574 visninger
|
Oprettet:
Job og studie {{forumTopicSubject}}
Hej.
Kunne godt tænke mig at have et job ved siden af mit studie (læser til fysioterapeut). Har søgt lidt rundt, men syntes det er lidt svært med hvordan man lige gør.
Har derfor lidt spørgsmål:
Har i job ved siden af hest og skole? (jeg ejer ikke min egen hest pt.) Hvis i gør, hvor tit ridder i? (og føler i jer meget presset?)
Hvordan har i ansøgt (nettet eller uopfordret), og hvilke steder? Hvor mange timer?
Er egentlig åben overfor rigtig meget. Tænkte mest noget rengøring, men har ikke kunne finde nogen der søgte det.
Har i nogle gode råd/fifs til mig i min søgning?
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.181
JEg har altid ringet, fordi jeg føler mig bedre i tale end skrift. Alle har været uopfordret.
Ift. timer havde jeg 37 timer på lageret om sommeren samt 28-35 timer på plejehjem (så 65-72 timer/ugen). Uden for ferie har det varieret meget i timer. Der har det været sådan, at der er blevet skrevet ud med ledige timer, og så har man budt ind. Nogen uger ingen timer, andre uger 28 timer.
Om sommeren har jeg kun redet 1-2 gange om ugen, og så haft en veninde til at motionere hesten et par gange om ugen. Mens der er studie har jeg nok gennemsnitligt været i stalden ca. 5 dage om ugen. Men skulle vi først møde på studie kl. 9-10 stykker tog jeg også gerne i stalden inden, og de dage jeg havde job var det typisk kl. 15-22.
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 70 Svar: 1.380
Og derudover har jeg en hest. Jeg har fuldpas på hesten da min hverdag ellers ikke kan hænge sammen hvis jeg også skal se min kæreste lidt
Men jeg forsøger at ride eller lave anden træning minimum 3 gange i ugen, hvor en af gangene er undervisning.
Det handler først og fremmest om benhård prioritering og planlægning - så kan det meste lade sig gøre
nov 2011
Følger: 30 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 235
Jeg bliver færdig uddannet sygeplejerske nu her til juni
Jeg har både haft studie, kæreste, studiejob og hest!
Det handler simpelhent om hvordan man printere sine lektier og tid - en gamle studievejleder sagde engang til mig, "sæt måske en time eller to af til lektier om dagen og så nyd resten af dagen! Det er vigtigt du har det mentalt godt ellers er dit studie ligemeget"
Jeg havde på et tidspunkt to studiejobs på engang, så alt kan lade sig gøre
Jeg har fuldpas på min hest, hvor jeg prøver at komme der op hverdag - måske bliver det ikke til så meget ridning, men bare samværet med hesten gør mig glad
God læsetekninkker kan anbefales, skimlæser man til hverdag eller læser man hele pensum osv. find den teknink der passer dig
maj 2007
Følger: 77 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 1.479
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
maj 2010
Følger: 52 Følgere: 44 Heste: 6 Emner: 46 Svar: 203
Job og studie