jeres tidligere musik idoler? :) {{forumTopicSubject}}
hejsa
jeg har de seneste par dage set/hørt videoer/sange/musik/lign. fra et band jeg og en tidligere veninder kunne li i en lille periode (shit vi er helt tilbage til 2011! xD)
det er jo bare vildt hyggeligt faktisk og det var jo super hyggeligt dengang xD
det sætter også lidt tanker igang bl.a synes jeg det er sjovt at vi havde "hver vores" og den tanker varer ved hos mig (jeg tror den er kommet for at blive) xD
(men gud hvor har de forandret sig, deres udseende er ikke så pæn mere, så jeg ser kun det "gamle" fra/med dem )
andre end mig, der også pludselig er kommet ind på den ide med at se og hører nogle "gamle" bands som i ikke har hørt i lang tid? eller lign.?
nov 2008
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 4 Svar: 2.349
jul 2008
Følger: 46 Følgere: 67 Heste: 2 Emner: 38 Svar: 298
Jeg er til gengæld også nået den alder, hvor jeg samtidig elsker at høre tilbage på det musik, som jeg hørte i mine spæde teenageår, hvor man sad klar foran fjernsynet, som naturligvis viste MTV, og så var det ellers bare med at have mobilen klar til at optage et par sange. Og var det ikke også en ting at have et fedt bluetooth navn, det mener jeg bestemt Men det er fx. artister som Gwen Stefani, Katy Perry, Akon, Black Eyed Peas osv., hvor jeg elsker at høre deres gamle hits den dag i dag.
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 494 Svar: 3.197
CAMI: kan også huske det med at skulle have et fedt bluetooth navn :') specielt også det med når man skulle sende sange over det
eller optage sange med mobilen ja xD
jeg nyder også at hører musik som ikke er det nyeste for det meste
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Og Lee er stadig den kønneste ;).
Jeg lytter stadig til det nu og da. Hvis de holder en koncert i Tyskland eller andet tæt på så melder jeg mig frivilligt til at være skrigende teenage tøs. Det fik jeg aldrig gjort den gang.
Westlife kan jeg også de fleste sange med.
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 36 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.507
Og det var vel at mærke på kassettebånd og vinylplader.
sep 2016
Følger: 23 Følgere: 14 Heste: 4 Emner: 8 Svar: 106
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
sep 2014
Følger: 37 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 204
Jeg kunne min yndlings sang udenad, men jeg var dog ikke en særlig god fan da jeg ikke var så gammel
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.262
nov 2006
Følger: 92 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 122 Svar: 659
hvad fandt du selv frem til af band ts?
nov 2006
Følger: 92 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 122 Svar: 659
feb 2013
jeg starter lige fra toppen af:
JustAdreamer; jeg tror den eneste sang jeg kender fra the dreams er under the sun men mindes også at den var god
krikken ( nu som ponyejer) : uha, det kender jeg godt med alt det der random viden om kendte xD og set uendelige youtube video'er igennem årene blev faktisk lidt overrasket over at det var blue der havde lavet 'one love' den har jeg hørt et par gange men det er noget tid siden, havde faktisk glemt den sang indtil jeg læste at de havde lavet den
det er så vildt hyggeligt at have sådan en periode hvor man går tilbage
lyder da fedt at du vil gører det til en koncert *go for it!*
anette: arrh pyt med ens alder hvis noget musik er fedt så er det da ligemeget om det er fra 90'erne eller 2010 jeg har også hørt noget back street boys (især deres ' i want it that way' som jeg fornyeligt har hørt , da den var med en en scene i magic mike ) resten er jeg ikke sikker på at jeg kender
Michael B: AC/DC er også gode hører du dem stadig selvom det er på vinylplader?
Laura & Felix: jeg havde en, jeg gik i skole med her for 3 måneders tid, hun havde også været en kæmpe Rasmus Seebach fan men hun blev træt af ham eftersom han var langsom til at udgive sange/komme med noget nyt, så gad hun ikke det mere, er det også sådan du har det?
ja, det er sjovt at det kan bringe gode minder frem ^^ hvilken sang er det? (bliver jo helt nysgerrig)
Hippie & Hypse: jeg har ikke rigtigt været en stor fan af lady gaga, men har i de mellemste klasser, har jeg hørt meget til hende jeg havde bl.a en radio hvor vi fik lov at få/købe 3 cd'er til, så valget lå som den ene på lady gaga
Signe: wow at du har hørt pink i så ung en alder ( 7-8 år) og endda kunne en af sangteksterne udenad
Karin J: så kender jeg vidst ikke lige det band xD jeg hører musik fra 90/00'erne+ fulgte man bandet som man gør idag (der kan man jo næsten følge med i alt) eller var man mere/kun interesseret i sangene?
