{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Problemer med gammel part {{forumTopicSubject}}

Øv altså, min part der stoppede for 3 måneder siden bliver bare ved med at køre i det smiley
Hun er ellers en sød pige og da hun nu har part på en anden hest i stalden ville jeg gerne fortsat være venner med hende, men jeg må ikke nævne min hest når vi snakker eller sms'er for så bliver hun ked, men man vil jo netop gerne snakke med sine venner om hypsen smiley
Det skal siges at jeg sagde hende op fordi hun altid var i dårligt humør, ville diskutere når jeg sagde at min hest fx ikke skulle rides på banen kl 15 om eftermiddagen i 30 graders varme og min underviser ikke ville undervise hende mere fordi hun hele tiden meldte fra i sidste øjeblik.
Hun får stadig lov at tage hesten hvis hverken mig eller min nye part kan, da hun har givet udtryk for at det ville gøre hende glad at ride ham bare en gang imellem, men hun virker sur hvis man spørger.
Og så sender hun beskeder der næsten gør mig nervøs for at hun vil bortføre min hest (okay måske lidt overdrevet smiley ) men hvor der står at hun altid vil elske ham og aldrig kan glemme ham, og at han betyder alt for hende og han er hendes soul mate osv
Hallo det er min hest og hun har bare haft part i et halvt år.
Hun har også tilbudt at købe ham for det dobbelte af hvad han er værd, men jeg sagde nej.
Hvad ville i gøre? er det muligt at være venner med en der nærmest er forelsket i ens hest og som går og får alle i stalden til at synes det er så synd for hende(for hun er jo altid ked af det) og gør livet surt for min nye part ?
Hilsen en meget fustreret Signe

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Problemer med gammel part

Annonce