{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Forhold til jeres forældre ? {{forumTopicSubject}}

Hvordan er jeres forhold til jeres forældre .
Jeg er sletikke som de fleste teegenger .
Jeg elsker mine forældre rigtig meget & snakker pænt sammen med dem , Især min far .
Jeg kan selvfølgeliggodt blive sure på dem , men det er da ikke noget jeg går og husker i flere år efter ..
Kalder i jeres mødre og fædre nogen grimme ting og har i slet ikke at forhold til jeres forældre ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forhold til jeres forældre ?
  • #1   29. maj 2007 jeg har da et par gamle diskuteret lidt med min mor, men vi har et godt forhold til hinanden
    mens mig og min far kan snakke om alt, og jeg mener alt

• #2   29. maj 2007 jeg har bare et skidegodt forhold til mine forældre. vi er de bedste venner og vi råber aldrig af hinanden vi siger vores mening og så er det det. vi har jo alle vores mening. men de har nu engang lidt flere år efter sig end vi har så de ved jo nok nogle ting bedre end vi gør.
    også når min mor har forbudt mig noget som jeg mente var forkert så fandt jeg beviser for at det var okay og så fik jeg lov alligevel. nu bor jeg alene og savner seriøst mine forældre monster meget

• #3   29. maj 2007 Jeg har et rigtig godt forhold tilmin forældre.
    De hjælper mig altid og de er en stor støtte for mig. Jeg ved ikk hvad jeg skulle gøre uden dem.Jeg kan snakke godt med dem og vi kan havde det sjovt sammen. Det kan dov opstå nogen diskusioner med det er ikk noget vi tænker over i Laaang tid. Jeg elsker mine forældre.

• #4   29. maj 2007 Jeg har det fint med mine forældre, jeg er meget knyttet til min mor og stedfar end jeg er til min far og hans kæreste, det kommer nok af at jeg har boet hos min mor hele mit liv, og jeg ikke kan huske andet.
    Men jeg elsker også min far, den eneste jeg ikke elsker af mne ''forældre'' er min stedmor, det er lidt ligesom i askepot hehe, hun er så misundelig på mig, fordi hun har en datter som også gerne vil kunne ride godt, men det går bare ikke hihi, og så fordi jeg altid er så højlig og de fleste folk kan lide mig. smiley

• #5   29. maj 2007 Nu er det 10 år siden jeg er flyttet hjemmefra, men jeg har altid haft et godt forhold til mine forældre! Min bror og jeg har haft en meget fri opdragelse, fået lov til alt bare vi har spurgt!
    Første gang jeg drak var jeg 12 år og gjorde det bag mine forældres ryg, men mn mor fandt ud af det og hun skældte mig ikke ud. Hun sagde bare at næste gang ville hun gerne vide det og så hellere vi sad hjemme ved mig end bag den lokale tankstation!

Og den dag i dag er mit forhold til begge mine forældre og min mors nye mand lige så godt som i min barndom!

Hilsen Stine

• #6   29. maj 2007 Er stort set aldrig uvenner med mine forældre og snakker utroligt godt med dem. Tror vi er sådan en familie der bare får alt snakket igennem. Det er utroligt dejligt.

Altså min søster og jeg er nok en smule strengt opdraget (ikke fysisk!), men det er jeg kun glad for. Og jeg forstår det egentligt også. Allerede i en tidlig alder kom vi jo med til store ting og mødte betydningsfulde mennesker, og så kunne det ikke nytte noget at vi bare satte og ned og begyndte at tude eller sådan noget. Vi er opdraget til at være meget selvstændige og ansvarsfulde og det har jeg det ekstremt godt med.

Tror det er derfor, vi kan snakke om alt. Kunne ALDRIG ALDRIG ALDRIG finde at kalde mine forældre noget slemt!

• #7   29. maj 2007 Jeg har det ligesom dig med mine forældre !! =)
    Alt det de gør for mig, kan jeg ikke give tilbage, jeg elsker dem .. Selvfølelig er der op og nedture, men de gør næsten alt for mig, og alt sammen i en god mening for at beskytte mig. om det så lige er det jeg synes på daværende tidspunkt kan godt være forskelligt, men inderst inde ved jeg godt at det er i en god mening ..

• #8   29. maj 2007 Jeg har et godt forhold til min far. Vi hjælpes ad om tingene osv.

• #9   29. maj 2007 jeg har et godt forhold til min mor. men kan godt blive skide sur på hende og kelde hende et eller andet eller tænke det.
    men min far skred fra mig og min mór da jeg var 9 måneder gammel. så har ikke noget forhold til ha´m !

• #10   29. maj 2007 Har et godt forhold til mine forældre.
    Kan selvfølgelig godt blive lidt irriteret på dem, især min mor, men aldrig noget alvorligt.
    Min far bruger ejg meget tid sammn med, da vi begge går meget op i det med hestene, hvilket min mor ikke gør, nok også derfor jeg har det bedste forhold til min far. Men kan også sagtens hygge mig med mi mor. Har det til tider ret sjovt sammen smiley

• #11   29. maj 2007 Jeg har et godt forhold til min mor. Men jeg tror vi går ALT for meget op ad hinanden smiley (det synes hun også selv:D)

Men min mor rider bla. også en af mine heste for mig til dagligt. Den er for lille til mig, og hun elsker simpelthen den hest. Så rider hun dressur på den, og jeg springer. smiley Det er en fin måde at få tid til at have en ekstra hest på og få noget mere samvær med sine forældre.

Min fars og mit forhold..tjaeh. Han arbejder meget og er sjældent hjemme, så når han er hjemme, går vi let hinanden på klingen >_<

• #12   29. maj 2007 jeg har et MEGET dårligt forhold til mine forældre. specielt i disse dage.. jeg er en rigtig strid teenager, og jeg er udemærket godt klar over det... det er 100% mig der bestemmer i huset - får jeg ikke min vilje, tjae.. så er man selv ude om det.. pt. har jeg låst mig inde på mit værelse - 2. døgn i træk.. kommer ikke ud før min mor giver mig en undskyldning..

min far bor i brøndby og ham kontakter jeg kun hvis jeg virkelig mangler penge eller transport på sjælland (jeg bor på bornholm)

så sådan er det.

Kommentér på:
Forhold til jeres forældre ?

Annonce