3.610 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 89 Svar

Da du var lille... Da du var lille...

Er det ikke ved at være tid til et lille hyggeemne igen? smiley Det synes jeg!

Har vi ikke alle sammen haft noget engang, som vi - meget ulogisk for andre egentlig - var enormt bange for som lille? Synes det kunne være sjovt at grine lidt af hinandens historier! smiley

Jeg har i hvert fald selv haft et par ting, som måske virker meget ulogiske for andre at være bange for, men i mit hoved giver det stadig mening, og jeg er faktisk en smule skræmt af de fleste ting stadigvæk!

Da jeg var lille, fandt jeg de offentlige toiletter på de tyske rastepladser - dem der kunne vaske sædet, så de drejede rundt, når man skyllede ud - meget farlige! Jeg var rædselsslagen for dem. Meget uheldigt, for vi kørte altid på ferie om sommeren med vores campingvogn, og hvis vi stoppede på en rasteplads, med sådan et toilet, så skulle jeg ikke tisse alligevel! Ikke engang selvom vi måske først stoppede 200 km senere! Jeg var så bange for, at de skulle dreje rundt, mens jeg sad der!

Jeg var også bange for de der toilethuller, som man fandt på mange campingpladser på dametoiletterne. Dem der, hvor man skulle sætte sig på hug, for at tisse. Seriøst, tænk hvis jeg faldt i??? smiley

Jeg var bange for brusere, der sad fast i væggen og kun var et "rør", der kom vand ud af. Altså, der var ikke nogle stråler. Bare én stor. Ligesom en vandslange. Jeg frygtede, at der skulle komme en stor edderkop ud af! smiley Så jeg skreg, når jeg skulle i bad og vi var på camping - så højt at min far kunne høre det inde på mandetoilettet... smiley

Den sidste ting, jeg umiddelbart kan huske at være meget bange for, var nogle specielle lofter (vedhæftet billede). Jeg syntes (og synes), at det lignede edderkoppespind, og det gjorde mig simpelthen så nervøs, så rum med sådan et loft, gjorde mig virkelig bange! smiley

Lad mig høre hvilke (u)logiske ting, der skræmte jer!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Da du var lille...
  • #2   15. dec 2015 Åh ja, de der mellemgange i togene eller i store busser, puha! Dem er jeg altså også stadigvæk nervøs over! smiley

• #3   15. dec 2015 Da jeg var lille, var jeg bange for fluer. Min mor kunne ikke forstå det, og sagde: "Men de flyver jo bare rundt .." Det opfattede jeg som noget yderst farligt, så hver gang jeg så en flue på mit værelse, begyndte jeg at græde og smuttede ned til mine forældre for at fortælle om det: "Der er en flue på mit værelse, og den flyver bare rundt!!"

xD

• #4   15. dec 2015 Hmm. Jeg var bange som 10 årig hver gang jeg skulle cykle igennem den helt mørke skov på vej hjem fra stalden.. Jeg var sikker på at der skulle komme varulve e.l. Og kaste sig over mig. Så jeg cyklet som en gal den halve kilometer hvor jeg var omgivet af skov og mørke smiley

Mvh TT

• #5   15. dec 2015 Jeg fik også rigtig tit følelsen af at noget ondt stod og kiggede på mig i rummet når jeg skulle sove så jeg kunne ikke ligge med hovedet ud mod rummet men ind imod væggen smiley og jeg skulle også nogle gange nynne så jeg ikke hørte lyde.. smiley

Mvh TT

• #6   15. dec 2015 Jeg elskede, men var stadig mega bange for, at gå i bad, da jeg var lille. Jeg havde en eller anden forestilling om at der kunne komme en haj op gennem afløbet.......o.o

Var, og er nok også stadig lidt for some reason, bange for at svømme i swimming pools, selvom jeg elsker det, for igen har jeg en eller anden dum forestilling om at der pludselig kommer et havmonster e.l. og æder mig. Ret irriterende, for jeg ELSKER virkelig at svømme.

Godt nok ikke fra da jeg var lille, men har siden for tre år siden da jeg var 16 været bange for cykelbomme når jeg cykler eller kører på knallert. Da jeg tog knallertkort kørte jeg nemlig galt gennem dem, og endte i en lygtepæl.. Den hører jeg stadig for, haha!

Jeg sov med lyset tændt til jeg var 15 fordi jeg var 100 på at der altså var nogen på mit værelse, når lyset slukkede.

