{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

Undervisning...Bytte? {{forumTopicSubject}}

Jeg får hver lørdag formiddag undervisning sammen med min veninde (kun os to) Vi deler en time som vi giver 275 kr for. Hun rider sin egen imens jeg har undervisers hest... Problemet er bare at jeg går meget mere op i ridningen end hende og hun melder rigtig mange gange fra.. Dette gør så at jeg kun får redet 30 min da de 30 min ekstra jo bliver væk når hun ikke er der. Så de 30 min hvor jeg plejer at ride og øve på det underviser har sagt + det jeg selv føler skal øves på får jeg jo ikke... Og har ikke råd til 275 kr ugentlig...
Der er imidlertid en der tager 175 kr timen i nærheden af der hvor jeg bor.. Tænker på at måske bytte da jeg ikke føler jeg får så meget ud af det når min veninde melder så meget fra..

Hvad tænker I? Skal jeg "svigte" min veninde og underviser eller bare fortsætte... Er nødt til at få styr på nogle ting til jeg skal tilride min hest til August...

Mv TT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undervisning...Bytte?
  • #1   25. okt 2013 Du svigter jo ikke din veninde ved at lade være med at få undervisning med hende mere (: Forklar det for din veninde, jeg er sikker på, at hun vil forstå.

• #2   25. okt 2013 Ved enetimer er normen faktisk at der kun rides en halv time. Når.man er alene er det jo mere koncentreret og faktisk kan man ikke forvente af hverken hest eller rytter at de kan være topmotiverede og -koncentrerede i en hel time.

• #3   25. okt 2013 Byt

• #4   25. okt 2013 Min veninde er nybegynder og godt oppe i alderen...Hun bryder sig ikke om at skulle finde en anden underviser samt at hun er mest tryg ved at jeg er med når hun skal af sted med sin hest da hun ikke er 100% tryg hvis hesten bliver bange... Hendes hest er en unghest på 6 år som jeg tilred for hende sidst sommer, nu får hun undervisning på den for at de skal videreuddanne sig og lære sammen... Og da det var mig der fik hende op til den underviser fordi hun underviser på hestens premnisser føler jeg mig lidt ansvarlig... Dog føler ikke jeg at jeg kommer ret langt pt når jeg ikke får øvet nok..

• #5   25. okt 2013 Nogle gange må man gerne tillade sig selv at være "egoistisk" for for mig at se går det jo ud over dig og din undervisning. Så jeg ville klart finde ud af noget hvor jeg får fuldt udbytte ud af undervisningen.

Du kan jo forklare din veninde at det ikke helt kan løbe rundt for dig og at du er nødt til at finde en anden løsning. Det er nok også det bedste hvis jeres ambitioner ligger lidt forskelligt mht ridningen.

Håber du finder den løsning som passer dig bedst.

• #6   25. okt 2013 Michelle W - Jo men man plejer at varme op og øve på nogle ting både før og efter den 1/2 time man har som eneundervisning. Siger ikke jeg behøver mere undervisning, bare mere tid til at øve på det jeg skal øve på smiley

• #7   25. okt 2013 Så lige dit nye indlæg.

Kan godt se dit dilemma men du må ikke føle skyldfølelse så voldsomt. Tag en snak med hende og håber i kan finde en løsning.

Ihvertfald pøj pøj med det.

Kommentér på:
Undervisning...Bytte?

Annonce