{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Dagens gode råd {{forumTopicSubject}}

Jeg har de sidste 8 uger tilbragt hovedparten af min tid på sofaen med en brækket arm.

Og som i ved, er der ikke noget som 8 ugers fraværd, som kan få de små syersker inde i vores skabe, til at sy alt vores tøj ind. De der syersker som hedder kalorier.

Men jeg lurede dem, mine ridebukser har over hovedet ikke været inde i skabet i de 8 uger, men har lagt i et hjørne. De små syersker har ikke fundet mine ridebukser............

så da jeg i går igen hoppede i mine ridebukser, var de ikke blevet syet ind. smiley smiley smiley smiley smiley

så dagens gode råd lyder: hvis i en periode ikke kan bruge jeres ridebukser, hold dem for alt i verden væk fra skabene. De små syersker er utrolige effektive i sådan en periode.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens gode råd
  • #1   22. jun 2018 smiley mange tak for det fantastiske råd smiley

Mvh TT

• #2   22. jun 2018 Ha ha ha ha god ide

• #3   22. jun 2018 Syerske..?

• #4   22. jun 2018 Maria:

En syerske er en som syer tøj, de kan også sy det mindre.

• #5   22. jun 2018 Forstår bare ikke helt joken..?

• #6   22. jun 2018 Ved godt hvad en syerske er

• #7   22. jun 2018 Maria normalt så giver 8 uger i sengen et par kg ekstra på sidebenene, her siger man populært at “nogen har syet tøjet ind” i stedet for at man har taget på smiley

Dorthe C, jeg ligger syg on off og har i den forbindelse kigget grundigt på mine kostvaner, så syersken ikke kan gå igang. Så her blev mine ridebukser i skabet lagt ud, med den konsekvens at jeg fik hudafskrabninger “der” sidst jeg red :O, så det kan være jeg skal lægge mine i dit skab smiley

• #8   22. jun 2018 Karen: du skal være velkommen smiley

Jeg havde også planer om at holde mig fra ckokoladen da jeg brækkede armen, en plan som kun holdt den første uge, godt hjulpet af en ondskabfuld kvalme. Så var det ligesom planen ikke helt virkede.

Jeg er en total choko-aholik. Jeg holder normalt mine skabs syersker i skarp observation med hård motion. - den startegi er bare ikke så god med brækkede knogler. smiley

• #10   22. jun 2018 Med denne bold har jeg holdt mine inderlår i skrap træning, ved at ligge og klemme på den en time om dagen. Og ja der har virket, jeg har samme styrke i mine ben, jeg vil sige næsten mere, end da jeg for 8 uger siden satte hesten på “ferie”.

PS: grunden til at bolden har dette helt utrolige smukke betræk på ( ja jeg har selv både hæklet og designet det smiley ) er så er bolden lettere at tage fat i når man kun har en arm som fungere, pluds at der er modstand så den lettere bliver på plads mellem mine knæ.

profilbillede
  • #11   22. jun 2018 Hmm, det skulle jeg måske kopiere.. smiley

Mvh TT

• #12   23. jun 2018 Behøver den at være så stor? smiley vil en mindre bold være ligeså effektiv? smiley

Mvh TT

• #13   23. jun 2018 Det vil jeg tro, det var den de havde i REMA den dag jeg kørte hjem fra sygehuset. Den er ca 25 cm i dia. Tror jeg gav 20-30kr for den.

Hovedsagen er at du presser knæerne sammen med modstand, så du aktivere indermusklerne, så er størrelsen på bolden vel underordnet.

Jeg fortsætter i hvert fald træningen med min bold, også selvom jeg så småt kan ride igen. Der var total fedt bare at mærke at jeg havde styrke til at ride frem i tilbageridningen fra en øgning. Og selvom jeg ikke har siddet på en hest i 8 uger.

• #14   23. jun 2018 Det er faktisk en rigtig god ide til at træne sig op!

Jeg er pt ikke i fast ridning, da mine smerter varierer, men en bold kan jeg da holde til, så det ikke både er hesten og jeg der starter forfra. Det letter også for hesten tror jeg, at man kan indvirke bedre smiley

Kommentér på:
Dagens gode råd

Annonce