{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

alt det gode i år {{forumTopicSubject}}

hej dejlige HG og glædelig jul smiley
jeg syntes personligt 2017 har været et møg år.. generelt og af mere personlige årsager.
derfor betyder det jo ikke at alt har været dårligt smiley
hvad har været højde punktet på jeres år? noget stort eller bare en lille hverdags ting?
for mig har det været at min bette hest endeligt er blevet ret gående efter 5-6 måneder smiley
hvad men jer? håber i alle for en god aften og et godt nytår smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alt det gode i år
  • #1   24. dec 2017 Det har været et blandet år, men klart et godt år!
    Af de bedste ting kan nævnes:
    - Uddannet til fysiurgisk hesteterapeut
    - Påbegyndt uddannelse til hestetræningskonsulent
    - Fået arbejde som handikaphjælper ved ridefysioterapi
    - Været til DHE-træf med Amigo
    - Påbegyndt tilridning/ryttertilvænningen af Amigo (har pt. været på ham 7 gange, alle gange dog med trækker)
    - Opstartet akademisk undervisning
    - Begyndt at gå ture alene

Jeg glæder mig til at se hvad 2018 bringer!

profilbillede
  • #2   24. dec 2017 nei det lyder godt!
    held og lykke med ham, ser dejlig ud smiley

• #3   24. dec 2017 Mit år har været rigtig godt.

Falder bedre og bedre på plads i mit job. Har desværre ikke fået hest endnu.
    Højdepunktet i år har været at jeg fik lov til at ride China igen. China er en DVhoppe på 19 år det var 7 år siden jeg red sidst. Og har fået lov at ride hende i godt stykke tid endnu.. smiley

profilbillede
  • #4   24. dec 2017 Årets højdepunkt var at springe 90 cm på Tindur smiley

Mvh TT

profilbillede
  • #5   24. dec 2017 At kræet er kommet over sit mavesår, at jeg har fundet en super underviser, at vi var på dyrskue og at vi endelig har fået fat i en ordentlig sadel smiley

Generelt har året været træls.

• #6   24. dec 2017 Mit år har også været skod. Min hest blev aflivet i år smiley

• #8   25. dec 2017 Mit år har været virkelig blandet

I marts begyndte min hest at opfører sig anderledes når jeg red, han prustede/fnøs meget og hev tøjlen ud af hånden på mig. Han fik konstateret allergi, men det blev bare være så han til sidst var decideret headshaker. I juli var det blevet så slemt at jeg ikke længere kunne ride på ham.

I juni var vi dog til militarystævne og trods det at han slog med hovedet endte vi samlet som nummer 5 ud af godt 30. Det var kun fjerde gang vi startede military.

Hele efteråret har vi brugt på at finde ud af hvad der præcis lå til grund for hans headshaking (nerveproblemer i hovedet) og i slutningen af november blev han behandlet første gang med PENS. Efter to behandlinger var han shake-fri. Desværre fik jeg strammet et næsebånd (meget lidt) for meget og fik derved klemt hans nerver igen, så han nu er begyndt at shake en lille smugle igen. Jeg håber dog det falder lidt til ro igen, så jeg slipper for en behandling mere

• #9   25. dec 2017 en meget blandet fornøjelse fra temmeligt skidt til ret godt. det gode højdepunkt må være, at jeg købte en gård efter lang tids søgen.

• #10   25. dec 2017 sanne: sikke en fin hest smiley må være fantastisk at ride hend igen så smiley
    Hippie: det jeg ked af at høre smiley det helt forfærdeligt at miste sin elskede hest...
    Eva: føler virkelig alt, fx. i nyheder og medier bare har været had og dårlige nyheder. der er ikke mange positive nyheder der bliver bragt frem mere smiley
    Pia: håber han snart kommer oven på smiley

• #11   25. dec 2017 At komme på stævnebanerne igen!
    Har førhen redet et par klubstævner om året, men stoppede så med at ride.
    Fandt en part i december sidste år, og i april startede vi første stævne. Lige siden er det bare gået stærkt!
    Vi har derudover også startet 2 jagter, hvoraf den ene var målet for året, at få startet. Så man må sige at der skete meget mere end forventet smiley
    Nu hedder målet for 2018 at vi skal prøve at starte military smiley

• #12   25. dec 2017 Min fantastiske unghest som bliver 3 D. 1 januar købte ham for 4 måneder siden og det er de bedste penge jeg har givet ud at jeg købte ham han er noget af det skønneste og blandt noget af det bedste jeg har smiley

profilbillede
  • #13   25. dec 2017

profilbillede
Kommentér på:
alt det gode i år

Annonce