697 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Hvad skal du bruge weekenden til? Hvad skal du bruge weekenden til?

Hej allesammen.
Hvad skal I fortage jer her i den varme weekend?

Jeg skal selv ikke noget bestemt idag - håber at blive inviteret til grill et sted i aften. (må ud at invitere mig selv hos nogle smiley )

Imorgen står den på styrketræning. Gåtur med gåklubben fra træningscentret og så en tur til stranden.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal du bruge weekenden til?
  • #1   4. jun 2016 Jeg skal lige over og se lidt stævne på rideskolen i dag, og så skal jeg til bryllup i eftermiddag/aften.
    I morgen står den på fotografering hele dagen.

• #2   4. jun 2016 Om lidt skal jeg ud og ride - det er jo lækkert vejr. I aften har jeg købt billet til et foredrag med Daniel Rye

I morgen skal jeg ud og ride og bagefter hjem og gøre rent/lave lektier smiley

• #3   4. jun 2016 Planen var at jeg skulle ride Magnifique lidt, men eftersom hun står og skal bedækkes igen i dag og ejer kører direkte på dyrskue bagefter, så har jeg fået lov at ride en af de "nye" heste ude på rideskolen som skal bruges til ridelejr! Så den står på ridning fra morgenstunden af, og så tror jeg at jeg bare skal slappe af, nyde vejret, evt en is med familien og læse til eksamen smiley

• #4   4. jun 2016 Hmm... Stå lidt på rulleskøjter, gå et par turer, styrketræne og måske også skrive lidt på min roman. Overvejer lidt at skrive slutningen nu. Sådan at jeg ved, hvor jeg er på vej hen smiley

Min hyps kommer også "hjem" (fra efterskole) på mandag, så skal også bruge weekenden på at vente dybt utålmodigt på hende smiley

• #5   4. jun 2016 Min weekend står i dyskuets tegn, selvom jeg først skal på dyrskue næste weekend. Her til formiddag skal jeg ud og hjælpe en bekendt med at træne til dyrskuet, efterfølgende skal jeg lige på arbejde et par timer, og i aften skal jeg så ud og mønstre mine to egne som skal med på dyrskuet.
    I morgen skal jeg mødes med de andre piger fra New forest opvisningen og træne til denne. Den lille skal mønstres igen i morgen, og om eftermiddagen skal jeg til grundlovsfest i den lille by hvor jeg bor og arbejder smiley

• #6   4. jun 2016 Hygge med min familie og veninde, bla spille minigolf og bade. Regner da også med at ride en dejlig lang tur :)'

• #7   4. jun 2016 Jeg bliver hentet af min mormor i dag, og så skal jeg være hjemme hos hende og min morfar til i morgen, hvor jeg skal hjem til min far og se min søde hest igen efter en hel uge smiley og måske ride lidt på folden eller jordtræne smiley

• #8   4. jun 2016 Vi har været ude og ride her til morgen 8 km skridt smiley
    Og vil lige handle lidt og tage måske til et lokalt loppemarkede
    slappe af lave mad og ikke gå for meget ud i sol
    VH Annette

profilbillede
  • #10   4. jun 2016 Lave videre på min eksamens opgave til samfundsfag, og ud at ride i aften smiley

Imorgen tidlig skal jeg ned til Absolute Horses og se finalen for DM i ridebanespringning smiley

• #11   4. jun 2016 Jeg skal til stævne senere i dag, og inorgen står den på eksamens/årsprøve forberedelse smiley ellers en meget stille weekend

• #13   4. jun 2016 på Roskilde dyrskue smiley

• #14   4. jun 2016 Jeg har været ude ride tidligt i dag, så det ikke var så varmt også skal jeg ellers på Roskilde dyreskue idag og imorgen, så der skal shoppes lidt til hesten smiley

• #15   4. jun 2016 Jeg er så mega heldig at jeg skal arbejde fra 15-23.30 både i dag og i morgen. Coldplay spiller i Manchester både i dag og i morgen, mens der ydermere er Soccer Aid på Old Trafford i morgen også. Så vi er helt booket op på arbejdet - arbejder på et hotel 5 minutters gåtur fra Old Trafford, you do the math haha.

Vi skal nok få solgt masser af alkohol, pizza og slik i aften. Wooop, bliver sjovt!

• #16   4. jun 2016 Igår brugte jeg dagen på Roskilde dyrskue, i dag skal jeg til distortion og i morgen skal jeg holde fødselsdag hele dagen smiley

• #17   4. jun 2016 Jeg skal være børnepasser i aften. regner med at bruge dagen udendørs på eksamensstudier ligesom en del andre her, fornemmes. Gerne sammen med store mængder af kolde drikke smiley

• #18   4. jun 2016 Jeg skulle have været på dyrskue med hesten hele weekenden, men det kommer jeg så ikke, for den er knald hamrende skidt i sine ben smiley smiley

Så jeg var på dyrskue i 10 timer i går, så lige hjem og mødes med mine gamle veninder fra folkeskolen og så til dyrskuefest smiley
    De ville afsted til dyrskue i dag, men jeg nægter! Så nu skal jeg snart lige ud til hestene en tur, og så kører jeg på dyrskue igen i morgen og kigger lidt rundt smiley

• #19   4. jun 2016 skal til fødselsdag ved min mands mormors enke mand (hun døde sidst sommer og han er så reserve olde til vores lille søn. vi igang med at fylde vores vand bassin og så har min mor været forbi en smut. plus vi igang med projekt have en hel nu have så der er lige lidt der skal gøres. puha og så i denne varme det er faktisk ulideligt. så det godt vores lille søn er vågen så kan jeg slappe af ved at underholde ham han bliver også kun 7 uger på mandag så bruger også meget tid på amning og bleskift.

gad godt ud og ride men må jeg først når lægen siger go for det suk. så de kære heste for lige lov til at nyde græsset indtil 8 uger undersøgelsen.

