{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Smerter efter brud {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Har et spørgsmål, min kæreste har desværre brækket en knogle i foden og har mange smerter, dem der peøvet at brække noget , hvor lang tid varede smerten, et par dage eller 1-2 uger eller mere? Og det er smerter som gør at ham må tage mange smertestillende og lave ingenting...!
Vi kunne nemlig ikke finde noget om det på nettet om hvor lang tid man skal have ondt...!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smerter efter brud
  • #1   10. dec 2016 Hm. de gang jeg har haft brækket noget, har det kun gjort meget ondt de første par dage, men jeg har os en ret stor smerte tærskel, så skal ikke kunne sige om det er normalt. Har haft brækket flere fingre, tær og min ene arm.
    Dog synes jeg smertemæssigt at det gør langt mere ondt at forstuve noget.

• #2   10. dec 2016 Har i Varde på skadstunden det kan i saver på det

• #4   10. dec 2016 foden kan være et dumt sted at brække noget, og smerter kan godt være der længere tid.
    2-3 uger.

• #5   11. dec 2016 Jeg synes i skal tage kontakt til den skadestue i var på og høre ad. De vil helt klart kunne vurdere det bedre, det KAN jo være der skal handles på det smiley

• #6   11. dec 2016 Jeg brækkede benet voldsomt og måtte opereres der ku jeg efter 6 uger stadig knap støtte på benet og havde så store smerter i de første 4 uger at jeg ikk ku stå op meget mere an 5-10 min og jeg har en høj smertetærsklen så kommer vel an på hvor stort et brud og hvor.

• #7   11. dec 2016 Jeg har haft brækket knoglen ned i foden den der går ud til store tåen. Og det gjorde sindsygt ondt i de første 2-3 uger så begyndte det af aftage men helt fri for smerter var jeg første efter en 7-8uger. Vigtigst af alt er ro og ikke støtte på den. Min var hævet længe blå og gul både ovenpå og nedeunder foden. Av av.
    Jeg har også haft brækket en knogle i en finger og det tog næsten lige så lang til med smerter.

• #8   11. dec 2016 Da jeg brækkede benet døjede jeg med smerter et år efter. Som så var aftagende, der gik mange år, før jeg ikke mærkede det af og til

• #9   11. dec 2016 Da jeg brækkede albuen for nylig blev jeg operer og måtte køre på stærk smertestillende i 10 dage efter. Smerterne holdte egentligt op, men engang i mellem kunne de alligevel komme tilbage, hvor jeg var nødsaget til at tage et par piller. Det var imens den var i gips.
    Idag 10 uger efter er der ingen smerter smiley

Kommentér på:
Smerter efter brud

Annonce