494 visninger
|
Oprettet:
Forhold til jeres forældre ? {{forumTopicSubject}}
Hvordan er jeres forhold til jeres forældre .
Jeg er sletikke som de fleste teegenger .
Jeg elsker mine forældre rigtig meget & snakker pænt sammen med dem , Især min far .
Jeg kan selvfølgeliggodt blive sure på dem , men det er da ikke noget jeg går og husker i flere år efter ..
Kalder i jeres mødre og fædre nogen grimme ting og har i slet ikke at forhold til jeres forældre ?
sep 2005
Følger: 85 Følgere: 85 Heste: 9 Emner: 323 Svar: 3.452
mens mig og min far kan snakke om alt, og jeg mener alt
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 48 Emner: 121 Svar: 1.180
også når min mor har forbudt mig noget som jeg mente var forkert så fandt jeg beviser for at det var okay og så fik jeg lov alligevel. nu bor jeg alene og savner seriøst mine forældre monster meget
jul 2006
Følger: 120 Følgere: 115 Heste: 3 Emner: 38 Svar: 655
De hjælper mig altid og de er en stor støtte for mig. Jeg ved ikk hvad jeg skulle gøre uden dem.Jeg kan snakke godt med dem og vi kan havde det sjovt sammen. Det kan dov opstå nogen diskusioner med det er ikk noget vi tænker over i Laaang tid. Jeg elsker mine forældre.
mar 2006
Følger: 336 Følgere: 307 Heste: 19 Emner: 43 Svar: 863
Men jeg elsker også min far, den eneste jeg ikke elsker af mne ''forældre'' er min stedmor, det er lidt ligesom i askepot hehe, hun er så misundelig på mig, fordi hun har en datter som også gerne vil kunne ride godt, men det går bare ikke hihi, og så fordi jeg altid er så højlig og de fleste folk kan lide mig.
sep 2004
Følger: 40 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 115 Svar: 1.380
Første gang jeg drak var jeg 12 år og gjorde det bag mine forældres ryg, men mn mor fandt ud af det og hun skældte mig ikke ud. Hun sagde bare at næste gang ville hun gerne vide det og så hellere vi sad hjemme ved mig end bag den lokale tankstation!
Og den dag i dag er mit forhold til begge mine forældre og min mors nye mand lige så godt som i min barndom!
Hilsen Stine
jul 2004
Følger: 176 Følgere: 180 Heste: 3 Emner: 68 Svar: 1.142
Altså min søster og jeg er nok en smule strengt opdraget (ikke fysisk!), men det er jeg kun glad for. Og jeg forstår det egentligt også. Allerede i en tidlig alder kom vi jo med til store ting og mødte betydningsfulde mennesker, og så kunne det ikke nytte noget at vi bare satte og ned og begyndte at tude eller sådan noget. Vi er opdraget til at være meget selvstændige og ansvarsfulde og det har jeg det ekstremt godt med.
Tror det er derfor, vi kan snakke om alt. Kunne ALDRIG ALDRIG ALDRIG finde at kalde mine forældre noget slemt!
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 23 Svar: 672
Alt det de gør for mig, kan jeg ikke give tilbage, jeg elsker dem .. Selvfølelig er der op og nedture, men de gør næsten alt for mig, og alt sammen i en god mening for at beskytte mig. om det så lige er det jeg synes på daværende tidspunkt kan godt være forskelligt, men inderst inde ved jeg godt at det er i en god mening ..
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
jun 2006
Følger: 69 Følgere: 63 Emner: 91 Svar: 840
men min far skred fra mig og min mór da jeg var 9 måneder gammel. så har ikke noget forhold til ha´m !
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Kan selvfølgelig godt blive lidt irriteret på dem, især min mor, men aldrig noget alvorligt.
Min far bruger ejg meget tid sammn med, da vi begge går meget op i det med hestene, hvilket min mor ikke gør, nok også derfor jeg har det bedste forhold til min far. Men kan også sagtens hygge mig med mi mor. Har det til tider ret sjovt sammen
maj 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 36 Svar: 3.229
Men min mor rider bla. også en af mine heste for mig til dagligt. Den er for lille til mig, og hun elsker simpelthen den hest. Så rider hun dressur på den, og jeg springer. Det er en fin måde at få tid til at have en ekstra hest på og få noget mere samvær med sine forældre.
Min fars og mit forhold..tjaeh. Han arbejder meget og er sjældent hjemme, så når han er hjemme, går vi let hinanden på klingen >_<
maj 2004
Følger: 64 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 44 Svar: 329
min far bor i brøndby og ham kontakter jeg kun hvis jeg virkelig mangler penge eller transport på sjælland (jeg bor på bornholm)
så sådan er det.
Forhold til jeres forældre ?