588 visninger
|
Oprettet:
Hvad kan hesten koste {{forumTopicSubject}}
Hej der. Vi har en hoppe til bedækning ved Kings Knight som skal hestes her i morgen. Hun er en Dun farvet blandings hoppe fra 2000 og er 159 cm.
Hun er blevet brugt til tur, og sælges med udstyr - westernsadel cirkel y, trense osv, samt ifolet v Kings Knight.
Hun har ingen papire. Hun har en god gang, og er så sød og rar og meget nem og have med og gøre.
Evt føl kan registreres i PSA. Hoppe føl kan kåres, såfremt det ikke får blak genet (ål) med.
Hvad ville i sige den skal koste ?
Link Her :
(link fjernet)
dec 2006
Følger: 49 Følgere: 56 Heste: 7 Emner: 150 Svar: 748
Kender faktisk en der søger en dun farvet hoppe/vallak, men prisen stemmer nok ikke overens med den du har i tankerne.
jan 2007
Følger: 31 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 15
gør lidt ud af det og det behøver jo ikke koste en bondegård... så vil jeg tro han kan sælges for omkring 20000 måske lidt mere afhænig af hvor meget hun er redet....
jeg håber du kan bruge dette svar til noget skaiv gerne til mig privat hvid du laver om på annoncen vil da gerne følge lidt med *s*
held og lykke
githa
maj 2005
Følger: 86 Følgere: 99 Heste: 7 Emner: 232 Svar: 2.122
Hoppen er jo ved mig lige nu til bedækning, og da som hun sælges ifolet, er der billeder med i annoncen af hingsten.
Men det at hun er ved mig, og det ikke er min hest, gør jo at jeg ikke lige kan sadle hende for at tage billeder.
Den har ikke gået stævner.
maj 2005
Følger: 86 Følgere: 99 Heste: 7 Emner: 232 Svar: 2.122
maj 2007
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 171
Eller gå ind på www.heste-nettet.dk og se hvad hestene koster der, og så finder du en , der nogenlunde minder om din, og se hvad den koster, og så ud fra det, Bestemmer du hvad din skal koste,.
Hvad kan hesten koste