{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Computer til skole? {{forumTopicSubject}}

Hej HG
jeg skal til termins prøver her om to uger... smiley og så skal vi selvfølgelig bruge enten en iPad eller en computer... desværre virker min iPad ikke lige nu. Så jeg er blevet sat på skolens (lorte) computer smiley
Nu håber jeg så på at jeg kan finde en god en til ikke alt for mange penge. Desværre er jeg ikke lige den beste til det her. Derfor håber jeg at i måske kender en god computer, til skole arbejde? Håber virkelig i kan hjælpe smiley
Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer til skole?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.701
    #1   30. okt 2016 alle computere kan bruges til at skrive en opgave på smiley

bare lad være med at køb en for lille pc, de er en pestilens at skrive på.

• #2   31. okt 2016 Hvad er det der er så dårligt ved skolens computer?
    Har dine forældre eller evt. søskende ikke en computer du kan låne de pågældende dage? Det er dumt at spare på en computer, den skal være god og gerne holde i mange år. (-: har jeg en 13'' og den er super lækker. Vil dog ikke anbefale computeren, da jeg har haft 2 af dem nu og de virker skrækkeligt - til de har været igennem en kæmpe omgang reparation. Men synes 13'' og slank model er kanon, fylder ingenting, forholdsvis let at bære rundt på og tilpas størrelse at skrive på.

• #3   31. okt 2016 Jeg har haft lånt en HP Spectrum (Spectra?) af min far. Den er lækker. Fylder ikke meget, men skærmen er ikke for lille heller. Vejer heller ikke det store. Har også et lækkert udseende, lidt allá en MacBook smiley

• #4   31. okt 2016 Sandra:
    De er ikke de hurtigste og musen... den er simpelthen så dårlig :3
    Vi har en computer i huset, og det er en stationær.... så ja ^_^'

• #5   31. okt 2016 Bor du i nærheden af Jelling (eller gadbjerg)? Jeg kender en god computermand som har flere brugte computere med 3-12 måneders garanti på og som helt sikkert kan have en klar hurtigt hvis du ringer og forklare ham sagen smiley
    Ellers har han også en masse nye - men tænker bare at hvis budgettet er lille så er en brugt måske en meget godt idé smiley

billeskov-pc.dk

Har købt samtlige af mine nyere computere hos ham og får foretaget alle reperationer. Han er meget rimelig i sine priser. smiley

• #6   31. okt 2016 nej desværre...
    tror vi finder en ny, vil gerne have den med på gymnasiet så den skulle gerne holde et par år smiley

• #7   31. okt 2016 Hvis du vil have, at den skal kunne holde, så skal du også være villig til at spytte penge i den smiley

Kommentér på:
Computer til skole?

Annonce