515 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

18 og ingen ønsker... 18 og ingen ønsker...

Hej HG

Jeg fylder 18 om under en måned og derfor skal jeg holde fest og nu er der nogen som er begyndt at spørge efter nogle ønsker, men er helt blank.
- Kørekort får jeg af mine forældre
- Oplevelser
- flytte hjemmefra ting
er det eneste jeg har lige nu..

Håber der er nogen som har nogle gode foreslag smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  18 og ingen ønsker...
  • #1   20. maj 2017 Hvis det var meget der fyldte 18 år vil jeg helt sikkert ønske mig et lalaberlin tørklæde, kenzo trøje, grip ridebukser og noget fra calvin Klein . Der er så lige 5 år til jeg bliver 18, men det havde jeg nok ønsket mig smiley

• #2   20. maj 2017 penge

ønsk dig penge det får man brug for

• #3   20. maj 2017 Hestehårs armbånd, tatovering, og gavekort til Horze, Penge til at spare op til hestetrailer smiley

Mvh TT

• #4   20. maj 2017 Du skriver at du får et kørekort af dine forældre? Så kunne du jo ønske dig penge til et trailerkørekort, så du kan få det i samme omgang. Det vil du være glad for resten af livet smiley

• #5   20. maj 2017 Plejer altid at ønske mig penge, når jeg er helt blank smiley

• #6   20. maj 2017 Flyte hjemmefra ting - HVAD ønsker du dig? uddyb det, ellers får du flere grydesæt end du kan slide op på et liv smiley Gå dine forældres køkkenskabe igennem for inspiration.

Trailerkort er da meget rart at have, men er det noget du skal bruge indenfor de næste år? Skal du til at læse, på SU og bo i egen lejlighed? Hvis du ønsker dig penge, så brug dem som indskud til lejlighed i stedet.

• #7   20. maj 2017 Får penge til trailerkørekort at min farmor og farfar men ved ikke om det er deres gave eller om det er noget jeg får ved siden af ?
    Ønsker mig ikke noget til hesten for jeg mangler faktisk ikke noget og trailer har mine forældre

• #8   20. maj 2017 Det er den perfekte chance for at ønske sig ting, som man ikke selv kan gå ud og bruger penge på normalt smiley altså dyre ting - fx et dyrt ur, en dyr taske, et par dyre sko, en dyr parfume osv, altså luksus ting, som man sjældent tillader sig selv at bruge penge på smiley Hvis du vel og mærke sætter pris på luksuriøse varemærker smiley ellers så praktiske ting, som du bruger meget, fx gode ridebukser, et lækkert dækken til hesten, gavekort til diverse ting, så du selv kan vælge hvad du vil have (fx. til matas, din yndlings tøjbutik, eller til shoppingcentre generelt) smiley

• #9   20. maj 2017 Hjælp til indskud, gavekort til fx IKEA, hvis du synes du trænger til en ny mobil osv. smiley

• #11   21. maj 2017 Ønsk dig køkkenting, penge, pynte ting

• #12   21. maj 2017 Flytte hjemmefra ting kan lave en ret lang liste... Køkkenting: knive, bestik, bordskånere, spækbræt, køkkenrulleholder, gryder, pander, skåle, køkkenvægt, kartoffelskræller, dåseåbner, viskestykker, karkklude minutur osv.

Jeg har altid en lang liste af bøger, jeg ønsker mig. Hvis du læser, kan det være en ide.

Af oplevelser, kan jeg anbefale en registrering til dette års Gishwhes smiley

Ellers er der altid "giv det videre" gaver fra Unicef of lign.

• #13   22. maj 2017 Det er altså liiiidt tamt at ønske sig penge til en 18 års fødselsdag!

Det er en åbenbart en stor dag for dig, så du skal ønske dig noget som holder, og som du kan have glæde af mange år fremover.

Det kunne være et særligt smykke, en rigtig god kniv, eller en alle anden blivende luksus ting.

Jeg har personligt stadig min gave fra mine forældre, mine søstre og bedste forældre da jeg blev 18 år. Og nu er jeg lidt over 50 år smiley

Det samme fra mine øvrige runde fødselsdage.

Da jeg blev 50, fik jeg et smykke som jeg selv havde tegnet, lavet med noget guld jeg har arvet fra min mormor, svigermor og far samt noget fra et jagttrofæ. Så nu har jeg et helt unikt smykke, der rummer man mindre.

Kommentér på:
18 og ingen ønsker...

Annonce