Og den, synes jeg, værste, som stadig hænger ved men er blevet bedre, er at jeg er rædselsslagen for at være sammen med min egen familie. Det lyder helt åndssvagt når jeg tænker på det, men det er jeg virkelig. Det bunder så ud i at vi har fundet ud af jeg har angst, som jeg gået med længe uden at vide, hvad pokker der har været galt.

Lige nu kan jeg ikke komme på flere, men jeg ved der er mere. Min hjerne er en stor gang grød på grund af SRP :P.

• #8   15. dec 2015 Hahaha, det er altså nogle virkelig skøre historier alle sammen! Jeg elsker ikke at være det eneste ulogiske menneske herinde! smiley

• #9   15. dec 2015 Jeg bryder mig ej heller om at bade i saltvand pga haje smiley den "frygt" har kommet som ung voksen smiley

Mvh TT

• #10   15. dec 2015 Jeg var vildt bange for "aben og krokodillen" et vandhul/mosehul længere nede af vejen, min mor bildte os ind at der boede en ond abe og krokodille, så vi ikke ville gå ned i det. I dag ved jeg dog godt at der hverken bor abe eller krokodille, men jeg væmmes alligevel ved det hul, og når jeg skal forbi på vej hjem fra hestene, hjuler jeg som en i helved når jeg når dertil smiley

Det var sikkert mange ting jeg var bange for, det er jeg stadig, men den står dog tydeligst smiley

• #11   15. dec 2015 Den har jeg også TT! Og det er virkelig virkelig trist for jeg elsker som sagt at svømme, haha!

• #12   15. dec 2015 I en sø er der intet medmindre jeg kommer hen hvor der er siv..så bliver jeg bange for gedder da de kan bide ens storetå af smiley smiley

Mvh TT

• #13   15. dec 2015 Sacha, HAHA, den med hajer har jeg næsten nu smiley er voldsomt bange for havdyr, og i sommers da jeg så en film, som jeg formentlig ikke burde have set, om fisk og hajer, turde jeg dårligt gå på toilettet/i bad i 3 uger.
    Sådan noget som badekar tør jeg SLET ikke gå i, for der kan hurtigt komme noget. Jeg bader heller ikke havet, eller i en pool for den sags skyld smiley

• #14   15. dec 2015 Shit :P.

• #15   15. dec 2015 Haha, nu bader jeg aldrig i Vedsted sø igen!! smiley

• #16   15. dec 2015 Det er bare så trist Tine xD.

• #17   15. dec 2015 Så er du meget fjollet Tine smiley

Mvh TT

• #18   15. dec 2015 Det er det virkelig! for jeg elsker også at svømme, og savner faktisk ofte følelsen af at plaske rundt. Men bare det at gå i svømmehallen, jeg er ræd for at der skal komme noget/nogle smiley ud af rørene smiley

haha, ja TT, det er faktisk ganske fjollet, men puhaa, jeg kan slet ikke og sidst jeg var i havet for 6 år siden panikkede jeg fuldstændig. og har ikke tænkt mig at sætte mine ben i havet igen! smiley

• #19   15. dec 2015 Tine - ved at det ikke hjælper at rasjonalisere men..hvordan kommer hajen lige ind på dit badeværelse og op i dit badekar igen??? smiley smiley

• #20   15. dec 2015 Jeg har også noget med toiletter... De der toiletter der er på eksempelvis færger, dem der lyder som om at de suger hele rummet med sig når man skyller ud, dem har jeg altid været lidt utryg ved. Da jeg var lille gjorde jeg mig helt klar til at gå ud af båsen og låste gerne døren op, før jeg skyllede ud. Nu er det ikke helt så slemt, og jeg er ikke som sådan bange for dem. Men jeg bryder mig ikke om at stå inde i båsen mens de skyller smiley

Jeg har også altid været utryg ved at prøve nye ting, mest ting der potentielt kan være farligt. Det hænger også ved. Underligt nok havde jeg det fint med at sætte mig op på en hest, selvom jeg blev smidt af smiley

Der har også altid været lidt skumle hjørner i huse og stalde. Altid...

Flere stalde havde, da jeg var lille, ofte en ventilator i loftet. Sådan lidt en mølleagtig-ting, eller lidt som en loftsventilator, bare med flere vinger. Når lyset uden for lyser ned igennem, kan man se den på gulvet. Altså bare en lyscirkel med den der mølledims i. De skygger/lys var også farlige at træde på.
    På en gård havde vi også sådan en rist i gulvet som man kunne læsse korn af på, og så faldt kornet ned i en tragt og blev ledt over i en cirkel. Den var jeg også bange for. Jeg så den for mig, lidt lige som fyret i Alene Hjemme smiley

Det sjove er at jeg faktisk stadig synes at de ovenstående ting er lidt skumle, så det hænger ved på en eller anden måde.

