild xD
    Den har så meget energi og arbejdsglæde og det ville være synd hvis hun skulle gå på en fold og lave ingenting - også fordi hun hader at gå på fold. Hun keder sig helt vildt på en fold. Står bare og glor. Hun vil noget hellere ud og lave noget .

• #11   17. jan 2008 hi hi det bliver intet problem at finde part/rytter til hende...

ej heller køber... der er 5 der har lagt billet ind (for længe siden) på at de vil købe hende hvis hun skal sælges....

men ja måske kunne man ligge hende i fol til foråret hvis jeg får afvide jeg ikke må ride længe...

hun har jo super papire at avle på smiley

• #12   17. jan 2008 men det er okay for mig at der går en måned inden jeg skal scannes, for så kan jeg lige nå min debut til distrikt stævne hi hi

• #13   17. jan 2008 begå selvmord, chakira er hele mit liv og min hverdag, hvis jeg ikke havde hende vill jeg blive en tv/computer nørd,

• #14   17. jan 2008 jeg tror ... jeg ved det ikke xD ..
    jeg ville nok få en lille rytter til at tulle rundt på ham ;D ..

• #16   17. jan 2008
    Katrine : D
    har det fuldstændig lige som dig..

isabella er mit liv... tanken om hende er det eneste der får mig ud af sengen de dage smerterne er rigtig trælse (og de dage det psykiske måske ikke følger helt med også)

• #17   17. jan 2008 Uhh stakkels dig.. Håber de finder ud af hva der er galt og at du blir helt go igen...

En pause fra ridningen er bestemt ikke sjov, men nok det værd i det lange løb, hvis det skader dig at ride.... Jeg ville bli rigtig ked af det, hvis jeg fik besked om at jeg ikke måtte ride i et ½ år.. Men jeg ville helt sikkert sætte min hoppe i fol og arbejde fra jorden med min vallak og få en til at hyggeride ham.... Også ville jeg bestemt komme ligeså meget i stalden om jeg red eller ej....

• #18   17. jan 2008 Jeg ville klart sætte Filippa i fol (vil jeg nok alligevel engang smiley )
    Vil rigtig gerne have en mini-Flips XD
    Og det kunne bare være SÅ søøødt, hvis føllet fik de ører XD Nooh !

• #19   17. jan 2008 jeg har også bestemt mig for at isabella på et tidspunkt skal have et føl... men vil gerne have hende kåret i år inden smiley

• #20   17. jan 2008 Jeg sætter også min til kåring....:0) Glæder mig virkelig meget..

• #21   17. jan 2008 hehe har jeg fået af vide så mange gange. har slid gigt i mit venstre knæ og gigt i resten af kroppen. jeg gør det af ligevel, men ja stopper self også når det gør ondt..

• #22   17. jan 2008 Ingen hest er endnu død af den lang pause ; ) Jeg tror kun det er sundt for hun er jo ikke så gammel endnu, og hun glemmer ikke noget af det hun har lært.

Wizard er som bekendt jo til salg, så han skal sælges.
    Monet ville jeg sætte i ridning hos en dygtig rytter hvis han på det tidspunkt var tilredet.

• #23   17. jan 2008 Filippa skal også kåres i år smiley
    Tror bare ikke hun render afsted med de højeste karakter. Hendes benstilling, størrelse, galle i knæ og koder - ja, det er måske ikke det der trækker op XD haha

• #24   17. jan 2008 nej hun tager ikke skade af en pause overhovedet.. tvært imod...

hun har ikke haft den der "vokse pause" efter hun blev tilredet... men gik det gengæld KUN sjovtur 4-5 gange ugentligt det første år jeg havde hende... så det går næsten ud på et i mine øjne

• #25   17. jan 2008 altså hvis jeg fik at vide at jeg ikke måtte ride, ville jeg klart lære bassen at gå for vogn.
    og så ellers træne HMS med ham...

jeg ville også helt sikkert sætte ham i fol! (øøh... hmm okay) hi hi

nej... jeg ville lære min mor og ride.

Kommentér på:
må fortsat ride endnu :-)

Annonce