{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Er simpelthen så træt af alt! {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er !
Jeg er simpelthen så træt!
Her inden sommerferien ville jeg gerne have min hest chanel i tilridning, fordi jeg simpelthen ikke har tid til at ride den. Jeg startede på en anden og mere seriøs skole her efter sommerferien hvor jeg ville få mere ud af min skole - men også flere lektier.

Men det med tilridning var min far bare overhovedet ikke med på fordi jeg da ville have masser og tid og bla bla bla !
Jeg havde ellers sagt at jeg selv ville betale tilridningen.
Så her i sommerferien blev hun redet lidt mere, hvor vi kørte over til en veninde for at ride.
Det var jo fint nok.

Så nu hvor sneen er faldet har jeg INGEN mulighed for at ride da mine forældre ikke lige pt. har råd til et halkort til min rideskole.
Chippning og hestepas er noget jeg er nåd til at ønske mig til jul, da jeg eller ikke kan få det.
Så jeg får simpelthen det til jul?

Men nu har jeg jo så ingen mulighed for at kunne ride da der er en smule glat under isen og ikke vil udsætte hesten for at falde!

men de gange hvor jeg så bare har en lillesmule for at ride, skal jeg over til min veninde, hvor min far skal kører.
Så får jeg afvide at min far skal til at arbejde til klokken 7 hver anden uge !
Så jeg har bare INGEN chane for at kunne ride !
Er så træt af det!!!!!!

Det er selvfølgelig ikke hans skyld at de ikke har råd, og det, men er så træt!
Og jeg har ingen mulighed selv for at betale det - har intet job (er 14) - Nogle ideér til hvad jeg kunne gøre for at jeg selv kunne betale?
Er simpelthen så ked af det :((((

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er simpelthen så træt af alt!
Kommentér på:
Er simpelthen så træt af alt!

Annonce