• #21   15. dec 2015 Det er en magisk haj, TT.. Noget som kun den haj kan xD

• #22   15. dec 2015 TT, nåår den haj der? den kan snildt være i vand rørene, det er ingen sag for sådan en laban! smiley

• #23   15. dec 2015 Okay.. Igennem rørene smiley du har vidst nogle utrolige store rør på dit badeværelse smiley

Mvh TT der har arakmofobi... smiley

• #24   15. dec 2015 smiley smiley :-D

• #25   15. dec 2015 TT, haha ja, det er jo faktisk utroligt fjollet, men fortæl den øverste del det! smiley

arakmofobi, er det edderkopper?

• #26   15. dec 2015 Ja... Endnu noget der har kommet i voksen alder, ligesom min højdeskræk... smiley

Når jeg tænker over det så er jeg vidst en værre bangebuks smiley smiley

Ej tak for hjælpen med at booste den selvtillid... Bye bye...der forsvandt vidst den... smiley smiley

Mvh TT

• #27   15. dec 2015 Haha, TT! Bare tænk på alle de ting, du ikke er bange for. F.eks. hajer i vandrørene! smiley

..... undskyld Tine, synes det lyder meget rationelt!! smiley

• #28   15. dec 2015 haha smiley jeg er faktisk også, igennem de sidste par år, blev voldsomt bange for natsværmere, jeg har det faktisk med natsværmere som jeg har det med hajer smiley

dog hellere det end edderkopper, edderkopper er der jo ligesom året rundt. Og så alle vegne og i stalden og puha nej, det må være ganske skrækkeligt!

• #29   15. dec 2015 HOVHOV madsen, nu tror jeg nok liiiiiige at vi skruer ned for charmen smiley smiley

• #30   16. dec 2015 Jeg er også voldsomt bange for edderkopper.. Det er ikke rart. Når jeg har mareridt om natten, så er det næsten altid fordi jeg har drømt om edderkopper, og det gør jeg rimelig ofte!

• #31   16. dec 2015 Tak for nogle hyggelige (og lidt uhyggelige også, måske?) svar I er kommet med, jeg vil daffe i seng og se om jeg kan få sovet inden jeg går 2 SRP skrivedage i møde, og forhåbentlig får lavet det l*** færdigt :P.

• #32   16. dec 2015 åååh ja, jeg burde også daffe i seng, har eksamen i morgen og skal være på skolen kl. 7.........

God skrivelyst, SRP er jo deeejlig ting smiley

• #33   16. dec 2015 Puha Tine! Hvad skal du op i? Held og lykke :D.

Ugh, ja mega dejlig :P.

• #34   16. dec 2015 God nat alle sammen smiley og tak for nogle gode grin smiley jeg må hellere gå ud på badeværelset og tjekke mine rør ud for hajer smiley :-D smiley smiley

Nattakrammer fra TT

• #35   16. dec 2015 Nat TT. Jeg håber ikke du bliver spist af en af de farlige rør-hajer, haha! smiley

• #36   16. dec 2015 Godnat! Smutter også i seng nu. Skal op 7.15, for jeg skal ud på rideskolen i morgen! smiley

• #37   16. dec 2015 God tur Madsen :D.

• #38   16. dec 2015 Tak! smiley

• #39   16. dec 2015 overgangskrav kalder de det. Vi er en gruppe hvor vi skal lave skuespil i 1½ time, om pleje af en borger i ældrebolig.
    Vi er det første hold der skal igennem, vi har intet undervisning fået i det og lærene aner dårligt hvad det er vi skal. Så det skal jo nok gå godt. til gen gæld er niveauet ikke så synderligt højt, så jeg tænker ikke at det bliver det helt store problem, heldigvis smiley

• #40   16. dec 2015 haha godnat smiley Og ja tjek i bare løs, i bliver overrasket den dag der faktisk sidder en og lurer grumt på jer smiley

• #41   16. dec 2015 Lyder... Spændende, haha!
    Men held og lykke med det :D.

• #42   16. dec 2015 jo taaak smiley

• #43   16. dec 2015 Da jeg var lille var jeg meget bange for mejetærskere når de kom kørende på vejen.. Jeg er vokset op i en lille landsby, hvor store landbrugsmaskiner i gadebilledet ikke var unormalt.. Jeg syntes de så så uhyggelige ud forfra når de kom kørende, og var sikker på de ville dreje op på fortorvet..

