{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.387 visninger | Oprettet:

Jer med krøllet hår :-) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Alle jer med krøllet hår, gør I noget specielt for at pleje jeres hår?

Hvilke produkter anbefaler I til at fremhæve krøllerne osv.

Bruger I nogle speciel shampoo, conditioner, hårkur m.m.

Bruger pt. selv en fra Tresseme, uden silikone, de er med kokosduft.

Vh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med krøllet hår :-)
  • #1   18. dec 2017 Mit hår kruser meget hvis jeg vasker det hele tiden, så vasker det kun 1 gang om ugen.
    Så vask så lidt som muligt og brug en gliss shampoo, det gør mit fint smiley

• #2   18. dec 2017 Jeg har et stort naturkrøllet garn smiley

Jeg bruger conditioner i håret efter vask, mens det stadig er fugtigt - og jeg skyller det ikke ud. På den måde undgår jeg kruset hår smiley

Jeg bruger hårtørrer ca 1 gang om året - mit hår går hel gak gak i tørhed, hvis jeg hårtørrer det. Så det er kun under ekstreme forhold jeg gør det.

Mvh Charlotte

• #3   18. dec 2017 jeg bruger en krøllecreme fra Milk_Shake til at fremhæve mine krøller bruger også deres hårkur til krøllede hår hver anden uge
    af shampoo bruger jeg det som er på tilbud smiley

• #4   18. dec 2017 Jeg har haft krøller, nu er mit hår bare kruset og har fald med lidt krøl.
    jeg bruger en olie til håret efter bad når det stadig er vådt og en anden slags oliemixtur til tørt hår når det er tørt.
    vasker det 2 gange om ugen og sørger for ikke at sove løst hår men opsat på en måde så det bliver skånet.
    da jeg havde krøller brugte jeg tresseme heat protection spray. den fremhævede mine naturlige krøller, hvis jeg sprayede det i efter bad. (se billede)

profilbillede
  • #5   18. dec 2017 Sørger for at have det sat op det meste af tiden, helst i knold. På den måde undgår jeg for meget krus og hurtige spalter.

Jeg vasker det i noget shampoo fra Goldwell til farvet hår.
    Når jeg skal fremhæve krøllerne bruger jeg en krøllegel også fra Goldwell. Den fungerer rigtig godt. Især når man lige tørrer håret med en hårtørrer med krøllehoved på.. smiley

Mine alm krøller er ofte lange, og bliver ofte mere slangekrølleaktige..

Billede er med krøllegel og hårtørring-.

profilbillede
  • #8   18. dec 2017 Jeg bruger en kombination af den Head&Shoulders shampoo der nu er på tilbud, og en Matrix Biolage Scalp Therapie shampoo - så jeg vasker hår med 2 forskellige slags shampoo, hver gang. Det er så ikke så meget for krøllernes skyld, men fordi jeg døjer med hudproblemer i hovedbunden og det er det ENESTE der har virket, også sat op mod lægemidler.

Vasker kun håret nede omkring hovedbunden. Balsam holder jeg væk fra hovedbunden.

Jeg bruger ALDRIG føntørrer, for så får jeg den vildeste fuglerede smiley Jeg lader det sidde i håndklædet 10-15 minutter, og så lader jeg det lufttørre for resten. Ryster dem lige ud når jeg tager håndklædet af, men ellers ikke noget.

Jeg børster KUN hår lige inden jeg går i bad, ellers står håret ud til alle sider igen og krøllerne bliver virkelig grimme (synes jeg) smiley

Jeg har naturligt krøl og min naturlige hårfarve, så jeg tager ikke hensyn til fx vedligehold af hårfarve osv smiley

• #9   18. dec 2017 Jeg har langt fra krøller, men ved at denne metode også duer fantastisk til krøllet hår. Jeg bruger noget der hedder rasul, som er vulkan-ler fra Marokko. Man opløser det med vand, så det bliver en mudder smiley gå evt ind og læs om det hvis du synes det lyder interesant smiley

• #10   18. dec 2017 orifluido zen har reddet mit hår. ingen krus mere og jeg elsker mine krøller nu.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #11   19. dec 2017 jeg vasker det i shampoo, reder det, også lader det lufttører, hvor det, det meste af tiden er i et håndklæde-

Kommentér på:
Jer med krøllet hår :-)

Annonce