{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

3 begravelser indenfor 2 måneder=( {{forumTopicSubject}}

Puha jeg synes ikke jeg laver andet end at rende til begravelser eller høre om mennesker der dør, høre om dyr der dør og selv opleve dyr dø, lige for tiden.
Synes det har været lidt for meget så nu må jeg lige lette det lidt og fortælle.
For ca to måneder siden døde min gode veninde. Halvanden uge efter var der begravelse. Det var så sørgeligt men også smukt. Det har siddet tungt i mig lige siden og kan ikke rigtig få det ud af hovedet..
To uger efter dør min dejlige rotte Joesine, som jeg selv har avlet, ud af den dejligste rotte Joey, som betyder rigtig meget for mig og som jeg bare måtte have en efterfølger efter. Men desværre døde hun før ham, og nu er han steril og kan ikke få flere unger. Det var godt nok også hårdt og jeg tænker på hende hver dag, ligesom jeg tænker på min veninde.
D. 24. december kl. 04.36 bliver min søsters kæreste gennem 3 år, fundet død på skinnerne inde på hovedbanegården. Han var på vej hjem fra julefrokost og havde fået en masse at drikke så han var væltet ned på skinnerne.. kun 19 år gammel. Det var nok det hårdeste af alle de dødsfald som har været.
Idag var vi til hans begravelse, og nøj hvor er det hårdt og uretfærdigt at et så ungt og levende mennesker skal rives fra os! Puha, den var hård at sluge, og er ikke helt slugt endnu..
Nå men for ca en uge siden ringer min mormor og fortæller at hendes storebrors kone er død. Det var også hårdt at sluge men mere forståeligt når hun var så gammel. Hende var min mor og jeg til begravelse hos i lørdags..
Og nu går vi bare og afventer at hendes mand også skal dø, for han er gammel og kan ingenting, sidder med iltapperat og har mistet lysten til at leve. Da hans kone døde gav han for alvor op og vi ved alle at det er et spørgsmål om tid før det bliver hans tur.

Håber, håber, håber at det snart vil slutte for jeg kan snart ikke rumme flere dødsfald og begravelser =( Synes godt nok det er for mange på så kort tid =(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 begravelser indenfor 2 måneder=(
  • #1   5. jan 2010 oh smiley det simpelthen så forfærdeligt! .__. kender 100 % til det, desværre smiley her sidste år var jeg til 5 eller 6 begravelser på omkring 7 måneder smiley det var li hele min familie der røg, ej ik helt men det føltes virkelig sådan smiley først min farfar, så min farmor under en måned efter også et par stykker uden for familien smiley
    og her i september døde mit højt elskede marsvin gennem 7 år og iår har jeg allerrede været til den første begravelse smiley

Det simpelthen så svært og hårdt at komme over nårh det er en og det gør det ikke bedre med flere smiley

R.I.P

• #2   5. jan 2010 Nej lige præcis, et dødsfald er et for meget!! Men man ved jo at det er den vej det går med os alle sammen, det er bare så uforståeligt alligevel.
    6 begravelser er også liiige i overkanten må man da sige! Årh hvor må det have været tungt at komme igennem! Stakkels dig!!

• #3   5. jan 2010 yea nemli smiley men self. de alle var gamle så det var jo rimli forventet smiley desværre .__.

men yea hårdt det var/er det .__. måtte til physolog(staves?), missede skole og jeg ved ik hvad .__. samt det har nok være med til a gi mig stress smiley hm, men har det godt med tanken om at de helt sikkert er et godt sted nu ^^

• #4   5. jan 2010 Lyder ikke rart.. Men du har ret, man må bare huske på at de er et bedre sted nu. Tænke på det som de opnåede, istdet for det de ikke opnåede og være glad for at man har haft dem istedet for at sørge over at man ikke længere har dem.

• #5   5. jan 2010 nemli :'D

• #6   5. jan 2010 kender det desværre alt for godt. En meget tæt familiemedlem (sir ik lige hvem) Døde den 24 december... var til begravelse igår smiley brugte 27 lomtørklæder :/,, Og sad bare og alle kiggede p¨å mig fordi jeg græd så meget :/,<3

• #7   5. jan 2010 ANJA: Nej dog =( Og så er d. 24 december også en dum dag at dø på, for man kommer aldrig til at kunne holde en helt normal og glad juleaften igen, man vil altid tænke tilbage på at det var en person man holdt af's dødsdag..

• #8   5. jan 2010 Ej hvor forfærdeligt for dig! Og virkelig uhyggeligt med din søsters kæreste, ja kun 19år hans liv var lige begyndt men nåede ikke at leve det smiley min fætter blev også kun 19 da han væltede i en trucks på arbejdspladsen:'( R.I.P

• #9   5. jan 2010 =(

• #10   5. jan 2010 Puha håber at du snart kommer over alle de dødsfald!

Sidste år døde min mors bedste veninde( hendes kusine) , og vi havde bare alle sådan et godt forhold til hende! Men desværre fik hun først brystkræft, og derefter gik det i knoglerne. Hun nåede desværre ikke og blive 48 :S
    Men 2-3 før jul dør min nabo ovre i U.S.A, og han har jo så efterladt sig 4 børn på alderen 9 til 16 år, samt en kone. Så lige midt i julen lå der jo så også en begravelse. Stakkels kone og børn. Men også en stor gård, og over 30 dyr, deraf 20 heste.

Og nu ligger min morfar med prostetakræft, og nu er det jo så gået i knoglerne. Så også midt i min juleferie skulle jeg på sygehuset og besøge ham. Og idag kom han så igen derind, fordi de håber på og kunne få nogle af hans smerter væk. Det er jo synd for ham og hjemmehjælperne, at han skriger af smerte osv. -.-

• #11   5. jan 2010 Føler med dig :`(

Kommentér på:
3 begravelser indenfor 2 måneder=(

Annonce