Stadig den dag i dag går jeg ind på inderste flise på fortorvet når der kommer en på vejen... xD

• #44   16. dec 2015 Efter jeg så spidermand som mindre, har jeg haft en slem angst for edderkopper.. Kan slet ikke tage dem og går fuldstændig i panik hvis jeg ser en.. Møg irriterede når man er i stalden smiley

• #45   16. dec 2015 Kom lige i tanke om en anden ting ! smiley
    Jeg var bange for at gå igennem køkkenet, når det var mørkt, og gadelygterne var tændt. Der er nemlig en gadelygte et stykke væk (vores have + en parkeringsplads + en vej), der lignede/ligner to store meget ondskabsfulde øjne, som bare står der og stirrer på en. Når jeg så endelig skulle igennem køkkenet for at komme ned til mine forældre, gik jeg ofte helt ned på knæ eller kravlede forbi, for at øjnene ikke så mig.
    Og ja, det ligner virkelig to øjne (har fået det bekræftet af en del efterhånden smiley )

Nåh, tilbage til SRP ! *ninja*

• #46   16. dec 2015 Da jeg var lille var jeg stort set frygtløs i mine egne øjne :D. Haha .
    Meeen så kom dagen , en vinter morgen (en weekend tror jeg ). Jeg havde et mareridt om en edderkop skulle kravle rundt i hovedet på mig (inde i hovedet). Og i næste nu slog jeg øjnene op lå sammenkrøllet og hovedet ind mod væggen max 10 cm fra, der sad denne kæmpe sorte satan af en edderkop og kiggede på mig med fråde om munden!. Jeg skreg så højt !. At jeg vækkede hele hytten .
    Og lige siden har jeg været totalt angst for edderkopper. Jeg har ALTID en fluesmækker ved min seng den dag Idag , så hvis jeg ser nogen former for sådan en sag , så bliver de klasket :S .

Men jeg har som lille kunne se 'fremmede' mennesker (ånder). Så om natten kravlede jeg for det meste altid helt ned under dynen fordi jeg kunne se nogle på værelset , det tager jeg ikke så tungt mere .

Men lige de edderkopper der ! PUHA !.

• #48   16. dec 2015 Jeg var bange for at gå på toilettet indtil jeg fyldte 6 år... Troede der var rotter i afløbet som ville komme op og bide mig. Og jeg havde mange marit om rotter som lille smiley

Jeg var bange for offentlig transport, hva hvis jeg blev taget tilfange af busmanden eller blev kørt ned af toget smiley den sidder stadig i mig i dag. Hader offentlig transport, men så er det godt jeg har bil. ^^

Jeg var bange for at sove uden ALLE mine tøjdyr! De skulle ligge rundt om mig og så skulle min dyne pakkes rundt om mine ben og fødder så blev jeg beskyttet af mine tøjdyr hvis monteret skulle komme og angribe mig, eller hvis rotterne i fodenende skulle prøve at bide mig...

Ja der er lige de ting jeg kan komme på, som har skræmt mig aller mest som lille. smiley

• #50   16. dec 2015 Jeg var bange for nogle håndaftryk i vores stald i væggen, de er der stadigvæk - fordi jeg fik fortalt at der var en dyrlæge der var blevet sparket af en ko, som kom meget tilskade, af en eller anden grund forbandte jeg de håndaftryk i væggen med historien.

• #51   16. dec 2015 De der mellemgange i regionaltogene, hvor togvognene var sat sammen, og hvor der var nogle plader over der altid bevægede sig smiley
    Var altid mega bange for at de skulle rive sig fra hinanden, og åbnede altid døren overfor førend jeg trådte ind på dem smiley

• #52   16. dec 2015 Sanne K - hvad gør du så når du rider og der kommer en mejetærsker? smiley påvirker ikke det din hest? smiley

Mvh TT

• #53   16. dec 2015 Som barn og som voksen er jeg bange for edderkopper, hvorfor ved jeg ikke, men vi kan ikke være I rum sammen.

