Forhold til jeres heste?? {{forumTopicSubject}}
Hvorfor er i så glade for jeres heste? Hvad gør jer så knyttede til de dejlige syr?
Og hvordan fandt i jeres drømmehest?
For mit vedkomne, fandt jeg den da jeg red og passede en anden hest, og hende der havde den hest jeg passede, fik sunrise hjem. Og så var det meningen at hun skulle rides op og sælges videre, men inden hun nåede nogle af delene havde jeg købt hende.
Hun er simpelthen det blideste, kærligste, gladeste og mest stædige på denne jord.. Hun kan være så træls nogle dage at jeg bare har lyst til at smide hende ind i boksen og aldrig se hende mere, for hun er simpelthen så stædig så, så man skulle tro hun var et æsel med fuld stamtavle og det hele. Men selvom jeg kan blive irriteret på hende, elsker jeg hende og hendes stædighed, og man kan også få sig et billigt grin i hendes selvskab, da hun kan finde på de mest mærkelige ting.. Hun er bare staldens klovn!
Men hun er min lille baby! Min træner syntes at jeg skulle sælge hende og få en hest der kunne noget mere, da hun ikk mener at Sunrise har potentialet, men det har bare givet mig mere blod på tanden, og jeg vil bevise at de ikk altid kan få ret, bare fordi de har forstand på det, og mit mål er at ride distriksstævner på hende engang.. Så selvom hun er en værre torsk, selvom hun ikk er den mest talentfulde og flottest byggede hest, elsker jeg hende, og kan bare ikk undvære hende!
LOVE--YOU--4-EVER--SUNRISE--
apr 2005
Følger: 6 Følgere: 4 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 109
mar 2004
Følger: 13 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 130 Svar: 1.088
Det kan godt være hun havde nogle unoder, som kunne gå hen og blive farlige (stejle når man er lidt ivrig), men det var alligevel sjældent at de skete.
Hun var en meget menneskekærlig hest, men var alligevel skeptisk over for fremmed.
Var dejlig at ride, og havde nogle lækre bevægelser - dog skulle man lige vænne sig til dem ;o)
Alle hendes vaner og uvaner var noget jeg elskede ved hende, og jeg savner hende ufattelig meget.
feb 2005
Følger: 28 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 60 Svar: 293
faktisk var det min veninde der spurgte om jge ikke ville have prøve hende, da hun havde en helpart der hvor mille hun stod !
da jeg kom derud mødte jeg en lille, fed og forpjusket pony ! da jeg startede med at ride hende var hun faktisk langt fra drømme hesten !
men nu hvor jeg har fået hende trænet op, så er hun virkelig drømme hesten !
hun har da sine unoder og sine HELT egne meninger ! hehe...
og når man kommer ud til hende, så kommer hun næsten altid ned til en for at hilse
elsker hende sq så meget
Forhold til jeres heste??