Louise g: det er kun lige back street boys og nik og jay som jeg kender ud fra hvem du har skrevet ellers har jeg hørt 1 sang fra blue
jeg ville lige se om andre havde skrevet bandet på men nej; det er Tokio Hotel jeg har hørt de seneste par dage xD så hyggeligt
så kom jeg igennem alle
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 257 Heste: 5 Emner: 52 Svar: 565
ORGH og så har jeg hørt rigtig meget Nik & Jay! Og gør det stadigvæk, de er fantastiske live de er nok min guilty pleasure i musikkens verden. xD
Jeg har hørt rigtig rigtig rigtig meget (og gør det stadig) The Dreams, Ligesom JustADreamer. Desværre nåede jeg aldrig til deres koncerter, men jeg har en hættetrøje med bandet på ryggen og så teksten Dreamer foran. Elsker dem.
Hørte dem inden min One Direction periode, og hører dem stadig herefter.
Nu er det faktisk rigtig meget Black Veil Brides, Fall Out Boy, Falling in Reverse, Avril Lavigne. (Hende har jeg hørt siden hun startede, hææh.)
nov 2011
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 263
feb 2013
Hope: er du vokset op med forældre der har hørt rock? for så hører man det typisk i en tidlig alder jeg er vokset op med country forældre men mindes ikke at have hørt så meget country musik xD
jeg hørte også 1D for et par år tilbage
jeg hørte også utrolig meget til nik og jay da jeg var lille (pga min storesøster hørte det meget)
hvor er det vildt fedt at du har alle de ting fra 1D og Rasmus Seebach
det er også nogle gode bands/sangere du nævner
Hippie: de er også okay de sangere (jeg hører dem dog ikke så tit)
anette: jeg har også en meget breeed musik smag men kan bestem heller ikke li alt musik jeg synes også gulddreng kan være for meget
Sandra & Zacko: hehe ja det skulle man bare da man var yngre, have væggene nærmest dækket i plakater jeg havde en skrå væg (det var et meget stor værelse) hvor der var fyldt med hesteplakater fra jeg var ca. 10 til ca. 14 år, så flyttede vi og så fik jeg ikke nogle plakater op siden xD
(hvis jeg har overset en kommentar, så skriv det lige så svarer jeg hurtigst muligt på den )
nov 2011
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
Tror faktisk jeg hører det samme musik som jeg har gjort fra helt ung.. Har en rimelig bred smag, men rock og metal har jeg egentlig altid holdt ved.. Og breakcore.. Jeg er SYG med breakcore..
Så kom Industrial/EBM/Powernoise og noget af det hører jeg ikke så meget mere, men engang imellem kan man godt finde nogle gamle sange og tænke enten "Hold nu kæft, hvor er det egentlig skod" eller "Stadig et fedt nummer!"
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 257 Heste: 5 Emner: 52 Svar: 565
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
feb 2013
feb 2013
Melanie Divine: det er fedt at du er til ''den hårde stil'' i musik jeg har kun hørt en lille del til det men det er ikke det jeg hører normalt - jeg er mest til pop xD breakcore lyder som noget specielt? (jeg har ikke lige tjekke op på det)
de andre du har nævnt, ved jeg heller ikke hvad er jeg kender det så godt med at man tænker enten '' sikke noget skod '' eller ''stadig fedt''
Hope: så kan jeg godt hører det er langt fra dine forældre du har fået det af xD
det er typisk at man får nogle vaner fra ens søskende eller venner/veninder
TT: så gammel er du heller ikke jeg kender flere på min alder der godt kan li de/nogle af de bands du nævner
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
https://www.youtube.com/watch?v=8qvFPgZsiV4
https://www.youtube.com/watch?v=5LN7W3EtRMg
https://www.youtube.com/watch?v=T-ljrrrSbnQ
feb 2013
men tak fordi du lige smed nogle sange herind så jeg lige kunne hører det
jeres tidligere musik idoler? :)