Og så balloner, dem er jeg godt nok ikke glad for, det værste er at feks. være I Tivoli med mange mennesker og så alle de møjunger med balloner, så vil jeg hjem smiley smiley

• #55   16. dec 2015 Orrh, husker tydeligt den frygt..
    Jeg havde ponyerne hjemme ved min far på en gammel gård. Når jeg så skulle ned og fodre og lukke ud/ind altså når det var mørkt, løb jeg altid gennem den mørke del af stalden for at komme ned i den stald hestene gik.. Ihh mit hjerte hamrede afsted og mine små ben kom på nakken i det mørke der

• #56   16. dec 2015 jeg var bange for vand da jeg var lille. altså det tætteste jeg kom på vandet, var at jeg sad på knæ på kanten og blæste i et rør. smiley og når jeg SKULLE ned i vandet skreg jeg i vilden sky. xD
    og nu elsker jeg vand. xD da jeg gik til varmvands svømning, blev jeg kaldt delfinen. xD fordi jeg var mere under end over vandet. xD

og så er jeg bange for lastbiler. xD måske har det noget at gøre med at vi har været ved at blive mast. af en? smiley

• #59   16. dec 2015 Jeg er bange for lastbiler, det har jeg været i lang tid det går dog bedere og bedere

Vi har også en lejlighed i Tyrkiet med en swimmingpool. I den pool var der et lille og mørkt hjørne og kan huske at jeg altid var så bange for at svømme der ind xD

Havde også tit følelsen af at blive jagtet af en haj eller lign når jeg svømmet inde vandet;-)

Også edderkopper. Dem er jeg stadig meget bange for og har været det i 12 år. Kan huske da jeg skulle se Harry Potter 2 gik jeg ud af stuen lige inden kæmpe edderkopperne kom, og sp kaldte min mor når de var væk igen xD
    Har set den film et par gange ny men aldrig lige den scene
    Har dog set den største af edderkopperne de bruger inde på The Making Of Harry Potter og den var SÅ klam

• #60   16. dec 2015 At bade ved havet. For pokker, det var noget der fik mig til at sidde på nakken af mine forældre/bedsteforældre/brødre.
    Ikke fordi jeg troede der kom et søuhyre op eller noget, jeg brød mig bare ikke om det. - Og det gør jeg egentlig stadig ikke.
    Jeg er helt klart mere til swimmingpools smiley

Lidt øv når vi camperede lige ned til vandet, flere år i træk, og alle ville jo derned og bade. Jeg nøjedes med at sidde på nakken af folk, og måske stikke tæerne i smiley

Edderkopper har jeg heller aldrig været glad for, men det er faktisk nok kun blevet værre med årene. Her den anden dag spillede jeg Harry Potter på min playstation, og da jeg kom ud i skoven til edderkopperne slukkede jeg, og fik en veninde til at klare det for mig. Jeg kan næsten begynde at græde, på trods af, at det bare er et spil smiley

• #61   16. dec 2015 TT: Rider aldrig tur ved vejen.. smiley Er så heldig at der lige ved siden af rideskolen (hvor jeg har hest) er en skov lige for enden af foldene, hvor der er sindsyg mange ridestier og store grusveje uden trafik.. smiley

Den lille gule prik viser rideskolen (ret stort set) og alt det grønne med rød streg omkring er det skov vi har at ride i.. , uden at skulle ride mere ved vejen end blot at krydse lige over.. smiley

I bunden kan man lige se målestokken.. smiley Så ca. 2 cm. er 1 km. irl.

profilbillede
  • #62   16. dec 2015 Nå okay smiley så må vi jo håbe at du aldrig behøver at flytte smiley

Mvh TT

• #63   16. dec 2015 Jeg er SÅ bange for natsværmere! Ved egentlig ikke hvorfor, de er bare farlige smiley

Har heller aldrig kunne klare mange mennesker på et sted, det er dog blevet bedre med alderen, men jeg er stadig helt færdig når jeg kommer hjem fra skole. Jeg kan indimellem få nogle små "anfald" hvor jeg kan mærke at NU må jeg lige lidt væk fra alle menneskerne.

• #64   16. dec 2015 Jeg var MEGA bange for ræve da jeg var lille. Jeg frygtede at de ville kravle op af husmuren til første sal hvor jeg sov og æde mig hvis jeg havde vinduerne åbnede.

Fun fact, jeg boede på bornholm hvor der slet ikke var nogen ræve eller tegn på det på det tidspunkt x)

• #65   16. dec 2015 Puha jeg var bange for edderkopper og lyn. Trolde er jeg stadig bange for og får det stadig dårligt af at kigge på dem fx trolderik, star wars figurer eller bjergkøbing grandprix(film). Nå ja og så var jeg bange for rulletrapper og tog hellere trappen, heldigvis er den forbi ovre. smiley

• #66   16. dec 2015 TT: Det satser jeg på jeg ikke skal.. I så fald bliver jeg i samme område.. smiley

• #67   16. dec 2015 Edderkopper og dybt vand er to ting jeg altid har været bange for, og er det stadig. Tror det er blevet bedre med tiden, men det er godt nok irriterende. Kan ikke være rolig, hvis der er en edderkop i nærheden. xD

Var vist nok også bange for hund, især de store. Blev så bange, hvis de hoppede op af mig, og blev engang væltet af en retriever i sneen smiley I dag elsker jeg hunde, store og små, og har selv hund.

