{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  must have
  • #2   27. jun 2016 Vi har høhæk i trailer, fyldt med hø.
    Ved længere ture, vand i en spand med låg.
    Skovl. rive og spand. Lås til trailertræk.
    extra opbinding, og et langt tov.
    Bruger ikke overtræk til næsehjul.
    Reservehjul.

• #5   27. jun 2016 Vi har i vores et ekstra hjul, værktøj til at kunne skifte hjul, en trailer-aid(plastik dims man kan sætte bagved hjulet så traileren ikke triller og som man kan køre op på så man kan skifte dæk), spand(en vanddunk til evt at have vand med hjemmefra), en strigle og en hovrenser, en ekstra opbinding og ekstra grime, og en trailer lås.

Det var ligesom de standard ting som altid lå i traileren, og det man ikke tog med ud når man kom hjem igen.

• #6   27. jun 2016 tak, hvor køber i jeres reserve dele ? jeg mangler stopklodser , så kunne jeg godt tænke mig et lille net på døren i sadelrummet.. men tænker om man kan købe det billigt et sted ?
    mangler også cover til reserve hjul..

• #8   27. jun 2016 T Hansen har stopklodser og net til ting. Billigt smiley

• #9   27. jun 2016 Reservedele har vi primært købt i Sverige da det er et firma derovre som opkøbt Boj's restlager og vi har Boj trailer smiley

Stopklodser evt en trailer-aid kan købes i de fleste forretninger som har trailer udstyr.

• #11   27. jun 2016 vi har et stort hønet foran hestene ekstra hjul sat uden på trailer
    vi har ekstra reb og grime i bil med
    Vi har ikke en ny fancy trailer og bruger den op til 5 gange om ugen
    Der er blevet lavet en stang på siden så de kan bindes til den uden for og på den stang kan 4 kryber hænge så heste kan spise og drikke ved trailer
    se billede hvordan
    VH
    Annette

profilbillede
  • #12   27. jun 2016 I skal huske at være opmærksomme på, alle ting i sætter i traileren (foruden hesten selvfølgelige), skal spændes fast, det må ikke kunne bevæge sig under kørsel. smiley

Vi har af den grund intet i traileren, men en del i bilen smiley

• #13   27. jun 2016 Som nævnt herover skal tingene i traileren "stå fast"

Vi har rum til udstyr i traileren så der kommer det meste i.
    I vores trailer har vi:
    - Skovl og kost
    - Ekstra grimer og træktove
    - Hø-net
    - Spande
    - Lidt "førstehjælpsudstyr" = spand med svamp, sårrens, klud og håndklæde, Helosan eller lign.
    - 2 longetove og en dressurpisk, i tilfælde af problemer med at læsse en hest. (NEJ pisken er ikke til at tæve hesten med, men i situationen kan et mindre tap/prik ved bagparten eller lyden af et svirp bag en stædig hest, være det der gør at den kommer nogenlunde smertefrit ind i stedet for at stå i timevis på trailerrampen.)

• #14   27. jun 2016 ekstra grime + træktove
    Og en kniv eller en stor saks, hvis nu hesten kommer til at sidefast, så kan man skære tovet over, eller hø nettet. Har selv set flere heste som har sæt sig fast i et hø net.

• #15   27. jun 2016 skovl og kost
    trailerlås
    tov til opbinding
    hønet
    stop klodser
    andet har jeg ikke haft behov for i min trailer

• Pia L
    Pia L Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 3
    #16   27. jun 2016 Jeg har altid en ekstra grimme og et ekstra træktov foruden 2 longetov (som kan bruges som hjælp til at læsse).

Kommentér på:
must have

Annonce