{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Han svarer ikke? :s {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Jaeh altså.. Normalt snakker jeg ikke ud om sådan noget her.. Men det kunne være i havde et godt råd eller sådan noget? :s I får lige hele historien..

Det startede med, at igår, blev jeg uvenner med min kæreste Rasmus, over at jeg havde nogle billeder af en af mine venner på min computer. Der var intet "grænseoverskridende" på de 4 billeder der var, og jeg må indrømme jeg havde glemt aaaalt om de billeder for LÆNGST - de lå bare og var i "modtagne filer" uden jeg tænkte over det. Han sad i lidt over en time og gloede i luften, uden at sige ét eneste ord til mig. Jeg prøvede at forklare ham at der intet var/er(!) i det, og få ham til at forstå at vi kun var venner. Rasmus kan heller ikke rigtig lide min ven, såeh.. Vi blev så venner igen senere hen, men han krævede at jeg cuttede kontakten til min ven. Det var jeg ikke glad ved, da vi jo er rigtig gode venner, så det lod vi ligge lidt..
Vi tog så til fest, uden nogle problemer, vi var ikke uvenner eller noget som helst. Så her idag, skrev vi sammen det meste af formiddagen og først på eftermiddagen, indtil jeg spørg ham om hvem han snakker om i hans artohumør (der stod dagens nedtur: jeg smadrer ham, lille luder! :@".. Har intet hørt fra ham i 3 timer, og jeg er egentlig ret utilpas. Han svarer ikke på sms, han tager ikke telefonen og er hverken på msn, arto eller noget som helst.. Er mega forvirret og ved sgu ikke lige hva jeg skal tænke eller gøre? :s jeg er ved at prøve at høre nogle, som også kender ham, om de ved hva han laver..

:s

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han svarer ikke? :s
  • #1   14. jun 2008 han lyder da ikke særlig sød, hvis han sagde, at du skulle cutte kontakten til din ven ;s

• #2   14. jun 2008 Altså jeg vil være ærlig, og sige at hvis det var min kæreste som havde et billede af en hans veninder og jeg pludslig opdagde det, ville jeg heller ikke ligefrem juble.
    - Men ville heller ikke reagere som han gør. Men det selfølgelig forskelligt fra person til person, jeg bliver jaloux og utilpas, bare der en pige som ringer til min kæreste, men det en længere historie smiley

• #4   14. jun 2008 ». Nina Halling «

Altså, jeg har jo også mange billeder af andre af mine veninder og venner? :s

Mosekonen

Vi bor rimelig langt væk fra hinanden s:

• #5   14. jun 2008 Klaphat. Sorry - men syntes sørme han lyder som en nedern type. Du skal ikke cutte dine venner for din kæreste! Og tro mig det ved jeg! Min veninde fik også sin første kæreste for et halvt år siden, og han 'hader' altså mig selvom han ikke kender mig. Nå, men hun blev indviteret til en fødselsdags fest af min 3 veninde hvor jeg også skulle med men hun sagde nej til at komme, for hendes kæreste ville gerne være sammen med hende. Okay, hun sagde nej til at komme til fødselsdag hos sin veninde, og så være sammen med sin kæreste som hun kan være sammen med hele tiden. Og hun blev ved og ved med at aflyse aftaler der var planlagt lang tid før , pga. hendes kæreste ikke ville have hun var sammen med andre end ham. 3 mdr. efter slog de op, og hun stod tilbage med: ingen venner. Det er hvad der sker, man skal ikke vælge nogle fra fremfor nogle andre, det volder kun problemer. Og jeg ser det meget mærkeligt at du ikke må have nogle billeder af dine venner. Jeg kunne se hvis det var nogle frækkere billeder, men det fortæller du jo at det ikke er og så ser jeg altså absolut intet problem i det.

Kommentér på:
Han svarer ikke? :s

Annonce