{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

Ridning og genoptræning. Please hjælp :( {{forumTopicSubject}}

Jeg brækkede benet for 2 måneder siden, og fik taget gipsen af for 2 uger siden. Jeg skal starte genoptræning Tirsdag.
Mit spørgsmål er så?
Kan jeg tillade mig at tage en skridt tur imorgen med eller uden saddel? da det er min fødselsdag smiley
Har ikke brækket noget før så det er et ukendt territorium for mig smiley

Håber på svar smiley
Knus smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridning og genoptræning. Please hjælp :(
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #1   12. jun 2016 spørg hellere din læge smiley

• #2   12. jun 2016 Jeg brækkede lårbenet i et clean-cut og fik en metalplade i benet og en skinne uden på. Jeg måtte pænt vente de tre måneder jeg havde skinnen på, men lidt mod lægens vilje sad jeg på hesten igen samme dag som jeg afleverede skinnen. Jeg havde dog min mor som støttepædagog da det var samme hest som jeg var væltet med og fik ned over mig så benet brækkede og jeg var lidt usikker på hvor godt jeg sad. Men Gud hvor var det rart at side der igen smiley

Ring til din læge og forhør dig, men med mindre det er et kompliceret sted tror jeg ikke der sker noget ved at skridte en lille tur smiley

• #3   13. jun 2016 Jeg vil bestemt vente til du har været igennem genoptræning og dit ben er helt ok igen! smiley

• #4   13. jun 2016 Tak smiley

• #5   13. jun 2016 Mit ben er helt okay. Bruddet er helt helet. Mit problem for nu er bare at jeg ikke kan stå på det stykke af foden hvor stigebøjlerne sidder. Tror det hedder forfoden ? :S
    Jeg kan dog bevæge mig rundt og gå uden smerter, og kan kører bil smiley

Kommentér på:
Ridning og genoptræning. Please hjælp :(

Annonce