407 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Var du nervøs for noget ? Var du nervøs for noget ?

Godaften HG'er smiley

(Endnu et sært indlæg herfra. Hvis nogle ikke forstår det, er det helt forståeligt. Jeg er riiiimelig dårlig, til at forklare mig xD )

Da du købte din hest/havde den på prøve ..

- Var der så nogle ting ved hesten 'opførelse', som gjorde dig 'i tvivl' eller 'bekymret' ? At den fx. ikke ville stå stille når du steg op, ikke ville bindes, eller bed når du spændte gjorden ? Måske nogle 'dårlige vaner' ..

ARG, jeg håber i forstår hvad jeg mener xD

- Lisa

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Var du nervøs for noget ?
  • #1   10. dec 2007 ja det var der da, . min hest kunne godt være nervøs for nogle ting, og ville i bindes, men jeg vidste at det var noget man kunne gøre noget ved, så det blev ham ;D

• #2   10. dec 2007 hejsa.. min hoppe ville ikke går under kæder og hun tør stadig ikke har haft hende i tre år

• #3   10. dec 2007 MEGET!

- Maddie var en pestilens, da jeg fik hende i starten. Hun ville ikke gå frem, lige pludselig stoppede hun bare op. Og blev der, uanset hvad jeg gjorde! Hun ville heller ikke stå stille, og hun kunne ikke galopanspring (det vidste jeg dog godt). Men hun er heldigvis meget lærenem, og der gik ikke lang tid før hun var på rette kurs ;o)

• #4   10. dec 2007 Jeg har haft mine heste ligesiden de var babyer : P
    Monet siden han var ½ år, så nej der er ikke rigtig kommet noget overraskende : )

Da jeg havde min tidl. pony på prøve var jeg tæt på at afleverer ham tilbage fordi han var ekstrem stærk og stak af med mig i skoven en enkelt gang xD Godt jeg ikke gjorde det xD

• #5   10. dec 2007 da jeg skulle have hest ringede jeg til heste handleren og sagde han skule finde:

en sort hest
    helst hoppe
    omkring 165 i stg
    mellem 3 og 6 år

og så fandt han kraftedme en BRUN???? what???

nå jeg fik den på prøve, da den alligevel skulle i tilridning der hvor jeg skulle have hende opstaldet hvis jeg købte hende.. og så faldt jeg jo for hende..

men overvejede MEGET seriøst ikke at købe hende.. for jeg VILLE have en sort hest smiley

tosset ide

• #6   10. dec 2007 nej jeg vidste bare det var den rigtigt. eller det var jeg meget sikker på det var men det har jeg jo så fundet ud af det er det ikke og derfor er han tilsalg

• #7   10. dec 2007 ja var meget i tvivl da vi købte lucas for han var ikke ferdig tilredet og han kunne ikke løfte hove stod ikke stille nå man striglede og ville ikke gallopere men vi købte ham og jeg har aldrigfortrudt det endnu... smiley

• #8   10. dec 2007 min datter havde en hest på prøve og der var nogle ting ved den som gjorde at vi blev meget usikker på om den var noget for min datter. Det viste sig at det var det ikke, og vi så hestens ejer på 16 år ride hesten og det gik heller ikke for godt. Så var det jo ikke noget for min datter på 7 år :o)

• #9   10. dec 2007
    Okay, jeg fristes til at sige GODT xD Men ej .. Selvfølgelig er der altid noget ved en hest .. De er jo dyr smiley Deeejlige dyr xD

- Min har også liige et par ting som han skal vendes fra smiley

Tak for svarene ! smiley

• #10   10. dec 2007
    Trinøøh'

Hahaha! xD Mindre & mindre ? .. Det lyder sært ? smiley

• #11   10. dec 2007
    Trinøøh'

Haha smiley Det kunne os være at hun virkelig skrymper/skrømper/skrymber/Skrømber(STAVES? ! xD )

• #12   10. dec 2007 JA masser af ting

Han stejlede meget, jeg stod f.eks. på gårdspladsen og stop og snakkede, Rony blev VED med at vade rundt, jeg blev ved med at sige han skulle stå stille og lave anholdninger i træktorvet, lige pludselig rejste han sig på bagbenene, ikke bare lidt, niks HELT op o.O Min berider stod og så på mens det skete og han havde absolut intet forslag til hvorfor han gjorde det ..
    stoppede lige pludselig op og gad ikke længere,
    sparkede bagud hver gang man havde renset en baghov,
    løb i dressur hvis han ikke lige gad mere eller man begyndte at kræve lidt af ham, det gjorde han også med min berider, meget dårligt valg at gøre det med ham x)
    Man vidste aldrig om han stejlede og derefter løb når man trak ham op fra fold,
    Han løb i når man var på tur, ikke stærkt men man kunne bare ikke stoppe ham,
    Til springning stoppede han ca. ved hvert andet spring, ingen ved hvorfor.
    I dressur gik han som en pose lort, for at sige det rent ud.. Havde lidt underhals og kunne ikke samle sig, var utaktfast, slog altid fra i et ansping

Jeg var så tæt på bare at smide håndklædet i ringen og opgive det, der måtte være en hest derude som jeg virkelig kunne sammen med ..
    Men da folkene på rideskolen begyndte at kalde Rony for farlig, blev jeg så sur og ked af det, at jeg besluttede mig for at det skulle have en ende alt det der,..

(:

• #13   10. dec 2007 Nå ja og Rony kunne blive bange for sin egen skygge T_T

• #15   10. dec 2007
    Allimac go Ynor

Puuuha, en historie .. Og se jer nu!! xD
    - Jamen dog .. smiley

Kommentér på:
Var du nervøs for noget ?

Annonce