283 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Ekstra undervisning i skolefag (tutor ordning) Ekstra undervisning i skolefag (tutor ordning)

Hej, er der nogen her der har erfaringer med ekstra timer eller tutor ordninger på gymnasie niveau? Her tænker jeg noget man selv betaler for f.eks en universitetsstuderende man mødes med 1-3 gange om ugen og får hjælp i et bestemt fag. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ekstra undervisning i skolefag (tutor ordning)
  • #1   10. aug 2016 Jeg har undervist.
    Og er god til det.

Jeg ville til enhver tid bede om en symbolsk betaling, fx 100 kr i timen plus en skvæt til transport.
    Ikke så meget pga jeg ville have penge for at undervise. Det er squ sjovt at undervise!
    Men fordi det ville være penge, der skulle dække over hvad ekstra tidsnød koster.
    Det koster mig, hvis vi fx skal købe take out på vej hjem, eller jeg har mindre tid til at lægge vellønnet overarbejdstimer på job.

• #2   10. aug 2016 Jeg fik hjælp til matematik, af en matematiker, han er en af mine venner så det kostede kun at jeg sørgede for aftensmad de dage smiley Det var super hyggeligt, og trak mig op fra 4 til 12. Så for mig var det bestemt en god ide

• #3   10. aug 2016 Jeg får ekstra undervisning i matematik via mentor Danmark, og det er jeg super glad for smiley Til hverdag går jeg i 3.g på htx, hvor jeg har matematik på A. I 2.g besluttede jeg sammen med en veninde at få ekstra hjælp, da vi manglede det grundlæggende matematetik i nogle emner ( pga. skoleskift i folkeskole). Vi afsluttede et forløb ved vores mentor før sommerferien som var på 10 * 2 timers undervisning, vi har nu valgt at forlænge vores forløb med 10 timer mere smiley Så kan helt klart anbefale mentor danmark smiley

• #4   14. aug 2016 Puh jeg synes godt nok bare det er dyrt, man kan jo sagtens komme til at betale 10.000 kr.

• #5   14. aug 2016 Vi er så heldigvis tre piger, man kan nemlig være tre på et hold uden at det koster ekstra, og derfor kan dele beløbet i tre:) Så vi betaler omkring 1300kr hver i sær for de ti gange smiley

Kommentér på:
Ekstra undervisning i skolefag (tutor ordning)

Annonce