• #68   16. dec 2015 Da jeg var omkring 4 år var vi tit inde på et motorvejs toilet og jeg var sygt bange for at der lige pludselig skulle komme en rotte op af toilettet og derfor kan jeg ikke lide motorvejs toiletter da jeg så en rottehale bagved toilettet;-)

• #69   16. dec 2015 Jeg har altid været mange for at der lige pludselig kom en mand og tog mig hvis jeg går i mørke smiley når jeg går ud fra stalden om aftenen er der bare helt mørkt og det er så uhyggeligt så spurter jeg altid hen til huset og skynder mig ind
    Det er nu mærkeligt at der aldrig er en mand der har taget mig men jeg hopper på den hver gang det er så IRRETERNE!

• #71   16. dec 2015 Toiletterne i togene! Har altid været hunderæd for dem som barn, for var overbevist om at hvis jeg faldt i toilettet så ville jeg ryge ud på skinnerne.
    Også var (og er stadig) jeg bange for at svømme samt edderkopper, hvor frygten stammer fra ved jeg ikke.

• #73   16. dec 2015 Årh ja gid vi havde dem..... smiley

• #74   16. dec 2015 Ej nu må I da holde op!! Seriøst! smiley Ludvig er da bare SÅ charmerende og kær smiley

Mvh TT der er vildt med ham smiley

• #75   16. dec 2015 Hvem er Ludvig og hvad er det for noget, vi snakker om med de trolde der? smiley Kender vist ikke filmen!

• #76   16. dec 2015 Jeg var bange for supermario spillet man kunne få på nitendo fordi jeg ikke kunne lide når han døde xD.

• #78   17. dec 2015 Jeg elskede at spille Super Mario smiley

Mvh TT

• #79   17. dec 2015 Her har vi vores kære søde lille Ludvig smiley og undskyld jer der ikke kan lide ham men bliver nødt til at vise hvem denne søde lille fyr er smiley

Mvh TT

profilbillede
  • #81   17. dec 2015 Hihi, tak for alle de gode grin.
    Jeg må hellere komme med min skræk - hvilket er en virkelig virkelig ulogisk én..

Jeg kunne nemlig ikke lide sorte heste - Ikke som at i de var grimme, for de var smukke! Jeg var bare overbevist om at de havde samme virkning som hvis man så en sort kat. Og så synes jeg bare at alle sorte heste (-Specielt hopper!) var djævle.

- Spørg mig ikke, hvad der har skræmt mig så meget, men sådan havde jeg det xD
    Den dag i dag har jeg redet flere sorte heste, og der er ikke en eneste der har spist mig endnu! *at være stolt*

• #82   17. dec 2015 Strømpen ; Hihi, det med Harry Potter og edderkopperne, dén har jeg også! Og man føler sig så dum bagefter xD de gange jeg har klaret det, har jeg virkelig sat og skreget inde på mit værelse. af og til kommer min mor ind for at se om jeg er ved at blive myrdet eller et eller andet - mit værelse ligger ved siden af køkkenet.
    Jeg er nu enig med Ron, hvorfor skulle man ikke bare følge efter sommerfuglene? smiley

• #83   17. dec 2015 Jeg får kuldegysninger af at se på de trolde i filmen.. smiley På billedet ser han måske meget fin ud men når ham og de andre bevæger sig er de virkelig klamme.

• #84   17. dec 2015 Undskyld jeg gav jer en dårlig oplevelse smiley men jeg synes simpelthen at han er så nuttet og sød osv. smiley jeg skal nok undlade at lægge op flere billeder af min søde ven smiley

Mvh TT

• #87   17. dec 2015 Haha elsker det her emne. Jeg var bange for de dummeste ting. Var rigtig bange for de grønne pilfingre fra sigurds bjørnetime. Når de kom, måtte mine forældre løbe ind og slukke for fjernsynet, blev helt panisk smiley var også bange for sangen Heksemutter lod en tudse tror jeg den hed. Synes den sang var så uhyggelig, græd hver gang at der var nogle der sang den. Var bange for hekse og trolde, og folk der var klædt ud i kostumer, som feks dem i bonbonland. Var faktisk bange for stort set alt smiley

• #88   17. dec 2015 Jeg elsker Heksemutter smiley

Mvh TT der nok skal lade være med at skrive den ned smiley

• #89   17. dec 2015 Puh, kan få det helt dårligt over at tænke på den. Men på den anden side er jeg også ret nysgerrig, for kan faktisk ikke huske sangen særlig godt smiley
    Kan også huske at jeg var bange for dumbo filmen. Elskede filmen, men blev så bange da dumbo drak sig fuld, når alle de lyserøde elefanter kom. Hver gang jeg skulle se dumbo måtte mine forældre spole væk når det kom smiley

• #90   17. dec 2015 Fandt lige sangen på youtube, får stadig helt kuldegysninger over den..

