{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Min nye hist - Love for love, kap. 1xD {{forumTopicSubject}}

Love for love

1

Der var kun et kvarter til vi havde fri, endelige. Det var onsdag vores længste dag, vi var i skole fra 8 til halv 4, hvad tænkte lærer på? Vi havde matematik, jeg var elendig til matematik, faktisk burte det være ulovligt at lave matematik. Mens endelig, endelig ringede klokken og vi havde fri, jeg fyldes med Fie noget af vejen, end til hun skulle en anden vej, så rasten af vejen skulle jeg gå selv. Jeg hev min ipod op at lommen og satte musik ørerne, jeg gik i mine egen tanker og kiggede ned i jorden. Pludselig gik jeg ind i en, jeg tog hurtigt mit musik ud af ørerne og kiggede op. Det var en høj ung fyr.

”Du må du undskylde, jeg gik i mine egen tanker.”

”Nej, det er helt fint.”

Jeg smilede og gik vider, jeg kiggede mig over skulderende, men kiggede hurtigt væk da jeg så han kiggede på mig.

Da jeg kom hjem, smed jeg tasken ude i gangen og gik ind i stuen og satte mig og tændte tv'et. Jeg slog over på The Voice, der var en god så jeg begyndte at synge med. Efter gik jeg ud i køkkenet og tog et glas vand, mens jeg drak stod jeg og kiggede ud af vinduet.

Klokken blev halv 5 og min mor kom hjem, hun havde en rødvin og en buket blomster i hænderne.

”Øhh, er der noget er skal giftes?” Spurgte jeg og pegede på tingene.

”Nej, der er flyttede nogen nye ind ved siden af os.”

”Siden hvornår er de andre flyttet?”

”Isabella, de flyttede fra 5 uger siden.”

”Nårh der kan jo bare se.”

”Nårh kom vi skal over og byde dem velkommen.”

”Øhh, hvorfor?”

”Hvorfor, vi er gode naboer. Jeg har hørt en lille fugl synge om at de skulle have en dreng på din alder.”

”Mor, hold nu kæft med det der. Jeg gider ikke have nogen kæreste, de er kun til besvær.”

Hun smilede. ”Nårh kom.”

Jeg rullede med øjnede og så gik vi der over, vi ringede på og der blev åbnet, men jeg blev gernet, da jeg så det var drengene af tidligere, ham jeg gik ind i.

”Hej, vi er jeres naboer, vi vil bare byde jer velkommende.”

”Hej.”

”Jeg er Gitte og det er min datter Isabella.”

”Mor. Bare kald mig Bella.”

”Hej, igen Bella.”

”Igen? Har i hilst på hinanden før?”

”Jeg gik ind i ham tidligere.” Sagde jeg lidt flov.

”Nårh da da.”

”Mor, stop det der.”

”Hvad jeg gør ikke noget.”

Jeg vendte mig om og gik tilbage til vores hus igen.

”Undskyld min datters opførelse, siden hendes gamle kæreste flyttede, han aldrig har kontaktet hende, har hun ikke været den sødeste og slet ikke når jeg vil tale med hende om det.”

”Det er jeg ked af at hører, tror du der er noget jeg kan gøre?”

”Du kunne jo prøve at være lidt sammen med hende, det tror jeg gør hende lidt gladere. Hun er kom sammen med sine venner i skolen, eller sidder hun bare hjemme.”

”Okay, jeg kan komme over ved en 8-tiden og hører om hun vil med ud og gå en tur.”

”Ja, det vil være dejligt.”

Min mor gav ham tingene og sagde pænt farvel.

- Ved godt det ikke er godt xD

- Trunte smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min nye hist - Love for love, kap. 1xD
Kommentér på:
Min nye hist - Love for love, kap. 1xD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce