526 visninger
|
Oprettet:
Computer til skole? {{forumTopicSubject}}
Hej HG
jeg skal til termins prøver her om to uger... og så skal vi selvfølgelig bruge enten en iPad eller en computer... desværre virker min iPad ikke lige nu. Så jeg er blevet sat på skolens (lorte) computer
Nu håber jeg så på at jeg kan finde en god en til ikke alt for mange penge. Desværre er jeg ikke lige den beste til det her. Derfor håber jeg at i måske kender en god computer, til skole arbejde? Håber virkelig i kan hjælpe
Tak på forhånd
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.701
bare lad være med at køb en for lille pc, de er en pestilens at skrive på.
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.253
Har dine forældre eller evt. søskende ikke en computer du kan låne de pågældende dage? Det er dumt at spare på en computer, den skal være god og gerne holde i mange år. (-: har jeg en 13'' og den er super lækker. Vil dog ikke anbefale computeren, da jeg har haft 2 af dem nu og de virker skrækkeligt - til de har været igennem en kæmpe omgang reparation. Men synes 13'' og slank model er kanon, fylder ingenting, forholdsvis let at bære rundt på og tilpas størrelse at skrive på.
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 9 Heste: 4 Emner: 22 Svar: 128
De er ikke de hurtigste og musen... den er simpelthen så dårlig :3
Vi har en computer i huset, og det er en stationær.... så ja ^_^'
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Ellers har han også en masse nye - men tænker bare at hvis budgettet er lille så er en brugt måske en meget godt idé
billeskov-pc.dk
Har købt samtlige af mine nyere computere hos ham og får foretaget alle reperationer. Han er meget rimelig i sine priser.
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 9 Heste: 4 Emner: 22 Svar: 128
tror vi finder en ny, vil gerne have den med på gymnasiet så den skulle gerne holde et par år
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
Computer til skole?