• #91   17. dec 2015 Jeg elsker pilfingrene i Sigurds Bjørnetime. Faktisk går jeg helt i stå, hvis jeg kommer forbi Sigurds Bjørnetime i fjernsynet smiley

De lyserøde elefanter er skræmmende smiley Men det er også derfor det er en flot scene.

• #92   17. dec 2015 Nu hvor Hønen lige sagde lyserøde elefanter, jeg kan huske at jeg hadede at se scenen i Dumbo hvor han har drukket og bliver helt omtumlet, og de der elefantklovne kom. Puha :P.

• #93   17. dec 2015 Jeg var meget bange for knæ XD

• #94   18. dec 2015 Jeg er stadig lille, tror jeg, haha, er i hvert fald under 18 smiley
    Men da jeg var mindre, var jeg bange for at der ville komme en edderkop op ad toilettet mens jeg sad der.

Jeg er bange for spejle i mørke, jeg kan slet ikke gå forbi, hvis der er et spejl, jeg bliver helt panisk og tænder lyset og løber forbi...
    Jeg er også bange for at gå op af en kælder, efter man har slukket lyset, jeg får den følelse, at nogle går lige bag mig.
    Er virkelig enormt bange for klovne, og efter jeg har set supernatural, kan jeg slet ikke kigge ud af mit vindue når der er mørkt, mit gardin skal være rullet ned, ellers går jeg ikke ind på mit værelse. Er bange for, at der står en klovn og vinker udenfor smiley

Der var et par af de ting jeg er bange for, der er sikkert mange andre ting smiley

• #95   18. dec 2015 Hvis min bror går over mig mens han går på hænder og jeg ligger på jorden.
    Jeg panikker fuldstændigt og ender for det meste med at han vælter over mig fordi jeg vælter ham i mit forsøg på at komme væk smiley

• #96   19. dec 2015 Jeg var panisk angst for motorcykler og alle insekter med vinger.. Det var bier og hvepse hele lortet. Ja, sommerfugle gik i den grad også ind under.

I mit voksenliv er det generelt edderkopper (Underligt nok ikke fugleedderkopper) og furries der freaker mig ud.. Jeg KAN ikke have mennesker i fursuits, det er simpelthen for creepy, jeg bliver angst og rasende på samme tid, så jeg får både lyst til at græde, løbe min vej OG slå dem i ansigtet i en stor pærevælling af følelser.. Jeg ved ikke hvorfor..

Når ja, Hr. Skæg. Ham kan jeg heller ikke lide. Mine nakkehår rejser sig, hvis han kommer frem på skærmen, han er herre ubehagelig.

• #97   20. dec 2015 Det er en sjov tråd. smiley
    Da jeg var lille var jeg panisk for vand, det startede da jeg var 5-6 år gammel, altså vand som i søer og sådan.. Og er det iøvrigt stadigvæk.. Jeg går helt i panik hvis jeg kommer ud et sted hvor der er meget vand, og bliver lettere ubehageligt til mode når der har regnet så meget så åerne rundt omkring står højt og går over deres breder.. pyha..

Aber - Har altid været bange for dem af en uvis årsag..

Klovne - Tja grunden er nok at jeg har set Stephen Kings IT i en alt for tidlig alder.. smiley

Da jeg var lille var jeg bange for at køre bil når det var mørkt fordi træerne udenfor troede jeg forvandlede sig til trolde..

Derudover så toiletter uden vinduer/rum uden vinduer.. Pyh!! Det kan jeg også gå helt i spåner over.. smiley heh..

Det er sjovt og lidt fjollet..

• #98   20. dec 2015 Når ja. smiley jeg er også bange for klovne. smiley feks. De der hospitalsklovne. Jeg lukker fuldstændig ned. Jeg kan slet ikke have dem. smiley
    Og også der der mennesker der er klædt helt ud som feks anders and. Hvor man slet ikke kan se personen. Forstår i hvad jeg mener? Feks. I Disney World, hv or de har den der parade, hvor de er klædt ud. Puha! Leg går helt i baglås. smiley jeg KAN ikke have at jeg ikke kan se deres ansigter. smiley derfor bryder jeg mig heller ikke om at snakke i telefon. smiley fordi jeg ikke kan se personen jeg snakker med. smiley

• #99   20. dec 2015 jeg var bange for toge/busser, mistænksomme mænd, at blive væk, fyrværkeri, nåle og læger smiley Alle tingene er jeg stadig skideræd for smiley Især fyrværkeri...

