322 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hunde tur i/Ved Kjellerup Hunde tur i/Ved Kjellerup

Jeg ved godt det ikke lige omhandler heste, men jeg skal mødes og gå tur (med god afstand) med en veninde og vores hunde, ude omkring Kjellerup, hun er lige flyttet til området og kender det ikke så godt og jeg ved heller ikke lige hvor man kan gå tur. Gerne et sted hvor man måske kan lade dem løbe og lege lidt, men ikke en hunde skov.

Håber der er nogen der kender et godt sted ??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde tur i/Ved Kjellerup
  • #1   12. apr 2020 Hvis ikke I vil i en hundeskov, så vil jeg fraråde jer, at slippe dem løs, for at de kan lege. Så vil jeg tage dem med hjem i haven (såfremt I har det selvfølgelig) smiley

• #2   12. apr 2020 Det var netop for at de skulle mødes på neutral grund. smiley Vi har begge stor have, men det er bedre at ingen af dem føler at de skal beskytte deres hjem.
    Har været i kontakt med hundetræner og adfærdsterapeut som anbefalede at vi går tur, så hundene skal følge os, men uden snor så de selv kan finde ud af det uden at vi giver en masse følelser gennem snoren.

Grunden til hundeskov ikke er en mulighed er at min hund bliver ængstelig så snart vi er, bare ved, en hundeskov. Da hun førhen har haft meget trælse oplevelser, så hun stresser og går i forsvars position, hvilket ikke er et godt mindset til at møde en ny hund smiley
    Derfor søgte vi et sted hvor de kan løbe uden at vi er forstyrret og uden at skabe farlige situationer.

Men vi er blevet enige om bare at mødes og gå tur, med snor på, så de får ikke lov at hilse, vi følges bare ad.

• #3   12. apr 2020 Men må jeg spørge hvorfor du mener at de ikke kan være uden snor for at lege, med mindre det er i hundeskov?
    Der findes jo andre indhegnede steder, hvis det er for at de ikke kan stikke af...

• #4   13. apr 2020 I mange byer er der tradition for hundeleg på fodboldbaner.
    (Tjek med lokale. På nabo fodboldbanen kan det være tabu med løse hunde.)

Lad for guds skyld være med at bruge en tilfældig mark - mange landmænd føler, at dels dyrker de en afgrøde, dels dyrker de også fred og ro til vildtet.
    Og så er det jo provokerende med tossede hunde, der leger lige der hvor haren måske har gemt en unge, og...

Siden dette er en hesteside - kender I ikke nogen bønder, hvor I kan spørge om man må lade hundene lege der.
    Eller - om der er hestefolk med en ridehal??

• #5   13. apr 2020 Jeg er helt enig DW, man går ikke bare ind på en tilfældig mark uden at spørge om lov, og netop fordi ingen af os kender nogen der ude, spurgte jeg her inde, da det jo kunne være at der var en som har en indhegnet mark eller lign. vi måtte låne en halv time smiley
    Jeg kender alle bønderne her i byen hvor jeg bor og der må hunde og heste færdes på markerne så tosset de vil, men det hjælper os ikke, da min hund ser hele området som hendes (og de er alle fuld af gylle pt)

• #6   13. apr 2020 Hvis det er åbent og I vil køre 30 min.

Daugbjerg kalkgruber.
    Det er et museum agtigt sted, man kan komme ind og gå rundt i de gamle kalkgruber.

Da vi var der, fik vi at vide at vi gerne måtte have hunden uden snor, hvis vi havde styr på hende.
    (Jeg ved ikke, om det er en generel regel. Saga har et naturtalent, når det kommer til at charmere ekspedienter.)

Husk klokke og lys på hundens halsbånd.

• #7   13. apr 2020 Tak for tippet smiley Det kan være vi gør det en anden dag

Kommentér på:
Hunde tur i/Ved Kjellerup

Annonce