• #20   4. jun 2016 Jeg skal bare ud og ride her om lidt, måske på stranden med hunden, min far og min kæreste. smiley
    Imorgen ved jeg ikke helt, men jeg skal nok bare slappe af. smiley

• #21   4. jun 2016 Jeg skal skrive på min eksamensopgave og så skal jeg ud og give lidt foder til hestene..
    Håber jeg kan få skrevet lidt ekstra på eksamen i dag så der kunne blive tid til en tur i vandet i morgen.. Det er tiltrængt i denne varme smiley

• #22   4. jun 2016 Igår grillede jeg sammen med nogle studiekammerater og endte efterfølgende i DTU's ene bar hvor jeg først var hjemme fra omkring kl 4.30...Og fik egentligt ikke rigtigt noget søvn før jeg igen stod op kl 9 smiley Idag har jeg bare haft tømmermænd, og lige været ude og lukke hestene ind fra fold - tror snart jeg går i seng for jeg er godt nok træt! smiley imorgen står den på Roskilde dyrskue smiley

• #23   4. jun 2016 ikke det store... Jeg skal få taget mig sammen til at komme afsted til hyppen i dag, men det er svært med det meget varme vejr... Men jeg håber da at jeg kommer afsted smiley
    Og i morgen står den på præcis det samme.

Udover det skal jeg læse op til dansk eksamen xD

• #24   4. jun 2016 Idag brugte jeg dagen på først træne den ene hest, så kunne jeg ikke mere pga varmen... Og så Roskilde Dyreskue og imorgen vil den blive brugt på det samme smiley

• #25   4. jun 2016 Idag har jeg været henne hos en veninde hvor jeg havde ponyen med henne og så red vi der. Så har jeg været ude og bade i fjorden. Er lige kommet hjem fra at hjælpe min far omme på vores gård.

Imorgen får jeg besøg af den veninde jeg også har været sammen med idag. Hun har dog ikke hest med.
    Vi skal nok også ud og bade.
    Imorgen aften skal vi ud og spise i anledning af fra dag samme med mine bedsteforældre.

Puhhhh det lyder enligt af ret meget smiley

• #26   4. jun 2016 Hjalp min mormor med noget flytning, læste op til fysik og drak igår

Idag har den bare stået på fysik hele dagen

Og imorgen skal jeg have undervisning... Og mere fysik

• #27   4. jun 2016 I dag har stået på tur på nogle islændere sammen med en gruppe af folk fra det arbejde, som min mor og søster arbejder på, og som jeg arbejder på i ferier smiley
    Vi har så været sammen hele dagen, og de har grillet hjemme ved os og vi har generelt haft det sjovt smiley

I morgen står på fotografering til stævne. Det er et distriktstævne, som jeg har fotograferet til de sidste to år, og da jeg i dag lagde en besked ind på min fotoside om, at jeg kom til stævnet og fotograferede i morgen, fik jeg den skønne besked fra en af dem, som jeg har fotograferet til nogle stævner efterhånden (hun er også min dyrlæge og underviser smiley ), at hun var ved at være helt nervøs for, at jeg slet ikke kom til stævnet, fordi hun ikke havde set mig i dag (netop fordi jeg ikke var der smiley ), men hun glædede sig da til at se mig i morgen - dét varmer altså! Så må ens billeder jo være ganske gode, når man ligefrem er "manglet" til stævnet smiley

• #28   5. jun 2016 Jeg har brugt min lørdag, først ude hos ponyen og træne stop fra jorden igen igen, samt at stå stille ved siden af en skammel. Derefter gik turen direkte videre til Roskilde Dyrskue og er først kommet hjem her ca 23.30 smiley I morgen skal jeg slappe af og læse til eksamen smiley

• #29   5. jun 2016 I fredags trænede jeg i skoven hvor vi også red på et nyt sted...her fandt jeg ingen smutvej over som forventet så turen blev meget længere end tænkt smiley Baby blev også trænet. Ellers tog jeg med børnene på stranden så de blev kølet ned og hygget om aftenen.
    Lørdagen stod på fodbold turnering på Langeland med sønnen med efterfølgende grill og badning smiley og om aftenen kom Rocky på sin anden skovtur, denne gang længere og sammen med Baby. Og ellers aften hygge.
    I dag fik jeg besøg af min gamle underviser, og så skal jeg have vasket sadel, hovedtøj og seletøj smiley

Mvh TT

• #30   6. jun 2016 Dressur-kursus med Christofer Dahlgren.

Kommentér på:
Hvad skal du bruge weekenden til?

Annonce