Den dør når du ikke slår den!!! {{forumTopicSubject}}
Arrrrggghhh!
Frustration!
Sad og snakkede med min far om min pony Mickey på 4 år, og om hvor godt det går med ham. Han har ikke været meget i hænder og har svært ved at forstå at det er os der bestemmer, men jeg træner en masse fra jorden med ham, på en ordentlig måde, dvs. jeg er konsekvens og han slipper ikke afsted med noget, men jeg sørger for at rose en hel masse, og gør træningen til en god oplevelse - for os begge to. Og vigtigst af alt, jeg slår ikke min hest. Min kære far siger så at den skal da have et klask, f.eks. når den puffer lidt til mig, f.eks. af utålmodighed, og at der jo nok er en grund til at folk rider med f.eks. pisk. Det skal lige siges at min far absolut ikke aner noget om heste, men er opvokset på en gård og der var der sqi ikke noget der hed tillid mellem ham og dyrene og ja, det var squ bare dyr! Nå, men han siger så at hvis jeg fortsætter sådan her så bliver han så strid at han skal aflives om 2 år. Og så siger han er jeg er snæversynet! Og det skal lige siges at jeg ikke er fuldstændig fanatisk, hvis hesten bider ud efter mig eller sparker mig el. lign. ja, så forsvarer jeg mig. Men jeg går ikke og slår den fordi den ikke forstår tingene. Det er jo fuldstændigt vanvittigt! Argh hvor er det bare træst!
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.194
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 66 Heste: 6 Emner: 63 Svar: 708
Men du kunne jo lave et væddemål med ham- jeg er sikker på din træning virker- for som du skriver er den måde du gør tingene på ligesom her.
Ved godt det er et langsigtet væddemål- men skriv det hele ned og så kan i jo finde papiret frem om 2 år og så se hvem der har vundet
jul 2009
Følger: 62 Følgere: 81 Heste: 8 Emner: 35 Svar: 278
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 151
Den dør når du ikke slår den!!!