1.387 visninger
|
Oprettet:
Jer med krøllet hår :-) {{forumTopicSubject}}
Hej
Alle jer med krøllet hår, gør I noget specielt for at pleje jeres hår?
Hvilke produkter anbefaler I til at fremhæve krøllerne osv.
Bruger I nogle speciel shampoo, conditioner, hårkur m.m.
Bruger pt. selv en fra Tresseme, uden silikone, de er med kokosduft.
Vh
nov 2011
Følger: 354 Følgere: 412 Heste: 8 Emner: 65 Svar: 502
Så vask så lidt som muligt og brug en gliss shampoo, det gør mit fint
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.122
Jeg bruger conditioner i håret efter vask, mens det stadig er fugtigt - og jeg skyller det ikke ud. På den måde undgår jeg kruset hår
Jeg bruger hårtørrer ca 1 gang om året - mit hår går hel gak gak i tørhed, hvis jeg hårtørrer det. Så det er kun under ekstreme forhold jeg gør det.
Mvh Charlotte
maj 2012
Følger: 52 Følgere: 61 Heste: 5 Emner: 144 Svar: 1.312
af shampoo bruger jeg det som er på tilbud
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 430
jeg bruger en olie til håret efter bad når det stadig er vådt og en anden slags oliemixtur til tørt hår når det er tørt.
vasker det 2 gange om ugen og sørger for ikke at sove løst hår men opsat på en måde så det bliver skånet.
da jeg havde krøller brugte jeg tresseme heat protection spray. den fremhævede mine naturlige krøller, hvis jeg sprayede det i efter bad. (se billede)
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2126 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
Jeg vasker det i noget shampoo fra Goldwell til farvet hår.
Når jeg skal fremhæve krøllerne bruger jeg en krøllegel også fra Goldwell. Den fungerer rigtig godt. Især når man lige tørrer håret med en hårtørrer med krøllehoved på..
Mine alm krøller er ofte lange, og bliver ofte mere slangekrølleaktige..
Billede er med krøllegel og hårtørring-.
jun 2008
Følger: 115 Følgere: 102 Heste: 7 Emner: 176 Svar: 3.499
Vasker kun håret nede omkring hovedbunden. Balsam holder jeg væk fra hovedbunden.
Jeg bruger ALDRIG føntørrer, for så får jeg den vildeste fuglerede Jeg lader det sidde i håndklædet 10-15 minutter, og så lader jeg det lufttørre for resten. Ryster dem lige ud når jeg tager håndklædet af, men ellers ikke noget.
Jeg børster KUN hår lige inden jeg går i bad, ellers står håret ud til alle sider igen og krøllerne bliver virkelig grimme (synes jeg)
Jeg har naturligt krøl og min naturlige hårfarve, så jeg tager ikke hensyn til fx vedligehold af hårfarve osv
jan 2014
Følger: 32 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 13 Svar: 305
jul 2016
Følger: 36 Følgere: 34 Heste: 1 Svar: 25
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
Jer med krøllet hår :-)