• #100   21. dec 2015 Siden jeg så Spiderman som lille, og efterfølgende drømte at min far blev bidt af en kæmpe havslange og blev til en mutant, som ville dræbe os alle sammen har jeg været vildt bange for slanger.

Da jeg var lille skyndte jeg mig altid ind, når det var mørkt, for jeg var bange for at der ville komme varulve eller mordere og slå mig ihjel.

Jeg skyndte mig også altid at hoppe op i sengen, efter jeg havde slukket lyset, for jeg var bange for at der var monstre (en slags skygger) under sengen, der ville gribe fat i mine ben, og hiver mig med ned under sengen.

Jeg har heller aldrig kunnet lide at shoppe/handle ind, eller være steder med mange mennesker (skolen er ikke et problem) - dette skyldes så dog noget agorafobi, som var værst da jeg var lille.

• #102   21. dec 2015 Min mest atypiske frygt som lille er nok månen smiley
    Var dødsensangst for månen om natten, og da jeg var mindre havde jeg værelse på overetagen, og skulle forbi et vindue hvor månen stod lige ind igennem, for at kunne komme ind til mine forældre - så det foregik med dynen over hovedet som beskyttelse smiley

• #103   22. dec 2015 Uh, ja der er da nogle ting - som stadig er ting jeg ikke bryder mig om/er bange for smiley

Hader hader HADER edderkopper! Uh, uanset størrelsen er de altså frygtelige! Plejede da jeg var mindre altid - uanset tidspunktet (ikke altid lige bifaldt af mine forældre.. smiley ) - at komme ned til mine forældre, for at få en af dem til at dræbe den, for inde på mit værelse skulle den i hvert fald IKKE være smiley Hvis de ikke gad, fik jeg min storesøster til det (ikke fordi hun er meget ældre end mig, kun 14 måneder) smiley
    Mine forældre er skilt, og jeg bor ved min mor og det gør min søster også, de gider sjovt nok ikke smadre krybene for mig mere, så mine bedste venner er støvsugeren og en fluesmækker smiley Men uh jeg hader de kryb der!

Noget andet er mørke. Jeg har altid været bange for mørke, så i mange år da jeg var noget mindre, sov jeg altid med en vågelampe i nærheden af min seng. Den var gul og et stort smiley-hoved smiley https://lamperonline.dk/images/Goodnight%20Smiley-p.jpg
    Da jeg blev ældre blev det ændret til, at min dør (det var den alligevel) altid var helt åben, lyset i mit værelse var slukket, men der var lys ude i gangen, så mit værelse ikke var helt mørkt.
    Nu kan jeg godt sove i et helt mørkt rum, men det har godt nok taget noget tilvænning.
    Jeg har også ALTID været bange for at være udenfor i mørke. Puh, det er bare ikke sjovt smiley Hader det stadig, og uh jeg hader når min mor nærmest tvinger mig til at gå med hunden om aftenen f.eks. her om vinteren, da det bare er SÅ mørkt, og hun ved jo udmærket godt hvor bange jeg er for mørke smiley Nok er jeg 19, men jeg er bare ikke glad for mørke.. Bor godt nok i en meget lille by, så det er ikke fordi der rent faktisk sker noget, men bange kan man jo sagtens være alligevel.. smiley Det samme når jeg skal op til min ene pony. Efter min mors hest blev aflivet sidste år, har hun ikke rigtigt gidet at køre mig op til min pony (hun står lige knap 1 km væk), så jeg skal ofte gå derop for at ordne foder og hø (det er 100 % fuldpas, jeg skal dog selv blande foder, og så har jeg sagt at jeg sagtens selv kan ordne hø, da jeg må tage alt det jeg vil alligevel, og gerne vil have det i et slowfeeder-net). Puh, det er bare heller ikke sjovt her om vinteren, for jeg kan 5 ud af 7 dage om ugen ikke nå det inden det bliver mørkt, da jeg er sent hjemme fra skole hver dag. Og meget af vejen er uden belysning/med meget lidt belysning, og så er der træer på begge sider af meget af vejen og det ligger lidt afsides... puh den er ikke sjov! smiley

Kommentér på:
Da du var lille...

Annonce