1.422 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Bad hvor tit går i det ? Bad hvor tit går i det ?

Da jeg jeg gerne vil vaske mit hår mindre, så det bliver mere sundt, ville jeg høre hvor tit i vasker jeres hår? Går i altid i bad hver gang i har redet og hvis ja vasker i så altid håret ? smiley
Mere når jeg set veninder bagefter vil jeg ikke "lugte" af hest derfor jeg tænkte hvad i gjorde ? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bad hvor tit går i det ?
  • #1   5. sep 2017 Jeg går i bad dagligt, men håret vasker jeg hver anden eller hver tjerde dag alt efter hvor beskidt/fedtet det er. De dage jeg ikke vasker mit hår bruger jeg tørshampoo i håret smiley

• #2   5. sep 2017 Jeg går i bad hver dag (dog med få undtagelser, hvis jeg f.eks. er alt for træt, eller f.eks. som i fredags, fordi jeg ikke måtte gå i bad, efter jeg havde fået opereret et ar væk) smiley Jeg vasker dog kun mit hår hver anden dag. Så for mig vasker jeg hår én dag, den anden dag putter jeg hårkur eller bare balsam i. Så kommer det stadig til at dufte godt, men vasket bliver det ikke.

Nogle gange trapper jeg yderligere ned, og vasker kun hver 3. dag, men det kommer meget an på, hvordan jeg sætter mit hår (mange hårprodukter = oftere vask) eller om det er meget varmt i vejret, så jeg derfor sveder mere i hårbunden. smiley

• #3   5. sep 2017 Jeg går i bad hver dag - og i den grad, hvis jeg har redet - så er der ingen undtagelser smiley
    Mit hår vasker jeg når det begynder at blive fedtet, eller hvis det lugter (det er altid min kæreste der vurderer, om det er kommet til at lugte af en ridetur, haha)
    Men ellers forsøger jeg kun at vaske det 2 gange om ugen - så ca hver 3.-4. dag - en sjælden gang i mellem kan jeg gå 5 dage inden det bliver nødvendigt smiley

• #4   5. sep 2017 Desuden, hvis jeg en dag synes at det trænger til en vask, men ved at jeg skal ud at ride morgenen efter, og alligevel ikke skal nogle andre steder (andet end måske ud at handle, til en veninde eller lign) (og det ikke lugter!), så putter jeg lige en gang tørshampoo i - så klarer det lige en dag ekstra smiley

• #5   5. sep 2017 Vasker hår ca. to gange om ugen, men da jeg havde hest og red jævnligt, så vaskede jeg hår hver anden dag, altså de dage hvor jeg red. Går i bad hver anden/tredje dag ca. smiley

• #6   5. sep 2017 Jeg går i bad hver dag, og så vasker jeg hår hver anden dag smiley

• #7   5. sep 2017 Jeg bader hver dag, men mit hår bliver gjort vådt og vasket en gang ugentligt smiley

• #8   5. sep 2017
    Nej, jeg går ikke i bad hver gang jeg har redet. Hvis jeg har rider kl. 13 og jeg skal på arbejde kl. 15, så er det at mase et bad ind pænt umuligt. Og jeg er ikke typen der står op kl. 8 for at ride.

Så længe man skifter tøj og tager noget parfume på, har jeg aldrig fået nogen bemærkning på at jeg skulle lugte af hest eller sved.

• #9   5. sep 2017 Jeg går i bad hver dag.! Håret bliver skyllet hver dag, men bliver kun vasket med shampo en til to gange i ugen, alt efter hvor fedter/beskidt det begynder at blive smiley

• #10   5. sep 2017 Jeg bader ikke hver dag, men altid hvis jeg har redet eller lavet andet "svedigt". Håret vaskes stort set hver gang jeg er i bade, da mange af gangene sker i forbindelse med min træning, hvor håret har været i klor.

• #11   5. sep 2017 Går i bad hver dag, kan selfølgelig være en dag man springer over. Men det er ny meget sjælen. Vasker mit hår stor set hver gang. Jeg total mishandler mit hår. Og det er langt flot og tykt ( har dig tabt noget i forbindelse med homorne i graviditeten og amningen)

• #12   5. sep 2017 Vasker hår en gang om ugen. Går selvfølgelig i bad oftere, men hvis jeg overhovedet ikke skal ud af huset og kontakt med mennesker, kan jeg godt finde på at skippe en dag.

• #14   5. sep 2017 Går i bad hver dag, men vasker hår 2-3 gange om ugen, da det ellers bliver for slidt (siger min frisør).

• #15   5. sep 2017 Umiddelbart hver dag i bad, vasker hår hver anden/tredje dag :).

• #16   5. sep 2017 Jeg bader hver dag. Kan slet ikke udholde tanken om bad hver tredje dag smiley Håret vasker jeg dog kun hver 3-4 dag, de andre gange sætter jeg bare en knold op på hovedet så det ikke bliver vådt smiley

• #17   5. sep 2017 Går i bad hver dag, hvis det muligt ellers hver anden dag smiley
    Håret bliver vasket hver tredje dag, medmindre det fedtet eller savlet til (er babysitter for en 1 årig) smiley

• #18   5. sep 2017 Jeg går som regel i bad hver dag, og vasker håret hver anden dag. Nogle dage kan der gå tre dage før jeg vasker hår, men det er i de tilfælde hvor jeg ved jeg skal ride og svede om morgenen den tredje dag, og så venter jeg til efter ridning smiley

Mvh TT

• #19   5. sep 2017 Jeg vasker hår hver eller hver anden dag.
    Hvis ikke jeg vasker det med shampoo, bliver det virkelig mærkeligt og umuligt. Samme hvis ikke jeg propper balsam i.

Altså går i bad hver dag.

• #20   5. sep 2017 Vasker hår hver anden dag, ellers kan jeg ikke holde mig selv ud. Jeg kan i nogle tilfælde trække det til 3 dage uden hårvask, men så føler jeg mig også ulækker. Bader generelt hver dag, men skal jeg ikke noget, så kan jeg godt springe en dag over.

• #21   5. sep 2017 Vasker hår 2 gange om ugen. Ellers til hverdag i knold eller bare med vand.

Jo mere, du vasker det, jo mere fedtet bliver det smiley Har jeg eks. om sommeren pga. ridehjelm vasket det hver dag, så fedter det også hurtigere efter kun kort tid smiley Så en tilvænningssag.

• #22   5. sep 2017 Jeg bader HVER dag da jeg arbejder med fødevarer. Så mit hår bliver vasket i Trésemé biotin shampoo smiley

• #23   5. sep 2017 Går i bad hver dag. Vasker hår 2 gange ugentligt, nogle gange 3.
    Før blev mit hår fedtet efter 1 dag. Nu går der gerne 3 dage før det begynder at kunne ses. Jeg har meget sart hovedbund, og bøvler med eksem.

• #24   6. sep 2017 Bad hver dag, om aften, vasker kun hår en gang on ugen.

• #25   7. sep 2017 jeg bader dagligt og vasker mit hår dagligt

Kommentér på:
Bad hvor tit går i det ?

Annonce