Er simpelthen så træt af alt! {{forumTopicSubject}}
Hej HG'er !
Jeg er simpelthen så træt!
Her inden sommerferien ville jeg gerne have min hest chanel i tilridning, fordi jeg simpelthen ikke har tid til at ride den. Jeg startede på en anden og mere seriøs skole her efter sommerferien hvor jeg ville få mere ud af min skole - men også flere lektier.
Men det med tilridning var min far bare overhovedet ikke med på fordi jeg da ville have masser og tid og bla bla bla !
Jeg havde ellers sagt at jeg selv ville betale tilridningen.
Så her i sommerferien blev hun redet lidt mere, hvor vi kørte over til en veninde for at ride.
Det var jo fint nok.
Så nu hvor sneen er faldet har jeg INGEN mulighed for at ride da mine forældre ikke lige pt. har råd til et halkort til min rideskole.
Chippning og hestepas er noget jeg er nåd til at ønske mig til jul, da jeg eller ikke kan få det.
Så jeg får simpelthen det til jul?
Men nu har jeg jo så ingen mulighed for at kunne ride da der er en smule glat under isen og ikke vil udsætte hesten for at falde!
men de gange hvor jeg så bare har en lillesmule for at ride, skal jeg over til min veninde, hvor min far skal kører.
Så får jeg afvide at min far skal til at arbejde til klokken 7 hver anden uge !
Så jeg har bare INGEN chane for at kunne ride !
Er så træt af det!!!!!!
Det er selvfølgelig ikke hans skyld at de ikke har råd, og det, men er så træt!
Og jeg har ingen mulighed selv for at betale det - har intet job (er 14) - Nogle ideér til hvad jeg kunne gøre for at jeg selv kunne betale?
Er simpelthen så ked af det :((((
okt 2007
Følger: 103 Følgere: 102 Heste: 3 Emner: 296 Svar: 887
jun 2004
Følger: 23 Følgere: 24 Heste: 6 Emner: 2 Svar: 8
Da jeg var på din alder ville jeg have givet min højre arm bare for at få lov at have en klappepony derhjemme
Så du må igang med at arbejde! - og prise dig lykkelig for, at dine forældre er så gavmilde!
jan 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 409
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.327
Desuden kan du sagtens ride ture i sneen.. Det er oveni købet sundt for hesten, både fysisk og psykisk - du skal bare ride forsigtigt hvor der er glat.
Og så som nævnt, husk nu at være glad for de muligheder du har..
okt 2009
Følger: 118 Følgere: 104 Heste: 2 Emner: 170 Svar: 1.783
jul 2005
Følger: 136 Følgere: 151 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.248
Og det er også lovligt fra din side at finde et arbejde, så du kan hjælpe med alle udgifterne
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Du har i det mindste en pony.. Vi er andre der ikke får en før vi selv kan betale for det og udover det selv skal betale alt til os selv..
Hvis hesten glider så tag skoene af her om vinteren - der er ikke meget at være øm over når alting er dækket af sne. Der er ikke is hvis man bare holder sig i rabatten.
Du kan da sagtens ride efter kl. 7 - nogle rider kl. 9-10 om aften..
Og ja - få et job, så du kan få nogle penge du selv bruger på det du vil.
dec 2007
Følger: 222 Følgere: 215 Heste: 3 Emner: 102 Svar: 735
sep 2007
Der er nogle der rider ud i mørke m. reflekser, lygter mm.
Og forstod det også sådan at faderen godt kunne køre i ridehus men at hun syntes det er for sent når kl. er 7 ...
apr 2008
Følger: 71 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 154 Svar: 1.946
jeg begyndte at arbejde da jeg var 14 o har drømt om hest hele livet, men mine forældre har aldrig haft råd til og give mig en, så jeg måtte arbejde og spare penge op, da jeg var 19 købte jeg min egen - syntes enlig ikke du har noget at være træt af ;O)
aug 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 5 Emner: 217 Svar: 2.030
Hun skriver jo, at der ikke er råd til ridehuskort.
Anja:
Undersøg om du evt. kan hjælpe i stalden og så få råd til halkort, det da en mulighed.
aug 2007
Nu er hendes hverdag jo som den er (heldig eller ej), men derfor kan man godt blive træt af den hverdag man lever i og helt naturligt. En rig person bliver da også træt af ting, men det måske ikke tilladt for personen har jo penge.....Come on, folk bliver da ind i mellem trætte og kede af deres liv og forholder sig da ikke til andres liv. Hun er 14 år og så er livet squ ikke røde roser altid, men begynder at blive svært og man begynder at forholde sig til forældrenes problemer og økonomi, det har stor betydning for unge mennesker.
dec 2009
Følger: 38 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 203 Svar: 650
Jeg er glad for hvad jeg har - det er slet ikke det !
Jeg har heller ingen mulighed for at kunne hjælpe i en stald - dette har jeg allerede spurgt om.
Vil da overveje det med at gå med aviser!
Berit J: Det er lige præcis hvad jeg mener! (:
sep 2007
Hvis hesten ikke er trafiksikker så har du jo et vinterprojekt at gå igang med
dec 2009
Nu hvor der ligger sne og en smule is kan det da kun resuletere i at den falder.
Nej hun har ikke sko på, så kan ikke tage dem af:D
sep 2007
Du har stadig et projekt i det du kan starte hjemme på gårdspladsen m. en slukket bil - når den er tryg der kan du starte ved en tændt bil mm.
Det kan tage tid, men det har du jo nu det er vinter.
aug 2007
Ja, prøv om du kan få en avis/reklamerute.
Eller lufte hunde.
dec 2009
Men tror helt klart at jeg vil prøve det med reklamer.
sep 2007
Og hold da op at du interessere dig for det og læggger mærke til det - men ja, ind imellem skriver jeg meget.
Er simpelthen så træt af alt!