Must have i staldskab {{forumTopicSubject}}
Vi skal til at bygge et stort staldskab til alt udstyret.
Hvad mangler du bare helt vildt i dit skab, enten plads til noget bestemt eller noget must have i forhold til funktions dygtig.
Jeg tænker skabet bliver i 3 moduler, en af dem til sadler, jeg har 4 heste så der skal gerne være plads til det hele deri
Tanken er hovedtøjerne på den ene låge og hylder på den anden låge så der kan stå diverse spray flasker osv der.
Lidt alla billedet her, blot med en sektion mere ved siden af så der er en til sadler og to til diverse opbevaringer
Tanken er at skabet skal måle 120 lang, 60 dyb og 160 høj.
men er der noget du helt vildt har manglet i dit skab?
Der bliver selvfølelig plads til både støvler, ridehjelm, underlag, strigletaske og en masse skuffer til diverse andre ting, som bandager, sår pleje, småtteri som altid flyder og forsvinder
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.875
Når du lukker læder (og et varmt/let fugtigt underlag) inde i et skab, så dannes der fugt, og det bliver ret hurtigt ulækkert. Det har meget bedre af at hænge i fri luft.
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 51 Heste: 11 Emner: 166 Svar: 668
Og så er det heller ikke min stald, så det er lige så meget et krav fra staldejer at man selv opbevare sit udstyr i lukket skabe for at undgå tyveri og unødige skader på udstyret
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.290
Så en dækkenholder, det gad jeg godt have
dec 2005
Følger: 115 Følgere: 102 Heste: 7 Emner: 87 Svar: 335
Must have i staldskab