Min dybt forelskede vallak {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Min ellers stille og rolige vallak på 15 år, går med to andre vallakker. Dog blev der sat en hoppe ind på folden i sidste uge som hurtigt måtte flyttes igen. Min vallak var helt oppe at ringe og jagtede samt sparkede de andre vallakker døgnet rundt for at beskytte hende. Jeg kunne ikke trække ham ud af folden uden han ville opføre sig potentielt farligt overfor mig. Nu er hoppen blevet sat ind på den anden side af hegnet men de kan stadig nå hinanden, og min vallak fjerner sig ikke langt fra hegnet til den fold hun står på. Når hoppen skal ind og ride, galloperer han rundt og vrinsker lige indtil hun kommer tilbage! Han har aldrig været sådan før, og han er fuldstændig usamarbejdsvillig.
Det skal lige siges, at inden hoppen kom ind på hans fold, gik hun hvor hun går nu, med kun det lille hegn imellem dem, og her var min vallak fuldstændig ligeglad.
Hvordan kan jeg få min "gamle" dejlige vallaks sind tilbage? Skal jeg bare give ham mere tid?
OBS. Jeg ønsker ingen kommentarer om, at vi aldrig skulle have flyttet hende etc. da vi allerede er blevet klar over hvad situationen er kommet af
nov 2009
Følger: 118 Følgere: 216 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 1.832
okt 2017
Følger: 15 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 3
nov 2009
Både ham og Sam var dybt forelsket i den samme hoppe, der var intet før hun kom til men de begyndte at slås så vi tog hoppen ud af flokken igen ?? da hoppen ikke var der mere gik deres forelskede tilstand over ??
okt 2017
Følger: 15 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 3
nov 2009
Min dybt forelskede vallak