{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

træt af jul. {{forumTopicSubject}}

orhj?! er godt nok træt af julen lige for tiden. Den er slet ikke som har været engang, det hele handler bare om at få de største, og dyreste gaver? igår holdte vi jul med min storebrors' kærestes' mor (:, og jo! det var herre hyggeligt, men vi havde så mange gaver at vi måtte putte 3/5 ud i hjørnerne i stuen ö. jeg tænkte bare "woooooaw"?! :o. jeg siger jer, har aldrig set så mange gaver før. Og for mig virkede det overdrevet (:, men nu har de også en bette pige på 5 år, som virkelig er elskelig!(:, og halvdelen var til hende. Men jeg synes ikke størelsen og prisen på gaven der tæller, jeg syens det er tanken, og hold da op, jeg tror snart jeg er den eneste der har den holdning. For min skyld kunne jeg godt undvære julegaverne ö. Jeg gider ikke bruge en helvdes masse penge på gaver? jeg finder noget sødt, og personligt til personen. Jeg gav foreksempel Marlene ( min bror's kæreste, som virkelig ikke ejer et stykke faketøj!!!) en ramme fra søtrerne grene, og et rigtig sødt billede af min storebror andreas som bette (: , hun blev da rigtig glad for det, og det kostede mig kun en 20'er (: ? måske kostede det ikke særlig meget, men hun blev enormt glad for det? er det så ikke vigtigst ? : D. det synes jeg nu :b.

måtte altså lige ud med det? xD.

- Iza kr0hn (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træt af jul.
Kommentér på:
træt af jul.

Annonce