{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  must have
  • #1   12. feb 2015 jeg er meget glad ved mine stig bøjler med bur
    og mit gele sæde
    VH
    Annette

• #2   12. feb 2015 Jeg er meget glad for min distance trense og mine EZ stigebøjler i plastik med bur.

• #3   12. feb 2015 Jeg startede ud med mit helt alm. Udstyr. Men som årene er gået og distancerne er blevet længere er der mange ting som jeg ikke kan undvære smiley
    Min distancetrense som aldrig skal pudses. smiley
    Mine bøjler med bur så jeg kan starte med kondisko.
    Hegn til paddock
    Min skammel så jeg kan komme op ( stooor hest).
    Min cykelhænger til at transportere alle stævnetingene i.
    Masser af vandflasker til hælde vand over på ruten
    Spande i alle størrelser og udformninger med og uden låg.
    Ridehjælmen med ekstra lufthuller
    Vanddunkene
    Pulsmåler og stetoskopet
    Gps
    Kortholderen
    Min evigt trofaste hjælper:-) som er det allervigtigste
    Distanceridebukser som aldrig gnaver.
    Festivalstole som ikke fylder noget men som er gode at have til før, efter og i pausen.
    Men startede ud med en hård stubben springsadel og red min første 60 km. Med lange læderridestøvler. Det gjorde jeg så kun en gang. Jeg havde nær aldrig fået støvlerne af igen smiley

• #4   12. feb 2015 ja for den GPS uret
    Vi fik et sidste år og må sige jeg har elsket den lige siden
    hvordan kunne jeg glemme den

VH
    Annette

• #5   13. feb 2015 hehe kan godt høre at jeg nok skal lidt på shoppe tur smiley

• #6   14. feb 2015 Hvis det er dit første stævne kan du sagtens klare uden distancetrenser,bøjler og alle de andre ting.

Jeg tror at det første jeg købte var stetoskopet. Det blev købt efter første stævne. Alle de andre ting er kommet til løbende og over lang tid.

Det der er sværest at "købe" er en god hjælper smiley men det behøves også mest fra de længere klasser. I de små klasser kan man godt ride uden hjælper.

• #7   14. feb 2015 Nåh ja. GPS ur! Det kan jeg dæleme heller ikke undvære! Det er en stor hjælp i min træning i hvert fald. smiley

• #8   8. mar 2015 mest must have er da hesten smiley

• #9   9. mar 2015 hehe hesten har jeg, eller håber nok nærmer på at ham jeg har kan bruges smiley

• #10   11. mar 2015 Must have er helt klar EZ bøjler med bur, så du kan have noget ordentligt fodtøj på.
    Distancetrensen er også praktisk, og så elsker jeg mine distance tights, som lynhurtigt bliver uundværlige.
    Øvrige must haves - styr på basis vaccinen! Og selvfølgelig de efterfølgende smiley

Kommentér på:
must have

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce