{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
330 visninger | Oprettet:

Lise45 J
Lise45 J
Emner: 1 Svar: 4

Begravelse af dyr {{forumTopicSubject}}

Begraver i jeres dyr?
Mange mener at det i den længere bane er skadeligt mod drikkevandet osv. men jeg synes der er noget symbolsk smukt i det.
Hvad har i gjort igennem tiden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begravelse af dyr
  • #1   14. sep 2022 Jeg tænker folk overholder gældende dansk lovgivning, når det kommer til bortskaffelse af større dyr som heste.

• #2   14. sep 2022 dit tidligere opslag med skjult reklame.. gav det ikke nok eller?

virker lidt suspekt at du er oprettet for for hvad, 23 dage siden, laver et opslag som du sletter igen, begrænset profil og nu opretter du endnu et opslag?

hvad er dit formål med siden??

• #3   17. sep 2022 Altså om ikke andet så er Trolderik her da mere kreativ, end de plejer...

• Lise45 J
    Lise45 J Tilmeldt:
    aug 2022

Emner: 1 Svar: 4
    #4   26. sep 2022 Fjernede mit tidligere opslag netop fordi folk troede det var reklame... Så jeg prøvede igen... + min tidligere profil blev hacket, så har lavet en ny profil ... Mit formål er at finde ud af hvad i andre gør med jeres stakkels dyr, når de går bort ... Jeg har meget svært ved bare at lade dyrelægen tage over... Troede dette var en forum side som var åben for alle... men man kan da godt mærke det bare er nogle sure tastatur kriger som har behov for at hakke på andre ...

Kommentér på:
Begravelse af dyr

Annonce