{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Når folk dør {{forumTopicSubject}}

Jeg har her i ugens løb fået afvide af min stedfar at en jeg hjalp med at ride er død .. Vi sad og snakkede om hvordan det var gået til hans jobsamtale og han fortalte at han jo havde snakket med chefen og de havde åbenbart snakket om deres familier.. Min stedfar spurgte så hvordan det gik med hans datter (spørg mig ikk hvorfor men altså) og han havde så sagt at hun var død.. Hun havde en sygdom hvor hjernen forsvinder lige så stille. Chefen fortalte at hun havde været meget god i skolen og var rigtig god til at ride, og vandt mange stævner og hun hed Stephanie.. En lille klokke ringede så op i mit hoved, for ude på mit gamle job på en handicap rideskole havde en ung pige gået, hun hed også Stephanie. Jeg spurgte så min stedfar om hendes forældre havde en rideskole /gård og ja det havde de.. Så fik afvide at hun døde i sommers.. Jeg kendte hende ikk særlig godt, men hjalp hende med at ride.. Selvom hun ikk fungerede normalt og bare sad i en rullestol det meste af tiden, var der stadig noget ved hende når hun red.. man kunne se hun tog fat i tøjlen og drev på hesten, det var bare fantastisk.. Men det er bare ret mærkeligt at tænke på at hun er død, selvom man ikk rigtig kender hende, men når man har hjulpet en person rammer det lidt en.. Jeg tror det er hendes forældre som ejer Havdrup rideskole, men er ikk sikker, men hun boede i Havdrup..

Andre som har oplevet noget lign. ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når folk dør
Kommentér på:
Når folk dør

Annonce